MuscleMeat

Shocking News Iran onthult machine voor het amputeren van vingers

Hoezo? :D

Ik ben voor lange gevangenisstraffen zoals in de VS, ik ben voor een sporadische toepassing van de doodstraf maar ik ben niet voor het martelen/vernederen/... .

Dat verminken en openbaar ophangen is simpelweg beestachtig en middeleeuws. Ook dieven verdienen een tweede kans, niet door zoals nu ze na 5 minuten terug op straat te zetten, maar door een gepaste en proportionele straf die ze kunnen uitzitten terwijl ze teminste nog hun eigen reet kunnen afvegen.

Hoezo? :D

Ik ben voor lange gevangenisstraffen zoals in de VS, ik ben voor een sporadische toepassing van de doodstraf maar ik ben niet voor het martelen/vernederen/... .

Dat verminken en openbaar ophangen is simpelweg beestachtig en middeleeuws. Ook dieven verdienen een tweede kans, niet door zoals nu ze na 5 minuten terug op straat te zetten, maar door een gepaste en proportionele straf die ze kunnen uitzitten terwijl ze teminste nog hun eigen reet kunnen afvegen.

Wat jij zegt respecteer ik, maar ik vind het gewoon treffend dat er in zulke topics wordt geschreeuwd wat een beesten het wwl niet zijn,om in andere topics te schreeuwen dat tasjesdieven aan de letterlijke schandpaal moeten.

99 zweepslagen overleef je ook niet zomaar. Ik neem aan dat ze niet met volle kracht slaan, heb wel eens gehoord dat de beul een balletje onder zijn oksel moet houden zodat hij niet te hard kan slaan.

99 zweepslagen overleef je ook niet zomaar. Ik neem aan dat ze niet met volle kracht slaan, heb wel eens gehoord dat de beul een balletje onder zijn oksel moet houden zodat hij niet te hard kan slaan.

Soms worden de zweepslagen uitgedeeld voor een executie plaatsvindt en dan wil het wel eens voorkomen dat de gedetineerden flauwvallen van de pijn. Over het algemeen wordt er gebruik gemaakt van een staalkabel.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat ben ik blij dat ik niet in zo'n k*t land ben geboren. Then again, ik zou ook niet beter weten als ik daar was geboren..

[Link niet meer beschikbaar]
Gezellig uitje, misschien iets om met de DBBers te doen?

En ze sturen laatst een aap de ruimte in met een raket. En maar zeggen dat hun kernonderzoek niks met kernwapens te maken heeft. Zwaar gestoord zijn ze daar, moet snel wat aan gedaan worden.

En ze sturen laatst een aap de ruimte in met een raket. En maar zeggen dat hun kernonderzoek niks met kernwapens te maken heeft. Zwaar gestoord zijn ze daar, moet snel wat aan gedaan worden.

Jezus, wat is de link tussen die aap en die machine? En btw, Rusland schoot in de jaren '50 al beesten de lucht in hoor.

Jezus, wat is de link tussen die aap en die machine? En btw, Rusland schoot in de jaren '50 al beesten de lucht in hoor.

Heeft ook niks met die machine te maken wees gewoon op een ander feit dat Iran met meerdere rare dingen bezig is. De link zit tussen het testen van een raket en hun kernonderzoek, was laatst in het nieuws. Mja beetje offtopic gelul van mij.

Wat ik vaak hoor is dat mensen denken dat de Arabische Lente net tegen totalitaire regimes is en pro-democratie, terwijl het in principe het "westen" als zondebok aanzien, nog conservatiever worden en een verstrenging van hun geloof implementeren.

Maw Islamistische totalitaire regimes met minder verdraagzaamheid en democratie.

Zo'n foute conclusie en zo kenmerkend voor iemand die geen kennis heeft van de
arabische wereld. Ik betwijfel zelf of je weet dat Iraniers geen arabieren zijn.

arabische wereld. Ik betwijfel zelf of je weet dat Iraniers geen arabieren zijn.

Iran was vroeger een mooi land en veel mensen van het Arische ras wonen daar!

Helaas nu k*tland, dus weg ermee

In 1977 kwamen studenten in opstand tegen het regime en riepen om een staat waarin het Perzische en het islamitische karakter van het land meer naar voren kwam. Tot dan toe was Iran een dictatuur geweest die sterk gesteund werd door het Westen, de Verenigde Staten voorop. Spoedig sloten meer ontevreden mensen zich bij hen aan, waaronder intellectuelen, middenstanders, de communistische Tudeh-partij en geestelijken.

---------- Post toegevoegd Wed 30 Jan 2013 om 00:28 ----------

Wat bedoel je met vroeger? En wat bedoel je met het laatste deel van je zin?

Met dat laatste bedoel ik de oorlog die Iran zal voeren tegen Israël (http://www.hln.be/hln/nl/960/Buiten...rlog-van-Israel-tegen-Iran-zal-er-komen.dhtml)

Vanzelfsprekend steun ik Israël hier in

Kan er alles flikken, mis toch meerdere vingerkootjes.

In 1977 kwamen studenten in opstand tegen het regime en riepen om een staat waarin het Perzische en het islamitische karakter van het land meer naar voren kwam. Tot dan toe was Iran een dictatuur geweest die sterk gesteund werd door het Westen, de Verenigde Staten voorop. Spoedig sloten meer ontevreden mensen zich bij hen aan, waaronder intellectuelen, middenstanders, de communistische Tudeh-partij en geestelijken.

---------- Post toegevoegd Wed 30 Jan 2013 om 00:28 ----------

Met dat laatste bedoel ik de oorlog die Iran zal voeren tegen Israël (http://www.hln.be/hln/nl/960/Buiten...rlog-van-Israel-tegen-Iran-zal-er-komen.dhtml)

Vanzelfsprekend steun ik Israël hier in
Iran heeft in de afgelopen twee eeuwen nooit een oorlog zelf gestart. Integendeel, de oorlogsretoriek komt altijd van Israel. En Iran werd slechts na de Revolutie als slecht en zo bestempeld, en dan vooral omdat het Westen zijn marionet kwijt was.
Iran, is net zoals veel dictaturen nu aan het sukkelen met het onderdrukken van mensen die het, terecht, beu zijn. Is Iran daar erger in dan vele andere landen?

---------- Post toegevoegd Wed 30 Jan 2013 om 00:57 ----------

De man die zijn vingerkootjes kwijt is was veroordeeld omdat hij het hoofd was van een criminele organisatie. Ik denk dat hij als hoofd van die organisatie zaken heeft gedaan die, indien ze hier zouden gebeurd zijn, menig DBB'ers moord en brand zou deon schreeuwen om de man te martelen tot het einde der dagen.

Iran heeft in de afgelopen twee eeuwen nooit een oorlog zelf gestart. Integendeel, de oorlogsretoriek komt altijd van Israel. En Iran werd slechts na de Revolutie als slecht en zo bestempeld, en dan vooral omdat het Westen zijn marionet kwijt was.
Iran, is net zoals veel dictaturen nu aan het sukkelen met het onderdrukken van mensen die het, terecht, beu zijn. Is Iran daar erger in dan vele andere landen?

---------- Post toegevoegd Wed 30 Jan 2013 om 00:57 ----------

De man die zijn vingerkootjes kwijt is was veroordeeld omdat hij het hoofd was van een criminele organisatie. Ik denk dat hij als hoofd van die organisatie zaken heeft gedaan die, indien ze hier zouden gebeurd zijn, menig DBB'ers moord en brand zou deon schreeuwen om de man te martelen tot het einde der dagen.

Oorlogsretoriek? Zeker nog nooit de opruiende taal van je grote vriend Ahmedinejad gehoord lol.

De veroordeelde man staat volgens de aanklagers aan het hoofd van een criminele organisatie in de Iraanse stad Shiraz. Hij is veroordeeld voor diefstal en overspel. Naast de publieke amputatie van zijn vingers moet de 29-jarige Iraniër ook drie jaar de cel in en krijgt hij 99 zweepslagen.

Als we hier zulke straffen hadden zou de helft van de bevolking een paar vingers missen.:D

Wat bedoel je met vroeger? En wat bedoel je met het laatste deel van je zin?

Nog steeds last van de oestrogeentjes zie ik?
Ga anders ff wat katjes redden ofzo.:rolleyes:

Terug
Naar boven