MuscleMeat

Is de Islam een achterlijke godsdienst?

Peiling Peiling Is de Islam een achterlijke godsdienst?

• Ja

Stemmen: 33 55,9%
  • Nee

Stemmen: 3 5,1%
  • Nee, enkel sommige groeperingen en leiders in achterlijke landen

Stemmen: 23 39,0%

• Totaal stemmers
    59
Status
Niet open voor verdere reacties.
de Islam is geen achtelijke godsdienst en vind geen godsdienst achtelijk.. het is maar net hoe je ermee omgaat.. leven en laten leven is mijn motto.. wanneer een geloof je kan ondersteunen in het leven zou ik niet weten waarom je die kans niet zou aanpakken... mensen staan meteen klaar om alles en iedereen te beoordelen wat niet in hun straatje past.. dit geld voor gelovigen en niet gelovigen, mischien moeten mensen elkaar eens leren te begrijpen en te respecteren.. ongeacht je het eens bent met de levensT en idiologien van een ander.. mischien een eutopie maar zo zie ik het...

The most potent weapon in the hands of the oppressor is the mind of the oppressed

StillStrong zei:
"jij gaf zowiezo al aan dat de islam een achterlijke godsdienst is, en ja respect is ver te zoeken ja"

Waar? Leer eens begrijpen dat een vraagstelling geen mening is, het is een kans om jezelf te bewijzen in een discussie, jammer dat jullie dat verkeerd begrijpen. Maar wat boeit het de grote meerderheid staat achter mij en dat is geen verassing voor mij.
Islamieten zijn goed op weg om zichzelf steeds minder populair te maken, ze gooien gewoon hun eigen ruiten in op deze manier en ik zie de toekomst zeer somber in als dit zo doorgaat.

vraagstelling? ik dacht het niet want dit is klaarblijkelijk een mening
overigens staat de grote meerderheid achter je? Ik heb nog niemand horen zeggen dat ze corazon zijn uitspraken vreemd vinden aangaande zijn afkomst.

• Topic Starter Topic Starter
spiertje16 zei:
Islamieten zijn goed op weg om zichzelf steeds minder populair te maken, ze gooien gewoon hun eigen ruiten in op deze manier en ik zie de toekomst zeer somber in als dit zo doorgaat.

vraagstelling? ik dacht het niet want dit is klaarblijkelijk een mening
Natuurlijk is DAT een mening het ging over de vraag of de godsdienst achterlijk is jongen.

En meningen zijn hier vrij, wij noemen dat "vrije meningsuiting" moest je dat nog niet weten.

overigens staat de grote meerderheid achter je? Ik heb nog niemand horen zeggen dat ze corazon zijn uitspraken vreemd vinden aangaande zijn afkomst.
Gaat niet over die interne ruzie maar over de pollvraag slimmerik.

En nou houd ik op want ik kan net zo goed tegen een muur praten jullie Moslims luisteren enkel naar jezelf of naar Mohamed.

StillStrong zei:
Natuurlijk is DAT een mening het ging over de vraag of de godsdienst achterlijk is jongen.

En meningen zijn hier vrij, wij noemen dat "vrije meningsuiting" moest je dat nog niet weten.

Gaat niet over die interne ruzie maar over de pollvraag slimmerik.

En nou houd ik op want ik kan net zo goed tegen een muur praten jullie Moslims luisteren enkel naar jezelf of naar Mohamed.
Ja leuk he, hoor ik autochtonen wel eens vaker tegen mij zeggen op school.
De rascistiche om specifiek te zijn. Overigens probeer je mij hiermee belachelijk te maken door te dat te zeggen en dat is al helemaal het zielige ervan.
Zelfde geld voor mij want bij mensen zoals jij is het ook net alsof je tegen een muur praat.
Kijk eens aan alle moslims, je scheert dus iedereen over een kam, terwijl ik alleen het type persoon als jou apart aanspreek, ach man lul niet het rascisme druipt er vanaf
Politieke gouden regel: bij interne problemen zoek een buitenlandse zondebok om tegenaan te schoppen. Introspectie is voor gevorderden."

Laatst bewerkt:
Owja, wil je even terugnemen wat je zei over dat je niet rascistich was.
Ik gaf je neg karma met alleen het commentaar erbij idioot, niet stomme blanke, westerling of wat dan ook

dit is wat ik van jou kreeg
hier heb je je negatieve karma terug laffe bruine hond
Rascist ? jij ? hoe kom je erop

Achterlijk tja daar kan je je mening over hebben, achtergesteld is het zeker wel. Die manier van denken van de mensen dateert uit de middeleeuwen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven