AndroidHealthClinic

Is dit iets?

soulreaver zei:
nopez, wil natural langzaamaan naar 8% en dan in het najaar weer massa gaan pakken. eerst maaris kijken hoe we er dan voorstaan :) dan misschien wel een kuur.

Bro, hoeveel weken heb je uitgetrokken voor je dieet?

Levrone@ zei:
IDD, ik zelf zet 1 X in de week, en iedereen die ik ken zet het 1 keer in de week..

dus ik zit gvd voor nix 3 x in de week te prikken :mad: maarja tis toch nog maar paar weekies boeit me ook niet echt vaak prikke. vind het wel lache :D net zoals elke dag een pilletje slikken als je het niet doet mis jet het :D

Levrone@ zei:
IDD, ik zelf zet 1 X in de week, en iedereen die ik ken zet het 1 keer in de week..

Nou, dat bedoel ik, er word hier vaak gelijk zo agressief gereageerd en als het niet volgens de manier van bepaalde personen gaat!

jeradu zei:
Nou, dat bedoel ik, er word hier vaak gelijk zo agressief gereageerd en als het niet volgens de manier van bepaalde personen gaat!

Wie is er aggressief? Ik weet niet wat jij hebt gedronken of gebruikt.

Levrone@ zei:
Wie is er aggressief? Ik weet niet wat jij hebt gedronken of gebruikt.

Haha dit soort reacties bedoel ik ook ;) , maar mijn opmerking sloeg niet op jou Levrone ;) . toen ik reageerde met dat het maar 1x in de week gezet hoefde te worden, wer er gelijk fel gereageerd dat het bull was, het moest 3x in de week want meneer wist toch zeker zelf wel wat ie deed! Daar ging het om. Later krijg ik dus bijval van mensen hier en krabbelt meneer terug.

Dus maak je niet druk :D

jeradu zei:
Haha dit soort reacties bedoel ik ook ;) , maar mijn opmerking sloeg niet op jou Levrone ;) . toen ik reageerde met dat het maar 1x in de week gezet hoefde te worden, wer er gelijk fel gereageerd dat het bull was, het moest 3x in de week want meneer wist toch zeker zelf wel wat ie deed! Daar ging het om. Later krijg ik dus bijval van mensen hier en krabbelt meneer terug.

oké :)

jeradu zei:

nou als je dat al agresief vind. en ik krabbel trug ohw wat daar boven stond was niet echt serieus bedoelt lijkt me logisch.

kijk trouwens ff met de zoekfunctie daar staat ook ergens een thread over wat het beste is 1x per week of eod

Denk zelf dat 1x in de week genoeg is omdat de sust voor het grootste gedeelte uit langwerkende esters bestaat.

Sustanon bestaat het uit 1 korte, 2 gemiddelde en 1 lange esters. Ik had ergens gelezen dat het juist beter was 2x in de week te zetten met steeds 5 dagen tussen en dat het beste was dit bij het begin van de kuur te doen, en daarna overgaan naar een langwerkende zoals enanthaat of cypionaat

jeradu, ik dacht dat jij het was die agressief werd in een ander thread tegen bbwannabee.

white_07 zei:
Ik dacht aan een kuur met groeihormonen, beginnen met 72 eenheden gespreid over 18 dagen, en dit in combinatie met primobolan...Goed idee of niet?betere alternatieven in combinatie met griehormonen?
Bijkomende info: 1.84 cm, 87 kg en vorige kuur was deca/dianabol...
thx voor de hulp

Ga je aan de slag met hgh dan heft het pas nut bij een week of 12 a 4 eenheden per dag. Meeste atleten nemen 6 weken 4 eenheden of meer per dag gevolgt door 6 weken niet. Dit zo 24 weken lang en tijdens deze periode worden er wel gewoon doorlopend AS bij genomen.

Als je aan de slag gaat met HGH doe het dan goed of doe het niet. Reken er maar op dat je voor een grote massakur van HGH in combi met t3 insuline en AS je op zo'n 2500 euro uitkomt

2500 eurie's....goddamn.
Dan ga ik toch liever voor de 200 - 250 euro voor mijn kuur...scheelt mucho dineros.

ey Koolhoven, is insuline nu echt nodig. Kun je insuline niet met glucophage veranderen?
T3 is er toch bij nodig om de schildklierhormonen te verhogen die door gh verlaagd worden? Sommige zeggen dat het niet goed is, omdat je dan spieren en eiwitten verbrand?

Terug
Naar boven