AndroidHealthClinic

Is dit iets?

white_07

Novice
Waardering
0
Ik dacht aan een kuur met groeihormonen, beginnen met 72 eenheden gespreid over 18 dagen, en dit in combinatie met primobolan...Goed idee of niet?betere alternatieven in combinatie met griehormonen?
Bijkomende info: 1.84 cm, 87 kg en vorige kuur was deca/dianabol...
thx voor de hulp

white_07 zei:
Ik dacht aan een kuur met groeihormonen, beginnen met 72 eenheden gespreid over 18 dagen, en dit in combinatie met primobolan...Goed idee of niet?betere alternatieven in combinatie met griehormonen?
Bijkomende info: 1.84 cm, 87 kg en vorige kuur was deca/dianabol...
thx voor de hulp

Ten eerste vind ik 87 kilo persoonlijk te weinig om te beginnen aan HGH, met testosteron kan je al een hele eind komen...HGH is verrekte duur ;)

Als jij denkt **** it! Ik moet kost wat het kost groot worden..hier wat tips :D

-HGH gebruik voor de beste resultaten in combi met insuline en cytomel ( zorgt oa voor verhoogde IGF-1)

- 3 to 6 IU ED voor vetverlies en verhoogde conditie.

- Voor massa 10-12 IU ED, 10-15 weken.

-Voor massa , testo bij gebruiken zorgt voor meer resultaten.( want oestregeen heeft positieve werkingen op de HGH.

-HGH heeft een korte halfwaarde (30-45 minuten) en dient dus dagelijks geinjecteerd te worden of tweemaal per dag.

Levrone@

• Topic Starter Topic Starter
dus is het eigenlijk zinloos om met 72 eenheden (5000 i.E) te beginnen...gaat weinig effect hebben denk je....?
10- 15 weken is ni echt te betalen (voor mij dan toch)

alvast bedankt voor de raad

white_07 zei:
dus is het eigenlijk zinloos om met 72 eenheden (5000 i.E) te beginnen...gaat weinig effect hebben denk je....?
10- 15 weken is ni echt te betalen (voor mij dan toch)

alvast bedankt voor de raad

Hoe kom jij aan 5000 i.e? Hoeveel iu is 1 ampul bij jou?

Ik zou het houden op testosteron en andere middelen.

Levrone@ zei:
Hoe kom jij aan 5000 i.e? Hoeveel iu is 1 ampul bij jou?

Ik zou het houden op testosteron en andere middelen.

4 ampullen samen is 5000 iu /dag
Belgische groeihormonen, schijnen blijkbaar 1 van de betere te zijn heb ik me laten vertellen

sustanon, samen met dianabol en deca...zoiets?

Dboll zei:
Bijvoorbeeld, ik zou dan de sust vervangen door n langwerkende test. anders blijf je aan t spuiten.

kan je een voorbeeld geven van een langwerkende test.?
sustanon vervangen na verloop van tijd? of gewoon direct vervangen? of combinatie sustanon en dit nog eens versterkt door een langwerkende test.?

sorry voor de zovele vragen ma ik probeer me echt ten volle te informeren...

enanth. is langwerkend. Maar om goed resultaat te hebben moet je dacht ik ook slin t3 erbij nemen. en dit allemaal in je 2de kuur is nogal wat

mss wel maar ik heb liever ineens een goede kuur,iets complexer mss en ietsjes meer uit geven dan een halve kuur waar ik uiteindelijk niet tevreden ben van het resultaat...

white_07 zei:
mss wel maar ik heb liever ineens een goede kuur,iets complexer mss en ietsjes meer uit geven dan een halve kuur waar ik uiteindelijk niet tevreden ben van het resultaat...

Je wilt dus geen groeihormoon gebruiken als ik het goed heb begrepen?

Alleen de reguliere middelen zoals testosteron , sustanon, etc etc.

Levrone@

white_07 zei:
kan je een voorbeeld geven van een langwerkende test.?
sustanon vervangen na verloop van tijd? of gewoon direct vervangen? of combinatie sustanon en dit nog eens versterkt door een langwerkende test.?

sorry voor de zovele vragen ma ik probeer me echt ten volle te informeren...

Idd test. enanthaat of cypionaat....kunt sust wel gebruiken maar dan alleen de 1e week als jumpstart....maar dit kun je ook bereiken met bv dbol.

white_07 zei:
4 ampullen samen is 5000 iu /dag
Belgische groeihormonen, schijnen blijkbaar 1 van de betere te zijn heb ik me laten vertellen

sustanon, samen met dianabol en deca...zoiets?

4 ampullen ...5000 iu/dag? Bro, dat is HCG geen HGH!

HGH komen in ampullen van 4, 6, 2, 3, 16, 24, en 72 IU.

HCG wordt vaak in HGH ampullen gedaan, je hebt er niks aan!

Levrone@ zei:
4 ampullen ...5000 iu/dag? Bro, dat is HCG geen HGH!

HGH komen in ampullen van 4, 6, 2, 3, 16, 24, en 72 IU.

HCG wordt vaak in HGH ampullen gedaan, je hebt er niks aan!

sorry levrone, bad info of verkeerd gelezen van mijnen 't wege...

ik wel groeihormonen nemen en dacht aan 72 IU en dit in combinatie met een test. maar blijkbaar is 72 IU niet genoeg om resultaat te boeken of heb ik het helemaal verkeerd?

white_07 zei:
sorry levrone, bad info of verkeerd gelezen van mijnen 't wege...

ik wel groeihormonen nemen en dacht aan 72 IU en dit in combinatie met een test. maar blijkbaar is 72 IU niet genoeg om resultaat te boeken of heb ik het helemaal verkeerd?

Als je alleen maar 72 iu hebt, dan kom je niet ver.

white_07 zei:

Levrone heeft gelijk!
Is 75IE alles wat je hebt? Dan kan je het beter van de hand doen en wat degelijke spullen aanschaffen.
Je hebt minstens 8IE nodig per dag en zou dit verdelen over 4 x 2IE alle drie uur. Bij voorkeur direct s'morgens en na de training.

8iu per dag? met 4iu per dag samen met test enanthaat gedurende 10 weken kun je toch ook al resultaat boeken, dacht ik. of ben ik verkeerd?

Ik zou niet met 4,6 of 8 iu p/d beginnen....eerst met 2 en dan langzaam opbouwen en voor spiermassa idd stacken met een as primo en test zou ideaal zijn. En HGH moet je voor langere periodes nemen (6 maanden of meer) voor het optimale resultaat.

En wat de T3 betreft...las laats op CEM dat dit misschien niet de spiergroei bevorderd...maar er is nog oneenigheid over

4cc

en kwestie van vet te verbranden. heb je daar vlug resultaat mee? ga je daar iets van merken indien je het drie maanden gebruikt? ik spreek van 2 tot 4 iu per dag.

Terug
Naar boven