XXL Nutrition

Iron man/maiden 2016 next up Juliette Bergmann Grandprix

Ben alweer beter gelukkig. Eigenlijk gaat beide prima. De honger had ik altijd 1 dag na het cheaten. Daarom ga ik niet meer cheaten, alleen bij eten als oma dat wil met dieet voer.

Je bent ook nog maar net begonnen met Prep ja.
Spreek je over paar week wel weer als je zombie bent :D

Holy donders dan doen jullie wel een hele lange prep ja:o en dan al "redelijk" wat cardio

18 weken prep?

Vond je dat niet zonde m.b.t je wedstrijd?

Iets meer discipline tijdens off season en dan was Prep niet zo lang geweest.

Of wist je nog niet dat je wedstrijd ging doen?

• Topic Starter Topic Starter
Vond je dat niet zonde m.b.t je wedstrijd?

Iets meer discipline tijdens off season en dan was Prep niet zo lang geweest.

Of wist je nog niet dat je wedstrijd ging doen?

Jawel heel zonde, ga het ook niet meer zo ver laten komen.

Soms is het gewoon moeilijk om een relatie te hebben met iemand die echt letterlijk alles kan eten. Het ging ook pas fout toen ik hem leerde kennen (is geen excuus i know).

Toen ik hem leerde kennen was ik nog steeds op wedstrijd gewicht. Wat ook niet helemaal gezond is.

Ach blijf toch wie ik ben shredded of niet. Vetjes krijg ik er wel weer af thank god.

Jawel heel zonde, ga het ook niet meer zo ver laten komen.

Soms is het gewoon moeilijk om een relatie te hebben met iemand die echt letterlijk alles kan eten. Het ging ook pas fout toen ik hem leerde kennen (is geen excuus i know).

Toen ik hem leerde kennen was ik nog steeds op wedstrijd gewicht. Wat ook niet helemaal gezond is.

Ach blijf toch wie ik ben shredded of niet. Vetjes krijg ik er wel weer af thank god.

Herkenbaar :D

Het is voor ons ook niet makkelijk hoor, om te kunnen eten wat we willen, wanneer we willen, zo vaak als we willen :dunno:

Dus vanaf je wist dat je " vant straat was" heb je je laten gaan? :sad: :p

Ik hoop dat je cardio haat :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Langzaam aan droger:) gewicht nu 66 kg. Vp geen idee, ik ben een soort van onmeetbaar:p nog steeds twee keer per dag cardio van 30 min.

oz0uf.jpg

Terug
Naar boven