MuscleMeat

Is dit een goede kuur ?

ItsMitch

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m89
Massa
108kg
Vetpercentage
18%
Beste leden,

Ik had een vraag over mijn kuur die ik momenteel gebruik.

Momenteel zit ik in de volgends cycle:

Tri trenabol 150 (elke 3 dagen)
Test propionate (elke 3 dagen)
Masteron (elke 3 dagen)
T3 100MG ED
Anavar 20MG ED
Clennuterol (1 week on en dan off )
Provirion (ED)

Is dit een goede cycle ? Of vinden jullie dat ik dit veel beter had kunnen aanpakken. Ook wil ik vragen:

Heeft iemand de beruchte tren hoest meegenaakt? Ik wil dit graag voorkomen en tot nu toe lukt mij dit wel. Maar is het echt zo erg als de verhalen op het internet?

Of is tren cough. Overrated?

Thanks in advanced

Wat is tri tren? Ace para + enan?
Ik heb t liefst ace ED.
Hoeveel test + mast?

Tren hoest is niet overrated. Trust me.

• Topic Starter Topic Starter
Tri trenabol: 50 mg accetate , 50 mg hexahydrobenzylcarbonate en 50 MG enantathe

Test p: 100MG per 1ML
Mast: 100MG per ML

Ligt het aan mij of is dit erg weinig ? Of zou dit betekenen dat de gear goed en legit is. Mag helaas geen namen noemen van de gear haha.

En als je tren hoest hebt.. Is er iets wat je kan doen om het te verminderen?

Nah je doseringen zijn hoog genoeg. Zou zelf niet voor zon mix gekozen hebben tho..

Verminderen, hmm nee. Ik probeer hele kleine slokjes water tussen t hoesten door te drinken. Of t helpt geen idee.

Wat ik had gedaan:
- Vragen stellen vóórdat je begint, en niet als je al bezig bent
- Proviron weglaten aangezien je al mast hebt
- Anavar op 20mg gaat totaal niets doen met test/tren/mast ernaast
- Clenbuterol, 1 week on/1 week off? Niet nodig. Twee weken on / twee weken off ook niet, overigens. Gewoon lekker door laten lopen. Als je niet meer de shakes krijgt van clen betekent het niet dat het niet meer werkt.
- T3 naar 50mcg

Wat ik had gedaan:
- Vragen stellen vóórdat je begint, en niet als je al bezig bent
- Proviron weglaten aangezien je al mast hebt
- Anavar op 20mg gaat totaal niets doen met test/tren/mast ernaast
- Clenbuterol, 1 week on/1 week off? Niet nodig. Twee weken on / twee weken off ook niet, overigens. Gewoon lekker door laten lopen. Als je niet meer de shakes krijgt van clen betekent het niet dat het niet meer werkt.
- T3 naar 50mcg
Clen door laten lopen, waarom niet cyclen?

Clen door laten lopen, waarom niet cyclen?
Waarom wel? Ze zeggen dat je er zo snel aan went etc maar ik denk dat dat wel meevalt. Zat mensen gehoord (gym, andere fora, gh15 etc) dat ze geen verschil merkte in resultaat als ze wel of niet clen cyclede.

Cyclede? Is dat een woord? f**k it...

Mensen voelen niet meer dat ze trillen dus denken ze gelijk dat het niet meer werkt ofzo.

Daarnaast verhogen mensen ook veel te snel de dosis.

Gewoon zorgen dat je geen olie op de naald hebt zitten voordat je gaat injecteren en als je klaar bent met injecteren, de naald ff 10 sec laten zitten en er dan pas uit halen.

Gewoon zorgen dat je geen olie op de naald hebt zitten voordat je gaat injecteren en als je klaar bent met injecteren, de naald ff 10 sec laten zitten en er dan pas uit halen.

Hoezo als ik hem aspireer komt er altijd wat olie uit me naald dit schudt ik eraf

Aspireren is iets anders?

Denk dat jullie je beter druk kunnen maken om wat anders ;)

• Topic Starter Topic Starter
huh 6 weken ?

Ik denk dat ik dan ergens een type fout heb gemaakt.

1,5 Jaar train ik. Waarvan 6 maanden op een (naar mijn weten goed voedings schema)

Terug
Naar boven