- Waardering
- 9
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
weet niet waar hij dat vandaan heeft. maar te warm water langere tijd is wel slecht voor de ballen
Is 't ook.. Koude baden + koude douches voelen sowieso toch beter aan na't trainen, imo.Hm dan zou je als man nooit meer in bad mogen en zelfs lang douchen zou dan al slecht zijn. Ik neem aan dat TS toch nog geen kinderen wil.![]()
En dat draagt bij aan dit topic omdat?ik zag op discovery een uitleg bij ultimate survival of zoiets. Als je lichaam het koud krijgt vernauwen de bloedvaten om zo min mogelijk warmte te verliezen. Ook verminderd de bloedtoevoer naar je ledematen (armen en benen) om de belangerijke organen in je torso en hoofd natuurlijk warm te houden.
Ik bedoel er niks mee maar zo heb ik het gezien op tv iig
dus dat zal wel goed zitten.Ja, dus waarom posten?

ik zag op discovery een uitleg bij ultimate survival of zoiets. Als je lichaam het koud krijgt vernauwen de bloedvaten om zo min mogelijk warmte te verliezen. Ook verminderd de bloedtoevoer naar je ledematen (armen en benen) om de belangerijke organen in je torso en hoofd natuurlijk warm te houden.
Ik bedoel er niks mee maar zo heb ik het gezien op tv iig