Levrone@ zei:Gozer, je moet wel een beetje opletten wat ik je adviseer, als jij een paar posten even terugkijkt, vind jij je antwoord.
sorry levrone volledig gelijk, vermoeidheid speelde me gisteren een beetje parten, alvast bedankt voor de hulp...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Levrone@ zei:Gozer, je moet wel een beetje opletten wat ik je adviseer, als jij een paar posten even terugkijkt, vind jij je antwoord.
skydirk zei:en kwestie van vet te verbranden. heb je daar vlug resultaat mee? ga je daar iets van merken indien je het drie maanden gebruikt? ik spreek van 2 tot 4 iu per dag.
4CC zei:En wat de T3 betreft...las laats op CEM dat dit misschien niet de spiergroei bevorderd...maar er is nog oneenigheid over
4cc
soulreaver zei:weet wel zeker dat het de spiergroei niet bevordert. kijk naar de werking, het verbrand alles, maakt geen onderscheid tussen vet of spier.. je verbrandt er keihard eiwitten mee.. op hele lage dosissen valt het misschien mee, maar nogmaals als je schildklier gezond is heeft het geen zin een dusdanige dosis te nemen waarmee je je natuurlijke niveau handhaaft en onderdrukt. t3 is in feite voor luie dieeters en profs die veel gastoptredens doen.
soulreaver zei:weet wel zeker dat het de spiergroei niet bevordert. kijk naar de werking, het verbrand alles, maakt geen onderscheid tussen vet of spier.. je verbrandt er keihard eiwitten mee.. op hele lage dosissen valt het misschien mee, maar nogmaals als je schildklier gezond is heeft het geen zin een dusdanige dosis te nemen waarmee je je natuurlijke niveau handhaaft en onderdrukt. t3 is in feite voor luie dieeters en profs die veel gastoptredens doen.
Dboll zei:Bijvoorbeeld, ik zou dan de sust vervangen door n langwerkende test. anders blijf je aan t spuiten.
!!BarmaN!! zei:luie dieters jij wou toch ook t3 gebruiken![]()
tuurlijk breekt t3 spieren af waarom denk je dat het in combi met as en heelveel eiwit gedaan word.

mijn redenering was gezien me hoge vet% en langzame metabolisme dat lage doseringen een handje zouden helpen..inmiddels van +20% naar 14-15% gegaan en op me rug en benen stukken verbeterd nog. armen zijn wat kleiner geworden en daar baal ik wel goed van..!!BarmaN!! zei:volgens jouw jij zegt dat zetten ze 1 x in de week. ik zet het toch echt 3 x in de week neemaan dat ik zelf beter weet wat ik doe dan dat jij dat weet. denk j eniet
!!BarmaN!! zei:afvallen sucks echt klooten als je veel spieren verliest . komende tijd nog een kuur geplant?
dan misschien wel een kuur.pipo zei:he gozer,
ik zet ze ook gewoon maar 1 x p.w. en ik moet zeggen dat het perfect gaat altijd.
heb het ook weleens 3 maal per week gedaan, maar moet eerlijk zeggen dat ik persoonlijk daar geen enkel verschil in merkte.
na een paar weken heb je een goede testo spiegel opgemaakt zodat je de evt schommeling die je van een kortwerkende ester evt zou kunnen krijgen.
het 3 maal per week zou je evt de eerste 3 weken kunnen dioen tot je een stabiele testo spiegel heb ten alle esters hun werk aan het doen zijn.
maar ja als het voor jou perfect werkt moet je er zeker mee door gaan iedereeen merkt zelf wat het beste voor hem of haar werkt.
groei ze man en eind van ut jaar 115 he??