XXL Nutrition

Is anabolengebruik wel zo gevaarlijk??

filmpje heb ik nog geen uur geleden nog gepost

welnee..dat lijkt maar zo:D

nee joh anabolen zijn ****ing gezond

ja je hoort iedereen van wel dat je moet oppassen maar als je er verstand van hebt dan kan er tog niks gebeuren of heb ik dat fout???

• Topic Starter Topic Starter
Film 2 heb je niet gepost

Filmpje is ook al eerder gepost.
Maar blijft wel aardig om te zien.
Zitten wel goeie punten in, maar ook wat onzin.

Het punt is gewoon dat echt misbruik (zware overdosis voor beginner, duretica) gewoon schadelijk is. Maarja helaas worden de echte (mensen die weten wat ze doen) gebruikers hiermee vergeleken.

Natuurlijk zijn anabolen niet gezond. Maar beperkt gevaarlijk bij aanbevolen dosering en hoelang je het gebruikt en hoevaak.
Want.. wanneer vind jij iets 'gevaarlijk'?

Als je onderscheid wilt maken tussen Gevaar-levels..
kun je zeggen van, 1 tot 10. 10 is meest gevaarlijk.

Dus.. 1 is bijvoorbeeld, lage dosis, eenmaal gebruiken in de jaar, niet te lange kuur (misschien 6 weken).

En 10 is bijvoorbeeld.. over dosis (200mg dianabol per dag), nonstop gebruiken.

Vraag jezelf af, als je gebruiker ben, op welk gevaarlijk level jij zit?
Het gevaar zou bij 1 tot 5 pas optreden na vele jaren. Bij gevaar 5 - 10 zou het binnen een kortere periode side-effects kunnen optreden.

Het kan altijd mis gaan met anabolen. Maar ook altijd goed. Je kunt gewoon vette pech hebben. Maar het is een feit dat het je totale hormoonhuishouding door de war gooit en hiermee krijgt je lichaam toch elke keer een klap. Dat is het risico van anabolengebruik. Om nog maar niet over misbruik te praten.

wat kan er dan mis gaan als het mis gaat?? :rolleyes:

heb me er nooit in verdiept ma nu ik het zo hoort wil ik het wel weten eigenlijk...

En om nog maar niet te praten over vervuilde ug preparaten....:(

Terug
Naar boven