Ik doe nu een klein jaar aan fitness. Mijn doel is spiermassa winnen. En de belangrijkste spiergroep is voor mij de borst. Ik heb 3 dagen in de week de tijd om te sporten. Daar waar ik fitness heb je zowel losse gewichten als machines. Deze dagen ga ik en dan doe ik deze spiergroepen
Dinsdag: Triceps + borst
donderdag: biceps + borst
zondag: buik + rug + schouders
De benen train ik zoals jullie zien niet. Dit komt omdat ik ook voetbal en daar train ik m'n benen dus al mee en daarbij komt dat ik ze ook niet train omdat ik anders misschien minder energie zou hebbe met voetbal.
Alvast erg bedankt voor jullie komende reacties, hopelijk kan ik daardoor m'n schema optimaliseren. Goede oefeningen voor de borst zijn ook welkom!
Dinsdag: Triceps + borst
donderdag: biceps + borst
zondag: buik + rug + schouders
De benen train ik zoals jullie zien niet. Dit komt omdat ik ook voetbal en daar train ik m'n benen dus al mee en daarbij komt dat ik ze ook niet train omdat ik anders misschien minder energie zou hebbe met voetbal.
Alvast erg bedankt voor jullie komende reacties, hopelijk kan ik daardoor m'n schema optimaliseren. Goede oefeningen voor de borst zijn ook welkom!