AndroidHealthClinic

Belangrijk Nieuws Inzamelactie voor Hoxyz

respect

Ik ging gezellig met een stel 12-jarigen een potje waterpolo meedoen op vakantie, bijna verzopen

boh ja die feels ken ik van reddend zwemmen op school :roflol: ook paar keer bijna verdronken

docent vroeg toen nog ja zou je niet wat gaan afvallen, neuh hoor puur spier zei ik toen

Kom maar ff langs me tentje, gaan we samen een bakkie brinta eten jongen, en een wit toetje achteraf.

Kom maar ff langs me tentje, gaan we samen een bakkie brinta eten jongen, en een wit toetje achteraf.

hmmm
images?q=tbn:ANd9GcQ4e_nOTu4BdrQG15pXaKWZQ7tZmLOkzqzZ8j8LjXrrxWJfVDI7o97WSkI.png

Moet nog wel even zo'n kooktoestelletje fixen. Vorig jaar tentje niet mee teruggenomen en kooktoestel weggeflikkerd omdat ik geen zin had met zoveel zooi te zeulen.:rolleyes:

Moet nog wel even zo'n kooktoestelletje fixen. Vorig jaar tentje niet mee teruggenomen en kooktoestel weggeflikkerd omdat ik geen zin had met zoveel zooi te zeulen.:rolleyes:

Wij moeten alles nog fixen behalve de tent, gaan denk ik de woensdag daarvoor ff wat inkopen doen. Nog Do's en dont's?

wodka: veel wodka

Slapen op vrijdag, luister naar je eigen lichaam en niet wat anderen zeggen, zoveel mogelijk proberen te eten(om de 2 uur een klein beetje werkt bij mij het beste) en vooral genieten!

We gaan niet naar rowwen heze daffy :p

---------- Toegevoegd om 20:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:12 ----------

Slapen op vrijdag, luister naar je eigen lichaam en niet wat anderen zeggen, zoveel mogelijk proberen te eten(om de 2 uur een klein beetje werkt bij mij het beste) en vooral genieten!

Eerste misschien wel verstandig, hoe zit het op vrijdag eigelijk van 8 tot 1 en dan afteren in de blue(?) of een tent op de camping

Was vorig jaar de orange radio stage. Zie nu bij de lineup van vrijdag er niks over staan. Zaterdag wel een afterparty op de blue en de black. Voor zondag staat er ook niks op. Meen me te herinneren dat ze zondagnacht tot echt laat gingen, uur of 6 ofzo.

Was vorig jaar de orange radio stage. Zie nu bij de lineup van vrijdag er niks over staan. Zaterdag wel een afterparty op de blue en de black. Voor zondag staat er ook niks op. Meen me te herinneren dat ze zondagnacht tot echt laat gingen, uur of 6 ofzo.

Vind het allemaal beetje vaag, maar maakt het ook wel leuk. Laat het wel over me heen komen. Nu nog hopen dat ik voorschot van me baas kan krijgen, anders ben ik zwaar fucked

Vind het allemaal beetje vaag, maar maakt het ook wel leuk. Laat het wel over me heen komen. Nu nog hopen dat ik voorschot van me baas kan krijgen, anders ben ik zwaar fucked
Oja, nog een tip..neem veel eten mee want op t festival zelf betaal je je er scheel aan. Bespaart je zo 50 euro

Als je gaat mixen, ga niet perongeluk een cocktail negroni maken

Nog nooit in m'n leven zoiets vies op als negroni

We gaan niet naar rowwen heze daffy :p

---------- Toegevoegd om 20:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:12 ----------

Eerste misschien wel verstandig, hoe zit het op vrijdag eigelijk van 8 tot 1 en dan afteren in de blue(?) of een tent op de camping

Nee daarom juist, Rowwen heze was bier geweest

---------- Toegevoegd om 22:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:20 ----------

Als je gaat mixen, ga niet perongeluk een cocktail negroni maken

Nog nooit in m'n leven zoiets vies op als negroni

vieze racist

Een grote 'do' is wel om een ecto's mee te nemen, dan drink je na een halfuur gratis

Oja, nog een tip..neem veel eten mee want op t festival zelf betaal je je er scheel aan. Bespaart je zo 50 euro

Veel eten word hem toch niet, maar de moeder van de groep had het over veel fruit. Beetje fruit, 1e dag bbq en wat fine oats met whey mee denk ik.

wow hebben jullie een groepsmilf

Terug
Naar boven