MuscleMeat

Invloed op mentale gesteldheid

  • Topic starter Mie01
  • Startdatum
  • Reacties 43
  • Weergaven 2K
  • Volgers 13

Bezoekers in dit topic

Mie01

Novice
Lid geworden
6 mrt 2020
Berichten
4
Waardering
2
Lengte
1m70
Massa
63kg
Goedemiddag beste leden,

Ik heb een vraag over het gebruik van anabolen. Zijn er mensen die merken dat ze na het gebruik hiervan anders zijn gaan denken.
Ik ben namelijk een aantal onderzoeken tegen gekomen waaruit blijkt dat de hersenactiviteit kan veranderen.
Graag zou ik willen weten of er hier mensen zijn die merken dat ze veranderd zijn en dan met name in hun relaties.
Bijgevoegd vast een link van een artikel: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC6767448/

Groetjes
 
Nee eigenlijk niet. Althans niet dat het me opvalt of zo.
Ooit wat negatiever tijdens herstel na een tijd on.
Maar ook dit trekt redelijk vlug weg.

Ooit met afrekenen denk ik wel eens daar kan ik toch weer 4 vaals van kopen haha.
 
Als je gevoelig bent voor angst/ paniek gevoelens kunnen AAS het zeker erger maken. Als je met de AAS stopt gaat het (meestal) wel weer weg.
Het hangt er ook heel erg vanaf wat je gebruikt. Zijn de compounds meer anabool of meer androgeen. Wat de meeste mensen wel ervaren is dat ze
veel meer zin hebben in hun (seks) partner. Of überhaupt zin in seks, ook met mensen waar je het normaal niet zo snel mee zou doen(je word minder kieskeurig).
Je word in de meeste gevallen een geile hond ;)
 
Mijn levenskwaliteit is er zeker opverbeterd sinds ik ben gaan blasten en cruise. Nooit meer moe of depressief. Veel socialer lekkerder in mijn vel. op mentaal vlak ook alleen maar positiever veel meer zin om dingen uit te voeren voor mijn toekomst etc. Voor mij is het zeker een goede toevoeging op mijn leven.
 
Alleen op trenbolone en boldenone mentale problemen.
 
-
 
Laatst bewerkt:
Ik zie mensen om mij heen echt volledig veranderen qua gedrag. Daar waar ze vroeger gewoon chill waren en geen debiel haantjesgedrag vertoonden, is dat wanneer ze ON zijn echt volledig ontspoord. Dit gaat natuurlijk niet voor iedereen op, maar ik zie het bij veel mensen gebeuren. De feelgood overheerst en ze kunnen dat nauwelijks aan :roflol:

Je ziet ze ook echt eerst tig keer rondkijken voordat ze eenmaal aan hun oefening beginnen, zo van; goed kijken jongens, kijk eens hoe zwaar ik dit ga uitvoeren, ik ben de man :roflol:
 
Ik zie mensen om mij heen echt volledig veranderen qua gedrag. Daar waar ze vroeger gewoon chill waren en geen debiel haantjesgedrag vertoonden, is dat wanneer ze ON zijn echt volledig ontspoord. Dit gaat natuurlijk niet voor iedereen op, maar ik zie het bij veel mensen gebeuren. De feelgood overheerst en ze kunnen dat nauwelijks aan :roflol:

Je ziet ze ook echt eerst tig keer rondkijken voordat ze eenmaal aan hun oefening beginnen, zo van; goed kijken jongens, kijk eens hoe zwaar ik dit ga uitvoeren, ik ben de man :roflol:


so true ,

en wanneer ze klaar zijn met de kuur zie je of hoor je ze niet meer want minderwaardigheidscomplex,blessures en 101 andere smoesjes ,

kledingkeuze gaat dan ook weer van babymaat stringer naar 4xxl hoodie :roflol:
 
Hebben we het hier over tijdelijke veranderingen als je ON bent, of blijvende veranderingen na langdurig gebruik?
 
Mijn vraag was vooral gericht omdat mijn partner nu sinds 9 maanden ofzo AAS gebruikt. En nu opeens onze hele relatie waardeloos is en hij ontzettend veranderd is. Maar als ik daar bij hem mee aankom reageert hij heel heftig.
 
Mijn vraag was vooral gericht omdat mijn partner nu sinds 9 maanden ofzo AAS gebruikt. En nu opeens onze hele relatie waardeloos is en hij ontzettend veranderd is. Maar als ik daar bij hem mee aankom reageert hij heel heftig.
Dus met andere woorden, tijdelijke veranderingen omdat hij nu op het moment AAS gebruikt. In het kort: jazeker, het kan. Zeker niet bij iedereen, maar over het algemeen komt het vaak voor.

Hij zal ongetwijfeld snel aangebrand zijn, heel onredelijk zijn, z'n gelijk willen hebben ook al heeft hij geen gelijk. Misschien realiseert hij na een "buitje" dat hij inderdaad onredelijk was, en binnen no time gebeurt het weer. Als je hem dit laat lezen zal hij waarschijnlijk zeggen dat het niet zo is, of het niet toe willen geven. Vooral met trenbolone is dit een bekend verschijnsel.
 
Maar hey, laten we eerlijk zijn, hoe reageert een vrouw als we hun ongesteldheid en/of de pil de schuld geven van hun tyfusbui? Dat mogen we ook niet zeggen toch en dat wordt ook ontkent :roflol:
 
so true ,

en wanneer ze klaar zijn met de kuur zie je of hoor je ze niet meer want minderwaardigheidscomplex,blessures en 101 andere smoesjes ,

kledingkeuze gaat dan ook weer van babymaat stringer naar 4xxl hoodie :roflol:
Hoe voorkom je dit ? Niet meer of gaan :shrug:
 
Hoe voorkom je dit ? Niet meer of gaan :shrug:

Of samen gaan wonen met je fitness vriendjes die dit geen probleem vinden.
Vrouwen kunnen die moodswings niet waarderen. Past niet bij het beeld dat ze hebben van een volwassen man.
En ze heeft het met geen woord over de prestaties in bed, ook dat zit alleen in het hoofd van de gebruiker.
 
Of samen gaan wonen met je fitness vriendjes die dit geen probleem vinden.
Vrouwen kunnen die moodswings niet waarderen. Past niet bij het beeld dat ze hebben van een volwassen man.
En ze heeft het met geen woord over de prestaties in bed, ook dat zit alleen in het hoofd van de gebruiker.
I beg to differ. We hebben het hier over het handmatig aanpassen van je hormoonlevels, fysiek, en jij bent van mening dat het allemaal in je hoofd zit?

Lol.
 
I beg to differ. We hebben het hier over het handmatig aanpassen van je hormoonlevels, fysiek, en jij bent van mening dat het allemaal in je hoofd zit?

Lol.
Ben wel van mening dat somige mensen anabolen als excuus gebruiken om zich te misdragen. Heb dit met mijn eigen ogen gezien. Jongens die bij voorbaat al zeggen ik word aggresief van dat spul 1 dag later op 40mg winstrol zitten er 4 gaten in de deur.
 
Ben wel van mening dat somige mensen anabolen als excuus gebruiken om zich te misdragen. Heb dit met mijn eigen ogen gezien. Jongens die bij voorbaat al zeggen ik word aggresief van dat spul 1 dag later op 40mg winstrol zitten er 4 gaten in de deur.
Je zegt het zelf, jongens..
 
Ben wel van mening dat somige mensen anabolen als excuus gebruiken om zich te misdragen. Heb dit met mijn eigen ogen gezien. Jongens die bij voorbaat al zeggen ik word aggresief van dat spul 1 dag later op 40mg winstrol zitten er 4 gaten in de deur.
Klopt, maar dat is wel wat anders dan wat RonReves probeert aan te geven.
 
Back
Naar boven