Fitness Seller

Invloed op mentale gesteldheid

Of samen gaan wonen met je fitness vriendjes die dit geen probleem vinden.
Vrouwen kunnen die moodswings niet waarderen. Past niet bij het beeld dat ze hebben van een volwassen man.
En ze heeft het met geen woord over de prestaties in bed, ook dat zit alleen in het hoofd van de gebruiker.
Sws is er niks veranderd aan mijn gedrag dus dit is niet van toepassing voor mij. Ik houd dit overigs zelf goed in de gaten. Ik vind dat als je negatief veranderd door ana dat je wel moet quiten. Maar daarom moet je zorgen dat het niet zover komt.

I beg to differ. We hebben het hier over het handmatig aanpassen van je hormoonlevels, fysiek, en jij bent van mening dat het allemaal in je hoofd zit?

Lol.
Het gaat om je mentale gesteldheid. Jouw mentale gesteldheid zit waarschijnlijk in je biceps, én dat is ook helemaal okee, niets aan de hand.

Ben wel van mening dat somige mensen anabolen als excuus gebruiken om zich te misdragen. Heb dit met mijn eigen ogen gezien. Jongens die bij voorbaat al zeggen ik word aggresief van dat spul 1 dag later op 40mg winstrol zitten er 4 gaten in de deur.
Klopt, maar dat is wel wat anders dan wat RonReves probeert aan te geven.

We moeten ook even een duidelijke lijn scheppen tussen:
- Iemand die dit bij een paar gasten heeft gezien
- Hoe vaak dit voorkomt bij alle AAS gebruikers

Het gaat om je mentale gesteldheid. Jouw mentale gesteldheid zit waarschijnlijk in je biceps, én dat is ook helemaal okee, niets aan de hand.
Jammer dat je niet normaal inhoudelijk kan reageren. En dat uit de mond van een AAS gebruiker, goed hè? Mijn mentale gesteldheid is blijkbaar beter dan ik had verwacht.

:)

Laatst bewerkt:
Sorry, ik ben niet on. Ik heb veel agressie van mezelf. :) Maar het gaat om de mentale gesteldheid.
Mentale gesteldheid zit voor een groot deel in je hoofd, maar als je dit vervolgens farmaceutisch aanpast met hormonen dan haal je dat compleet onderuit.

Dat is hetzelfde als: in slaap vallen zit allemaal in je hoofd. Maar wat als ik nou een lijn pep neem?

Mentale gesteldheid zit voor een groot deel in je hoofd, maar als je dit vervolgens farmaceutisch aanpast met hormonen dan haal je dat compleet onderuit.

Dat is hetzelfde als: in slaap vallen zit allemaal in je hoofd. Maar wat als ik nou een lijn pep neem?

Dan geeft het pepmiddel jouw het idee dat je nog energie te over hebt. Maar dat is niet zo. De normale chemische processen in je hoofd worden verstoord. En één of twee dagen later wordt je chagrijnig van vermoeidheid, je voelt je down. Hopelijk heb je dan even geen toegang tot het midden, voor je het weet vind je het elk weekend gebruiken geen probleem meer.

Speed, etc. Heeft allemaal effect op je mentale gesteldheid. En eigenlijk NOOIT ten goede, als/dan tijdelijk.

Dan geeft het pepmiddel jouw het idee dat je nog energie te over hebt. Maar dat is niet zo. De normale chemische processen in je hoofd worden verstoord. En één of twee dagen later wordt je chagrijnig van vermoeidheid, je voelt je down. Hopelijk heb je dan even geen toegang tot het midden, voor je het weet vind je het elk weekend gebruiken geen probleem meer.

Speed, etc. Heeft allemaal effect op je mentale gesteldheid. En eigenlijk NOOIT ten goede, als/dan tijdelijk.
Op het moment zelf vind ik het gewoon goeie hoor :roflol:

Dus je geeft zelf ook aan dat mentale gesteldheid wordt aangestuurd door chemische processen in je hoofd en dus ook door hormonen? Als jij zegt "het zit allemaal in je hoofd" impliceer je dat je die processen kan overrulen met je gedachtes - wat bijna niet het geval is.

Dat is hetzelfde met trenbolone en "jezelf onder controle houden". Als jij door tren een heel ander idee hebt wat "controle" uberhaupt is, is de tren gebruiker naar zijn idee altijd in controle. Daarom ontkent een tren gebruiker ook altijd dat het door de tren komt.

Zo ook met een limp d*ck of compleet libidoverlies. No way dat je dit kan overrulen als je gewoon echt nul komma nul aan sex denkt.

Dan zijn wij het eens. Het heeft invloed op je mentale gesteldheid. Het hele gebruiken gaat in je hoofd zitten en uiteindelijk ga je dat normaliseren.
Kijk maar eens hoeveel steroïden gebruikers er naast de steroïden, drugs gebruiken, zoals speed etc. En dat ook redelijk normaal vinden.
Pas jaren later blijkt dat frequent gebruikt, nieuwe neurologische paden aanmaakt in je brein.
Vandaar dat verslaving nu wordt gezien als een biologische probleem.
Je krijgt er meer massa van, het is veruit het beste als je wilt groeien, maar wat wordt de prijs die je er voor betaald, het lijkt te veel op een slechte deal, met de duivel :hedbang:

Mijn vraag was vooral gericht omdat mijn partner nu sinds 9 maanden ofzo AAS gebruikt. En nu opeens onze hele relatie waardeloos is en hij ontzettend veranderd is. Maar als ik daar bij hem mee aankom reageert hij heel heftig.

Heb je een foto van jezelf.
Ik vraag dit voor een vriend.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben zelf de wetenschap ingedoken, ben wetenschappelijk geschoold en kwam toch wel wat onderzoeken tegen. Maar daar neemt hij weinig van aan maar is zelf wel altijd druk met forums en social media.
Het gaat mij erom dat hij veranderd is en ineens enorme beslissingen neemt. We zijn 14 jaar samen hebben 2 jonge kinderen. 3 weken geleden kreeg ik te horen dat hij over onze relatie twijfelt. Ik moet zeggen zit zelf in een enorme dip al paar jaar. En van de week moest hij opeens weg en heb ik een aantal dagen met kinderen bij mijn ouders gewoond. Nu wil hij dit weekend geen contact. Vind ik best grote veranderingen, maar goed zijn veel factoren die meespelen.
Hij is nu wel enorm gefixeerd op zijn uiterlijk. Het is dat hij 32 is, anders had ik gedacht aan een midlife crisis. Zelfs mensen uit zijn naaste omgeving vinden hem veranderd.

Dan zijn wij het eens. Het heeft invloed op je mentale gesteldheid. Het hele gebruiken gaat in je hoofd zitten en uiteindelijk ga je dat normaliseren.
Kijk maar eens hoeveel steroïden gebruikers er naast de steroïden, drugs gebruiken, zoals speed etc. En dat ook redelijk normaal vinden.
Pas jaren later blijkt dat frequent gebruikt, nieuwe neurologische paden aanmaakt in je brein.
Vandaar dat verslaving nu wordt gezien als een biologische probleem.
Je krijgt er meer massa van, het is veruit het beste als je wilt groeien, maar wat wordt de prijs die je er voor betaald, het lijkt te veel op een slechte deal, met de duivel :hedbang:
Ik weet inmiddels door trial and error gelukkig wat m'n maximale tren dosis is, en hoe lang ik het maximaal kan gebruiken voordat er problemen optreden met gesteldheid, gedrag en libido. Heb ik daarmee m'n gesteldheid onder controle? Weet ik niet, maar ik heb wel m'n dosis onder controle :P

Grammen rammen is het niet waard en het heeft me een relatie van 10 jaar gekost ;-)

Sterkte Mie1

Ik ben zelf de wetenschap ingedoken, ben wetenschappelijk geschoold en kwam toch wel wat onderzoeken tegen. Maar daar neemt hij weinig van aan maar is zelf wel altijd druk met forums en social media.
Het gaat mij erom dat hij veranderd is en ineens enorme beslissingen neemt. We zijn 14 jaar samen hebben 2 jonge kinderen. 3 weken geleden kreeg ik te horen dat hij over onze relatie twijfelt. Ik moet zeggen zit zelf in een enorme dip al paar jaar. En van de week moest hij opeens weg en heb ik een aantal dagen met kinderen bij mijn ouders gewoond. Nu wil hij dit weekend geen contact. Vind ik best grote veranderingen, maar goed zijn veel factoren die meespelen.
Hij is nu wel enorm gefixeerd op zijn uiterlijk. Het is dat hij 32 is, anders had ik gedacht aan een midlife crisis. Zelfs mensen uit zijn naaste omgeving vinden hem veranderd.
Er is niet veel wat jij hier aan kan doen, als hij niet naar je wilt luisteren. Je wetenschappelijke artikeltjes gaan niet je relatie redden.

Zijn er aanleidingen in jullie relatie waardoor hij behoefte heeft aan aandacht buiten de deur? Relatieproblemen terwijl je aan de AAS zit is echt een recipe for disaster.

Laatst bewerkt:
Maar daar neemt hij weinig van aan maar is zelf wel altijd druk met forums en social media.

Logisch natuurlijk. Sinds hij aan de AAS zit is hij en voelt hij zich een echte bodybuilder.
Die zit niet te wachten op een betweterige vrouw en negativiteit.
Vandaar ook dat hij even geen contact wil, hij wil gewoon zijn 6 meals op een dag kunnen eten voor zijn gains. Stress is daar funest voor.

De oplossing is simpel, wil je hem terug dan moet je:
Hem steunen in zijn bodybuild carrière dus kook al zijn maaltijden voor hem zodat hij zich daar geen zorgen om hoeft te maken.
Daarnaast moet je een paar x per dag zeggen dat hij flink is gegroeid.
Ten slotte heeft hij natuurlijk een enorm libido waaraan voldaan moet worden.

Het is wel weer een beetje typisch. De oorspronkelijke vraag was of je door AAS verandert, en vervolgens komt langzaam boven water dat er veel meer aan de hand is. En dat er dus ook twee kanten zijn. Hopelijk probeert Mie01 niet alles in zijn schoenen te schuiven door het allemaal op AAS gebruik te gooien.

Mie01: we kunnen je niet helpen, dit is een bodybuilding forum en geen relatietherapie.

PS: bel me als het in de soep loopt. Ik troost je. Ik troost je zoals je nog nooit bent getroost :heart::kiss:

• Topic Starter Topic Starter
Ik zal hier ook geen relatie therapie zoeken. Ik was alleen benieuwd of mensen het gedrag herkennen en ja dan is een beetje context misschien wel handig.

Als hij zo gefixeerd met zijn uiterlijk is etc is die misschien wel toe aan nieuw vlees. Het is zeker niet verkeerd om je met je uiterlijk bezig tehouden. Maar misschien zit er nou in zijn hoofd omdat hij nou de body kan krijgen die die altijd wil dat de chicks ook aan komen vliegen. Hij wil niet met je praten naait er steeds uit. In een x veel bezig met social media hierbij ook veel aandacht ? Misschien stijgt het naar zijn hoofd maar laat jezelf niet voor de gek houden.

Terug
Naar boven