Fitness Seller

Breaking News Promotie actie Bodyenfitshop.nl! Win een pot **Magnificent**

Ik ga op vakantie en ik neem mee mijn oma's enigste pillendoosje om al mijn amino's en vitamins van de b&f shop te kunnen bewaren

Laatst bewerkt:
Ik ga niet op vakantie :(

Ik ga op vakantie en neem mee: M'n posing trunks!

ik ga op vakantie en neem mee, ... ah nee ik ga niet op vakantie, ik blijf thuis om keihard te trainen met men pot magnificent

Ik ga gelukkig niet op vakantie, lekker thuis Tour de France kijken! Hup Johnny Hoogerland!

Ik ga op vakantie en neem mee: Zoveel eiwitten van B&F, zoveel vacuum verpakte kipfiletjes.. dat ik op vakantie niet meer naar CHICKies hoef te kijken maar ze gelijk opeet!

Ik ga op vakantie en neem mee....mijn B&F gear om na de vakantie nog harder te knallen!

''Ik ga op vakantie en ik neem mee.....mijn identiteitskaart&bankaart en zie wel waar ik uit kom :)"

en het is Praag geworden insane

''Ik ga op vakantie en ik neem mee

mijn moeder, die kookt zo lekker:meal::meal:

Ik ga wel trainen,gaan jullie maar lekker op vakantie

Ik ga op vakantie en ik neem mee, de hele crew van B&F!

• Topic Starter Topic Starter
Laatste dag mannen! :D

-Leon

Ben ik al gewonnen?
Ik win nooit iets :(

Ben benieuwd naar de uitslag...Zou een leuk begin van mijn vakantie zijn..Een week zonder trainen, DBB en B&F...Heb ik in ieder geval iets om naar uit te kijken als ik terug kom!!!!! En zal het hard nodig hebben want zie even niet hoe ik aan mijn dagelijkse voeding moet komen volgende week..

Zal ook wel helpen om in het vervolg dit te voorkomen..Een keer meegemaakt, maar liever niet meer!:mad:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/jouw-fails-tijdens-trainen-252838/index24.html#post5863738

Laatst bewerkt:
:p:rolleyes:Kan me niet meer concenteren op mijn werk zo spannend is het!!!

Vraagje, mag ik ook een doos proteine repen? :) hahah grapske boys, heb ik al gewonnen? KIlly verdient het eigelijk die geeft volgens mij 1000 eur/dag aan eten uit

Ik ga op vakantie en ik neem mee... een donald duck voor op de plee.

Terug
Naar boven