MuscleMeat

IPF WK-powerlifting SubJunioren en Junioren in POLEN

Deejay_Spike

Freaky Bodybuilder
Waardering
26
Steve Ringoot uit m'n oude gym doet weer mee dit jaar!

Ben benieuwd wat hij gaat doen! Overlaatst heeft hij op't einde van zijn training 300kg voor 2 reps gedeadlift, en op zijn laatste zware training heeft hij 252,5kg op de bench press gedaan. wel touch n go maar zeker vlot genoeg!

http://www.ustream.tv/channel/spv-tv

of nog http://goodlift.info/live.php

Uit België doen nog mee : Geoffrey Mignolet in de subjuniors (-74kg en meer dan 220kg deadliften!! ziek ^^)en Tanguy Penasse in de juniors (-83kg en ook al een +300 squat)

helaas geen Nederlanders dit jaar.

Ben zeer benieuwd wat ze gaan doen. Vooral de -105, -120 en 120+ ben ik erg benieuwd naar.

naice ben benieuwd :D

Vandaag toch al paar mooie dingen gezien in de lichtste klasses :D

kijk zelf ook wel meest uit naar 105, 120 en +120 klasses dit weekend, ben heel benieuwd

• Topic Starter Topic Starter
Onze eerste Belg heeft zijn wedstrijd gedaan! in de Subjuniors

7. Mignolet Geoffrey BEL 1994/72,78 SQ220,0 BP140,0 DL230,0 TOT590,0

en proficiat! dat op 18 jaar! en amper 73kg

Veel missers helaas gisteren bij Geoffrey Mignolet, maar neemt niet weg dat hij mooie resultaten haalt, zeker op zijn leeftijd en gewicht!

straks Tanguy Penasse om 13u30 in junioren -83

Stream is (zoals gewoonlijk) wel niet bepaald top, vaak off air of lags

Mooie competitie in -83 vanmiddag, paar jongens die voor heel brute totalen gingen strijden, daarnet insane deadlifts gezien bij -93... 2 jongens die WR 362.5 haalden, beide 20jaar :p sick sick sick

Nice Z!

wel gaar dat Bell 2e beurt skipt en dan zo'n sprong en haalt hem! En Guhnamn toch moeilijke 2e beurt missen en toch er nog 7.5 bij doen en slagen... Damn!!!

De andere jongens ook impressive natuurlijk, die kazak leken telkens moeilijke beurten maar trekt ze toch maar mooi... Die venezuelaan (of hoe je't ook noemt:p) vond ik indrukwekkend gebouwd :p wat een beer...

Bell skipte hem ja. Als die Rus z'n 3e deadlift had gemist had die alleen 350 nodig voor de winst, nu 362,5. Maar die 3e van Gunhamn was wel mooier, die 2e ging volgens mij technisch iets mis. Denk dat die met z'n heupen te hoog startte.

[Link niet meer beschikbaar]

over 20tal minuten starten junioren -120 en +120 met Steve Ringoot !!!!

Gisteren hele mooie wedstrijd gezien in -105 klasse

Steve is 6de geëindigd! en waarvoor proficiat!

Ik vind de cijfers wel tegenvallen tegenover vroeger... 330-215-280

iemand die gezien heeft hoe dit komt?

squat was 335 en vond ik erg goed gaan, 350 in 3e beurt jammer genoeg afgekeurd voor diepte, bij die 335 vond ik iig dat 350 er zeker in zat

bench had hij eerste op 215 gemist en denk dat dat de tactiek (na 1e een sterker shirt aandoen) beetje in de war stuurde? weet er natuurlijk het fijne niet van

deadlift had Steve precies bij 2e een krampje in hamstring ofzo? Lockouts gingen moeilijk hierdoor lijkt het..

6e plek is toch sowieso mooie prestatie!! En mooie afsluiter van de junioren periode, nu is het bij de 'mannen' te doen! :D

Squat was jammer, 350 zat er zeker in. Was even bang dat ie uit zou bommen na die eerste beurt op de bench... maar dat gebeurde gelukkig niet. Heb toch filmpjes van m gezien van 250 bench ook. Maar denk dat ie inderdaad wat problemen met zn shirt had. Deadlift heb ik niet meer gezien.

Hi mannen!

Cool dat ze het WK ook volgen op DBB, ben inderdaad 6de geworden :-) maar met tegenvallende cijfers! Wat ik ook toegeef, ik ging voor 900totaal maar het was een stuk minder!

Squat was op zich wel ok, 315, 335 was goed en ja 350 voor diepte volledig mee akkoord, ze riepen iets te snel dat ik op diepte was maar ik had zelf nog maar ff moeten doorgaan! Bench suckt echt big time met die F***** suits, ik deed enkel weken 200 raw en met de ene suit druk ik dus 15kg meer en met de andere konden we het risico niet nemen aangezien de beurten heel snel volgden... beetje gedemoraliseerd naar de deadlift gegaan en weer begon met mijn been te zeuren... 830kg was tegenvaller maar het zet je met de voeten op de grond! En die 900kg komt er!!!

Hi mannen!

Cool dat ze het WK ook volgen op DBB, ben inderdaad 6de geworden :-) maar met tegenvallende cijfers! Wat ik ook toegeef, ik ging voor 900totaal maar het was een stuk minder!

Squat was op zich wel ok, 315, 335 was goed en ja 350 voor diepte volledig mee akkoord, ze riepen iets te snel dat ik op diepte was maar ik had zelf nog maar ff moeten doorgaan! Bench suckt echt big time met die F***** suits, ik deed enkel weken 200 raw en met de ene suit druk ik dus 15kg meer en met de andere konden we het risico niet nemen aangezien de beurten heel snel volgden... beetje gedemoraliseerd naar de deadlift gegaan en weer begon met mijn been te zeuren... 830kg was tegenvaller maar het zet je met de voeten op de grond! En die 900kg komt er!!!

Die 900 komt er idd zeker aan Steve! Beurten volgden idd heel snel op elkaar, zou ik zelf ook moeilijk vinden als lifter.

Squat zag er heel goed uit vond ik, en afgaande op je 335 zat de 350 er zeker weer in!

hou moed Steve, ge geraakt er wel!

Maar een raad da'k u geef : vaker in suits werken, echt leren erin te trainen, zeker met de bench shirts, dat is iets waar ge iets specifieker zou moeten trainen

---------- Post toegevoegd Mon 3 Sep 2012 om 20:24 ----------

enne, vids iemand van Steve zijn Beurten?

Terug
Naar boven