MuscleMeat

Iron man/maiden 2016 next up Juliette Bergmann Grandprix

Ja vriend en ik zijn beide letterlijk overleden op het moment. Hoe gaat ie bij jou? Welke wedstrijd ga je trouwens doen?

Oma is met de bond in conclaaf omdat ik niet mag overstappen van bikini naar figure. Als ik dat wil moet ik weer bij de c beginnen. Dus dat betekend dat ik en weer een nieuwe bikini moet laten maken én waarschijnlijk wordt afgestrafd vanwege teveel rugwijdte. Ach ja, gewoon niet flexen haha.

Ik doe ook de iron man. Ik dacht dat de klasse niks uit maakte zolang je maar je B status hebt. Wel erg lullig als je toch bikini moet doen.. maarja dan ben je wel de buffste

Bikini ben je veel te getraind voor ik vind het zo mooier maar in nl mag je in de bikini klassen geen spieren hebben lijkt het wel

Ja je kan niet c doen in ene klasse en dan b of a in andere klasse.

Anders kan bikini meid ook wpd doen bv.

Had ik toch al gezegd? :p

Wel balen, maar je kan ook figure c doen sap cup.

of ff snel atlas doen

als is over 10 dagen al he moet ze nog wel ff snel droppe nu

• Topic Starter Topic Starter
Ik doe ook de iron man. Ik dacht dat de klasse niks uit maakte zolang je maar je B status hebt. Wel erg lullig als je toch bikini moet doen.. maarja dan ben je wel de buffste

Neem gewoon allebei mijn suits mee en op de dag zelf zal ik het zien haha.

Nice! Succes met je laatste loodjes en lijkt me leuk even te meeten als we nog leven tegen die tijd.

Prima als ik de buffste ben haha. In het buitenland zijn de bikini dames sowieso buffer dan die stokjes van hier.

Bikini ben je veel te getraind voor ik vind het zo mooier maar in nl mag je in de bikini klassen geen spieren hebben lijkt het wel

Echt he, dat zijn onderhand gewoon dames die zonder training op dieet gaan.
Ja je kan niet c doen in ene klasse en dan b of a in andere klasse.

Anders kan bikini meid ook wpd doen bv.

Had ik toch al gezegd? :p

Wel balen, maar je kan ook figure c doen sap cup.

Hell no sap cup:p
als is over 10 dagen al he moet ze nog wel ff snel droppe nu

Ga ik niet redden sta pas op 14 procent

is je vet % nu 14 dat is echt al super netjes, update pic's hahah ben benieuwd hoe dat er nu uit ziet behoorlijk ripped dan

ja is goed spreek jullie wel ff aan backstage.

• Topic Starter Topic Starter
is je vet % nu 14 dat is echt al super netjes, update pic's hahah ben benieuwd hoe dat er nu uit ziet behoorlijk ripped dan

34hcbkh.jpg

Alstu net FF snel gemaakt op werk

Hoeveel kcal zit je nu op?

Zo nette shape zeg hoeveel weken is het nu nog ?

Terug
Naar boven