MuscleMeat

is dit een beetje ok?

Steve87

Novice
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
90kg
Vetpercentage
15%
Hallo allemaal!Ik train nu ongeveer 1 jaar,en ben met een nieuw eet schema begonnen.. willen jullie even kijken wat er beter kan?

stats:
1.76m
80 K
20% BF

Danku wel!
MVG Steve

massa schema /droge

1
Water
Kom Muesli
Bakje Yoghurt + eiwit poeder
Stuk fruit

2
Water
1 glas kersen sap
1 omega3 cap
2 eieren/olijfolie
2 sneden brood
Kipfilet

TRAINEN

3
Water
2 tablet dextrose
1 glas kersen sap
35 gram eiwit shake
Banaan

4
Avond eten:
kip rijst vis kalkoen groenten aardappelen
1 omega3 cap
Water

5
3 eieren 1 dooier/olijfolie
bakje tonijn
2 sneden brood
Kipfilet/pindakaas
1 omega3 cap
Water

6
35 gram eiwit shake
Cashewnoten
150 gr kwark

Is je doel aankomen?

Als dat zo is is dit misschien een beetje weinig Kcals. Het is sowieso handig om fftjes het aantal kcals uit te rekenen van zo'n schema ;)

• Topic Starter Topic Starter
ja ik zou graag nog wat aankomen voller worden.
ik had eerst een weightgainer maar daar werd ik te vet van

Vervang muesli voor havermout. en je kan wel meer eten s'morgens of bij maaltijd 2 nog meer brood eten.

ok zal ik doen thx guys

waar dienen die omega 3 caps voor? gewoon olijf olie, geen supps.
150 gram kwark.. come on.. zuig die hele bak leeg!
weight gainer ook laten staan, beter maak je je eigen shakes!

2 eieren, 300 gram kwark, 200 ml melk, bambix,haver,brinta misschien beetje whey voor de smaak, en gieten maar:D

Het leuke van die shakes is, dat je je eerst vol kan zetten met brood en pinda kaas, daarna die shake en zit je tot het nokje!

het was 250gr kwarm wat ik normaal eet was een typo sorry :D
maar ik ga het aanpassen vriend
thx voor de comment

waarom zet je water erbij :p, zitten er voedingsstoffen in jouw water misschien ?

waar dienen die omega 3 caps voor? gewoon olijf olie, geen supps.
150 gram kwark.. come on.. zuig die hele bak leeg!
weight gainer ook laten staan, beter maak je je eigen shakes!

2 eieren, 300 gram kwark, 200 ml melk, bambix,haver,brinta misschien beetje whey voor de smaak, en gieten maar:D

Het leuke van die shakes is, dat je je eerst vol kan zetten met brood en pinda kaas, daarna die shake en zit je tot het nokje!
Thanks hier heb ik ook wat aan! Leuke tips! M'n broertje doet dat ook al een tijd rauwe eieren door z'n shakes.... Ik ben alleen bang om hier ziek van te worden ..

je wordt er niet ziek van hoor, let er gewoon op dat ze niet oud worden ivm salmonella. koelkast bewaren

spiermassa

als het je doel is te groeien , zie ik al te weinig groenten , dus koolhydraten/eiwit verhouding kan beter en niet te veel koolhydraten uit
brood halen , is een dik maker (liever zie ik groenten wat pasta of rijst en kip of vis met hopen , af en toe wat rood vlees , en water is nodig maar is geen suplement hé

Thanks hier heb ik ook wat aan! Leuke tips! M'n broertje doet dat ook al een tijd rauwe eieren door z'n shakes.... Ik ben alleen bang om hier ziek van te worden ..

Tja, het is allang bewezen dat je eieren moet koken. Dan heb je meer en beter eiwit. Dus wat je broertje doet heeft risicos en heeft nog minder effect ook.

je wordt er niet ziek van hoor, let er gewoon op dat ze niet oud worden ivm salmonella. koelkast bewaren

Eieren met salmonella zijn altijd al besmet komt niet door ouderdom.
Als het ei besmet is dan heeft de koelkast ook geen zin meer. Het ei kan zelfs aan de buitenkant besmet zijn door de poepert van de kip :P Dus als besmet, dan is je enigste kans het koken van het ei. (heb zelf salmonella gehad en ik hoop voor je dat je dit nooit zult krijgen)

Laatst bewerkt:
Je wilt aankomen maar let je erop dat je wel al 20 % bodyfat heb. oke.
Die cashewnoten en die pindakaas in de avond is niet een slimme als je al 20 % bodyfat heb.

3 x een omega 3 cap hoeveel krijg je dan binnen IMO is het veel te veel. Meeste omega 3 heb je er al na 1 of 2 genoeg.

Het ontbijt mag juist wat steviger dus bijv die cashew noten en die pindakaas meer naar de ochtend verplaatsen en misschien wat havermout/brinta ipv. muesli .

Laatst bewerkt:
Er wordt 1,8gr EPA/DHA aangeraden per dag, als je een sterk omega-3 product hebt zijn dat er 3 per dag, anders meestal 6

bedankt voor jullie comments !
door wat kan ik die cashews en kwark dan vervangen? voor savonds dus
mvg

Terug
Naar boven