XXL Nutrition

Shocking News Iran onthult machine voor het amputeren van vingers

Kan ik er wat aan doen dat ik met m'n hoofd aan de placenta vast zat? :rolleyes: Het was helemaal niet mijn bedoeling je zo op de vingers te tikken, als ik je gekwetst hebt dan spijt het me zeer, ik kan eventueel een bloemetje sturen of een foto van mijn tulp als je dat liever wilt. Nogmaals sorry.

Je had gewoon nooit uit die baarmoeder moeten kruipen, weet je wel hoeveel verdriet je je moeder daarmee hebt aangedaan? Denk je dat zij dit allemaal gewild heeft, ze heeft op alle mogelijke manier geprobeerd je te aborteren. En toen dat niet lukte en je hoofdje er al uit kwam probeerde ze je met alle macht binnen te houden? De hele buurt kijkt haar nu met de nek aan, je moet je ogen uit je kop schamen. En dan probeer je het potverdomme goed te maken met een bloemetje?

Dat is dan wel weer heel aardig, ik ben gek op bloemen. Doe er een leuk kaartje bij en alles is weer zoals voorheen.

Je had gewoon nooit uit die baarmoeder moeten kruipen, weet je wel hoeveel verdriet je je moeder daarmee hebt aangedaan? Denk je dat zij dit allemaal gewild heeft, ze heeft op alle mogelijke manier geprobeerd je te aborteren. En toen dat niet lukte en je hoofdje er al uit kwam probeerde ze je met alle macht binnen te houden? De hele buurt kijkt haar nu met de nek aan, je moet je ogen uit je kop schamen. En dan probeer je het potverdomme goed te maken met een bloemetje?

Dat is dan wel weer heel aardig, ik ben gek op bloemen. Doe er een leuk kaartje bij en alles is weer zoals voorheen.
Ja klopt, mijn moeder vergeleek me altijd met onkruid.

Zoals voorheen, wat bedoel je precies?

Je sprak over de Arabische Lente als reactie op de evenementen in Iran. Je moet dan maar on topic blijven nietwaar?

ik reageerde op de post die ik quote.

Dacht dat dat vrij duidelijk was voor iedereen met een iq van boven de 70. Ik vond het niet gewoon mooie lettertjes.

Terug
Naar boven