Fitness Seller

Shocking News Iran onthult machine voor het amputeren van vingers

Zo'n foute conclusie en zo kenmerkend voor iemand die geen kennis heeft van de
arabische wereld. Ik betwijfel zelf of je weet dat Iraniers geen arabieren zijn.

gezien de economische gevolgen die het heeft(antiglobalisme) is het mijn vakgebied. Gaat ook niet over Iran en arabieren, maar over de invloed van islam in het midden-oosten.

En als Parthisch schot(oh teh irony) zeg ik dat je best geen assumpties kunt maken over mij of mijn kennis.

haha, gedaan met vingeren !

dan maar met de tong njehnjehnjeh...

Zou het eten van vinger koeken achterwege laten in Iran.

Kunnen we dat apparaat niet eens lenen? Er zijn hier een aantal overijverige politici die wel een knipbeurt verdienen.

Is dit shocking news?
Vind een machine om vingers af te hakken heel wat minder shocking dan drones e.d. en waar DARPA allemaal mee bezig is.
Gemachineerde vernietiging van mensen op grote schaal lijkt hun enige doel te zijn, maar je hoort nooit iets over hun uitvindingen.

Kromme wereld.

Wat bedoel je met vroeger? En wat bedoel je met het laatste deel van je zin?

Iran is letterlijk en figuurlijk verkracht door de islam. Rond 1960 was het een prachtig, welvarend, vrij en progressief land. Daar is nu nauwelijks iets van over.

Laatst bewerkt:
zou hier ook niet verkeerd zijn voor bijvoorbeeld pedofielen.

• Topic Starter Topic Starter
Kunnen we dat apparaat niet eens lenen? Er zijn hier een aantal overijverige politici die wel een knipbeurt verdienen.

Dacht dat jij juist ontzettend tegen geweld was in welke vorm dan ook.
Voor politici wil jij dus wel een uitzondering maken?

Oorlogsretoriek? Zeker nog nooit de opruiende taal van je grote vriend Ahmedinejad gehoord lol.
Over welke opruiende taal heb je het dan? Over de foutvertaalde speech? Please elaborate. Maar zelf al zou zijn taal opruiend zijn, elke hooggeplaatste militair weet maar al te goed dat Iran nooit een kernbom zou gebruiken omdat dat het einde van dat land zou zijn, en dus ook van het dan huidige regime.
De VS heeft samen met ISrael de afgelopen tien jaar Iran constant geprovvoceerd, en eenieder die de internationale politiek wat volgt weet dat.

---------- Post toegevoegd Wed 30 Jan 2013 om 16:22 ----------

Als we hier zulke straffen hadden zou de helft van de bevolking een paar vingers missen.:D

Nog steeds last van de oestrogeentjes zie ik?
Ga anders ff wat katjes redden ofzo.:rolleyes:

Weer op de man spelen ipv inhoudelijk te reageren. Ik mis mss wat testosteron (wat ik sterk betwijfel) maar jj mist blijkbaar een paar hersencellen.

---------- Post toegevoegd Wed 30 Jan 2013 om 16:24 ----------

gezien de economische gevolgen die het heeft(antiglobalisme) is het mijn vakgebied. Gaat ook niet over Iran en arabieren, maar over de invloed van islam in het midden-oosten.

En als Parthisch schot(oh teh irony) zeg ik dat je best geen assumpties kunt maken over mij of mijn kennis.

Je sprak over de Arabische Lente als reactie op de evenementen in Iran. Je moet dan maar on topic blijven nietwaar?

---------- Post toegevoegd Wed 30 Jan 2013 om 16:26 ----------

Is dit shocking news?
Vind een machine om vingers af te hakken heel wat minder shocking dan drones e.d. en waar DARPA allemaal mee bezig is.
Gemachineerde vernietiging van mensen op grote schaal lijkt hun enige doel te zijn, maar je hoort nooit iets over hun uitvindingen.

Kromme wereld.

Iran is letterlijk en figuurlijk verkracht door de islam. Rond 1960 was het een prachtig, welvarend, vrij en progressief land. Daar is nu nauwelijks iets van over.

Ik ben volledig akkoord dat de Islamitische revolutie geen al te goede, om het zacht uit te drukken, invloed heeft gehad op Iran. Maar ik denk dat het de toenmalige jeugd was die te radicaal reageerde op de corruptie van de toenmalige regering. De jeugd van vandaag is dit langzaam maar zeker aan het veranderen en radicale personen als Ahmadinejad zullen geleidelijkaan steeds minder invloed hebben.

Voor een Buddhist ben jij ontzettend agressief wist je dat al?

omdat ik me met mediteren bezighoud wil nog niet zeggen dat ik een boeddhist ben hoor, ging het maar zo makkelijk. en ik ben totaal niet agressief, ik snap niet hoe je daar bij komt.

waar haal je eigenlijk het gore lef vandaan gewoonlekkel om zulkse zaken te insinueren? ben je helemaal gek geworden ofzo met dat rare hoofd van je? ik zou jouw hoofd wel is willen bewerken met een schuurmachine misschien dat die witte oneffenheden dan van je gezicht verdwijnen. met je rare kwetsende opmerkingen altijd en overal.
ik log nu uit, en als ik weer inlog wil ik je hier nooit meer zien is dat begrepen?

Ja idd want die plegen al hun misdaden immers met hun vingers.

zulke straffen vind ik wel beter voor pedofielen enz.. dat ze gewoon weten als ik gepakt word gaat er elke week iets af. eerst 1 dan vinger dan 2 dan 1 teen dan 2. dan 1 oor dan andere oor.

zal ze meer afschrikken dan ff zitten en tbs

omdat ik me met mediteren bezighoud wil nog niet zeggen dat ik een boeddhist ben hoor, ging het maar zo makkelijk. en ik ben totaal niet agressief, ik snap niet hoe je daar bij komt.

waar haal je eigenlijk het gore lef vandaan gewoonlekkel om zulkse zaken te insinueren? ben je helemaal gek geworden ofzo met dat rare hoofd van je? ik zou jouw hoofd wel is willen bewerken met een schuurmachine misschien dat die witte oneffenheden dan van je gezicht verdwijnen. met je rare kwetsende opmerkingen altijd en overal.
ik log nu uit, en als ik weer inlog wil ik je hier nooit meer zien is dat begrepen?
Kan ik er wat aan doen dat ik met m'n hoofd aan de placenta vast zat? :rolleyes: Het was helemaal niet mijn bedoeling je zo op de vingers te tikken, als ik je gekwetst hebt dan spijt het me zeer, ik kan eventueel een bloemetje sturen of een foto van mijn tulp als je dat liever wilt. Nogmaals sorry.

Kan ik er wat aan doen dat ik met m'n hoofd aan de placenta vast zat? :rolleyes: Het was helemaal niet mijn bedoeling je zo op de vingers te tikken, als ik je gekwetst hebt dan spijt het me zeer, ik kan eventueel een bloemetje sturen of een foto van mijn tulp als je dat liever wilt. Nogmaals sorry.

Bruine anjer wordt soms ook gewaardeerd

Weer op de man spelen ipv inhoudelijk te reageren. Ik mis mss wat testosteron (wat ik sterk betwijfel) maar jj mist blijkbaar een paar hersencellen.

Wat valt er inhoudelijk te reageren dan?Je lult wel veel maar je zegt niks, ook weer zo'n typische eigenschap van je die je eerder bij vrouwen tegenkomt.

Terug
Naar boven