Fitness Seller

Is dit goed? Help??

An0nymuis

Novice
Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
50kg
Vetpercentage
1%
Hallo,

Ik ben 18 jaar, rond de 1.75M en weeg rond de 50-55 kilo (Ja ik weet het ik ben heel erg dun en ik hoor het elke dag dus ik hoef het hier niet te horen).

Ik wil heel graag aankomen maar ik heb geen eet lust. Ik wil na het aankomen beginnen met trainen. Mijn armen zijn gewoon zo dun als een stok dus als ik nu al begin met trainen denk ik niet dat het gaat helpen.

Dus ik was net op een site en zag deze poeder, had ook al gelezen dat het helpt op andere forums. Ik wil het wel gaan proberen maar ik wil eerst jullie mening. Zal ik dit halen?

De link is: http://www.detuinen.nl/sportvoeding/gewichtstoename/010918-jacob-hooy-fenegriek-poeder.html

Gewoon een vent zijn en gaan eten. Begin met een bepaalde portie en maak die elke week groter. Je calorieën drinken helpt ook wel, voeg per dag eens een litertje chocomel toe, dan zit je al snel op 800kcal extra. Verder ook gewoon gelijk beginnen met trainen, heel leuk en aardig als je straks aankomt, maar als dat alleen vet is heb je er ook niks aan.

Je kan ook beginnen met trainen én eten. Trainen kan ook je eetlust opwekken.
Weet je trouwens ook waarom je geen eetlust hebt? Altijd al zo geweest?
Post eens wat je eet om mee te beginnen. Tegen eetlust in eten kan ook erg lastig zijn. Je kan dan het beste beginnen met eten wat je lekker vind.
Ook kan je een proberen een half uurtje voor het eten wat zurigs te eten. zoals wat augurk of een stukje appel. Dat kan de eetlust opwekken.
In eén keer veel eten kan ook lastig zijn. Je moet het rustig opbouwen. Eet je eerst 1 boterham... dan neem je na een paar dagen 2 boterhammen. Is die stap te groot dan pak je er eerst een cracker bij en dan na een paar dagen vervang je die door een boterham. Zo kan je langzaam uitbreiden.
Probeer ook je calorieen te drinken. Sap, melk, chocomelk, yoghurt drank etc.
Nootjes/pinda's zijn ook prima. Zakje in je zak doen en over de dag heen wegeten. Zo heb je al heel snel wat meer aan kcal binnen. Evenals gedroogd fruit.

Fenegriek zou kunnen helpen al heb ik er zelf geen ervaring mee.

Begin inderdaad met krachttraining en goed eten tegelijkertijd. Als je traint heeft jouw lichaam meer nodig en zal je eetlust waarschijnlijk ook wat toenemen. Dan kun je langzaam aan je porties gaan vergroten en meer gaan eten.

In principe kun je alles uit normale voeding halen. Mocht je toch nog te weinig binnenkrijgen kun je een weightgainer gebruiken. Zo'n shake levert op een snelle en makkelijke manier een hoop calorieën. Maar probeer het eerst met gewone gezonde voeding :)

En eet vooral hoog calorische voeding. Werkt bij mij prima daar ik ook nooit echt trek heb en of grote eter ben. Denk aan noten, kaas, pindakaas, hele eieren, olijfolie, zwaar pure chocola etc heb je geen grote hoeveelheden voor nodig :) Ow en drinken is ook fijner, vind ik. Koop goede proteïne poeder en ook gelijk een pot kokosolie, google eens op bulletproof koffie! Mijn ontbijt sochtends bestaat vaak uit een shake met lepel pindakaas of kokosolie, oploskoffie met rauwe cacao poeder of als ik mn eiwitmacro's mis proteine poeder.. Zo simpel weg te werken en toch hoog calorisch met goede (voedende) macro's

Gewoon veel vloeibare kcal drinken, bijv. chocomel is een prima keus

Juist door training gaat je eetlust omhoog, mensen gaan je echt niet uitlachen omdat je nog geen buffe dude bent.
Ontzettend veel mensen in de gym zien er nog niet uit alsof ze vaak naar de fitness gaan, en iedereen is zich daar goed bewust van.
Dus zie het niet als iets wat je tegenhoudt want mensen zijn veel te druk met hun eigen onzekerheden.
Je kunt ook makkelijker aankomen door de trainen, je wilt natuurlijk geen vet aan gaan zetten, armen als een stok zijn net zo niet mooi als een arm vol vet ;)

Terug
Naar boven