Fitness Seller

WK IPF Juniors & Subjuniors

Bezoekers in dit topic

nice, kijken wat steve ringoot neerzet
 
Ben ook benieuwd, ook wat de anderen doen.
 
Ben ook benieuwd, ook wat de anderen doen.

ben ook benieuwd wat ze daar gaan draaien met het oog op onze toekomstige en huidige junioren.

welke stappen ze nog moeten maken
 
Dat zijn geen uitslagen.
 
Over een uurtje mannen -74. Eens kijken wat daar gezet wordt. Nu hopen dat Goodlift goed werkt!
 
Waar zien jullie wie wanneer op moet ?
 
Via wimwam.nl, de site van Wim Wamsteeker. Daar staat een link naar goodlift, en die zou het live uit moeten zenden.
Volgens mij zijn ze dat vergeten te doen.

Edit: Lokale tijd natuurlijk.... FML!
 
Laatst bewerkt:
Steve zijn laatste trainingen waren van een heel hoog niveau, dus verwacht een goeie prestatie(835) als alles een beetje mee zit natuurlijk.
 
Via wimwam.nl, de site van Wim Wamsteeker. Daar staat een link naar goodlift, en die zou het live uit moeten zenden.
Volgens mij zijn ze dat vergeten te doen.

Edit: Lokale tijd natuurlijk.... FML!

Rond 23 uur beginnen ze
 
Ah **** schakel net te laat in voor -63 :D
Tutta Hanssen weer WR total verbeterd in ieder geval en Anni "monster-quad :D" Vuohijoki gebomd
 
Ah **** schakel net te laat in voor -63 :D
Tutta Hanssen weer WR total verbeterd in ieder geval en Anni "monster-quad :D" Vuohijoki gebomd

brrrr man man die benen alleen al :ds:

---------- Post toegevoegd Thu 1 Sep 2011 om 20:34 ----------

nee, echt serieus, die benen/ass ....... brrrr
 
Wel gaar trouwens, gebomd op squat diepte, bench 60kg, weet niet waarom 60 en deadlift te hoog ingezet...
 
Huh ja zie het nu pas, misschien geblesseerd bij squat ? Had ik trouwens al gezegd dat ze een tiegelijk lekker LB had ?
 
Hahaha

naja ik heb laatst der trainingen gechecked op der site en daar waren al haar squats niet op diepte en hoorde in de chat dat het hier ook op diepte was.
ze is trouwens ook 7kg afgevallen om in deze klasse te komen, maar ja dat verklaart diepte niet en die bench snap ik ook nog niet.

Wat trouwens nog bizarder is, er zijn 2 gasten van het Finse team nog kwijt onderweg, ze hadden een vliegtuig gemist of zo en daarna verkeerde tickets gekocht. En 2 andere gasten waren hun bagage kwijt waaronder hun pakken en banden etc.

1 gast gaat nu met de schoenen, banden en riem van Anni liften, maar check die schoenen en paarse riem op de achtergrond :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
ja kijk jij maar na die schoenen ik kijk naar die benen en die tutta wat ongeloofelijk sterk. En een superaardige meid ook nog
 
tutta echt bizar ja, bijna 600 he
 
tutta echt bizar ja, bijna 600 he

ja niet meer normaal meer, maar wat ik raar vond is die ukrainse ylisevete biruk die draaide 615 aan 72kg in 2010 nu -63 en heel veel kwijt haar zus had ook dat gedaan en die tilt ook niet meer nu

---------- Post toegevoegd Thu 1 Sep 2011 om 21:19 ----------

Hoop ook dat Tutta snell bij de senioren komt, daar gaan de russen problemen mee krijgen
 
ja inderdaad, in de chat zeiden ze dat ze ziek was geweest of zo. 155kg op je totaal kwijt met 9kg bodyweight minder is wel erg veel lijkt me
 
Back
Naar boven