Hello everybody! Geweldig dat jullie het WK blijkbaar een beetje gevolgd hebben! Danku voor de berichten ook!!
Verslagje van de wedstrijd!
Allereerst was het al enkele dagen op water en brood leven want bodyweight was 123.4 toen ik in Moose Jaw aankwam maar uiteindelijk naar 10 toiletbezoeken de ochtend zelf was m'n bodyweight 119.97... oef!!
Squat
1*300
1*315 ging goed en dus dacht ik waarom niet...
1*330 !! dikke PR
Bench
1*207.5
0*220 wel kunnen duwen maar tegen de steunen gebotst (net als in Engeland) dus afgekeurd
1*220 achteraf gezien ging deze wel makkelijk maarja 222.5 had natuurlijk evengoed kunnen blijven liggen..
Deadlift
1*280 beetje nonchalant getrokken deze dus ik moest terug serieus worden!
0*300 bar glipte uit m'n handen
0*302.5 met deze bar haalde ik een plaats in en was meteen het wereldminimum voor de wereldkampioenschappen in de open klasse.. ik trok hem en dacht dat ie goedgekeurd ging worden maar 2 rode, 1 witte. Na de competitie is de jury nog bij me geweest om te zeggen dat ze hebben overlegd om hem toch goed te keuren maar dat er enkele moeilijk over deden. Bizar maar het is nu zo en niet anders dus ik weet waar ik aan moet werken !!!
Totaal
830 PR heel tevreden met de competitie! Was een geweldige ervaring en achteraf nog een goed banket gehad. Was wel nice om je op te waren met Carl Yngvar, haha die kerel is zo sterk (425-302.5-355) pfff gewoonweg prachtig!
Nog is bedankt allemaal voor de steun!!!