XXL Nutrition

Iron man/maiden 2016 next up Juliette Bergmann Grandprix

• Topic Starter Topic Starter
image.jpg

Pindakaas en oreo koekjes zijn ook temporary:p

Je bedoelt nk als je je kwalificeert?

Grand prix, maar gaat meer om daarna. Is in maart Arnold classic daar wil ze ons heen hebben. Maar dan mag ik er wel heeeeeel hard aan gaan trekken en heeeeel veel geluk hebben denk ik haha

Grand prix, maar gaat meer om daarna. Is in maart Arnold classic daar wil ze ons heen hebben. Maar dan mag ik er wel heeeeeel hard aan gaan trekken en heeeeel veel geluk hebben denk ik haha

Is dat wel zo slim terwijl je nog maar net komt kijken in figure? Kan je niet beter nog wat rijpen?

Is dat wel zo slim terwijl je nog maar net komt kijken in figure? Kan je niet beter nog wat rijpen?

Dacht ik ook, maar zei zegt beter gelijk door. Eerste wedstrijd in Ohio plaats je toch niet en weten ze wel gelijk wie je bent. Geen idee waarom, maar er zal vast een logica achter zktten.

Zag deze foto op insta voorbij komen en had direct zoiets van, Dat gaat ineens snel en ook zoiets van... HOT! :D

Ziet er zeer goed uit!

Lijkt me een kwestie van niets te verliezen en sowieso super awesome.

Als die reis vergoed word heb je idd weinig te verliezen. Ken een paar mensen die echt mee wilden (niet gekwalificeerd) en dat mocht indien ze de kosten zelf dragen. Dat waren heftige bedragen toen.

Wauw ziet er goed uit! Hoeveel weken moet je nog?

Lijkt me een kwestie van niets te verliezen en sowieso super awesome.

Het is inderdaad wel een ervaring die niemand je meer afpakt.

Zag deze foto op insta voorbij komen en had direct zoiets van, Dat gaat ineens snel en ook zoiets van... HOT! :D

Ziet er zeer goed uit!

Thx Belg!!:)
Als die reis vergoed word heb je idd weinig te verliezen. Ken een paar mensen die echt mee wilden (niet gekwalificeerd) en dat mocht indien ze de kosten zelf dragen. Dat waren heftige bedragen toen.

Zijn inderdaad pittige bedragen naar Ohio.. Achja haha

Wauw ziet er goed uit! Hoeveel weken moet je nog?

5,5 hoop dat ik shredded genoeg ben tegen die tijd haha

Het is inderdaad wel een ervaring die niemand je meer afpakt.

Thx Belg!!:)

Zijn inderdaad pittige bedragen naar Ohio.. Achja haha

5,5 hoop dat ik shredded genoeg ben tegen die tijd haha
Haha vast wel toch, gaat nu al de goede kant uit ja! Veel gewicht kwijt ook? Of durf je niet meer op de weegschaal?

Zal jullie ook even volgen op insta, altijd leuk

Haha vast wel toch, gaat nu al de goede kant uit ja! Veel gewicht kwijt ook? Of durf je niet meer op de weegschaal?

Zal jullie ook even volgen op insta, altijd leuk

Weeg nu 61 en dan moet het vocht er ook nog uit :'( maar goed ben 162 cm dus volgens mij valt het nog mee hoe licht ik ben.

Stage ready zal je vast dichterbij de 50 zitten als 60. ;)

nette progessie zeg

Heb je ook al zo'n honger :(

Ja vriend en ik zijn beide letterlijk overleden op het moment. Hoe gaat ie bij jou? Welke wedstrijd ga je trouwens doen?

Oma is met de bond in conclaaf omdat ik niet mag overstappen van bikini naar figure. Als ik dat wil moet ik weer bij de c beginnen. Dus dat betekend dat ik en weer een nieuwe bikini moet laten maken én waarschijnlijk wordt afgestrafd vanwege teveel rugwijdte. Ach ja, gewoon niet flexen haha.

Terug
Naar boven