MuscleMeat

Is dit schema goed?

tricker

Cool Novice
Waardering
0
Ik doe nu een klein jaar aan fitness. Mijn doel is spiermassa winnen. En de belangrijkste spiergroep is voor mij de borst. Ik heb 3 dagen in de week de tijd om te sporten. Daar waar ik fitness heb je zowel losse gewichten als machines. Deze dagen ga ik en dan doe ik deze spiergroepen
Dinsdag: Triceps + borst
donderdag: biceps + borst
zondag: buik + rug + schouders

De benen train ik zoals jullie zien niet. Dit komt omdat ik ook voetbal en daar train ik m'n benen dus al mee en daarbij komt dat ik ze ook niet train omdat ik anders misschien minder energie zou hebbe met voetbal.

Alvast erg bedankt voor jullie komende reacties, hopelijk kan ik daardoor m'n schema optimaliseren. Goede oefeningen voor de borst zijn ook welkom!

borst triceps is nooit goed, beter is dat je 1 dag borst biceps doet, 1 dag rug triceps, en 1 dag schouders buik

Dus jou benen zijn 70cm+ door voetbal? Wss niet, dus gewoon benen trainen.

Benen trainen, zul je bij voetbal alleen maar baat bij hebben.

@adriaanse: Waarom zou borst/triceps en rug/biceps fout zijn?

Ja, gewoon benen trainen!
Minder energie zou je er niet van krijgen.

borst triceps is nooit goed, beter is dat je 1 dag borst biceps doet, 1 dag rug triceps, en 1 dag schouders buik

Hoe kom je erbij dat borst triceps nooit goed is?

AlexT is me net voor!

borst triceps niet ok?

ik train al 2jaar volgens principe borst-triceps en rug-biceps..
en dat gaat heel vlotjes hoor!

• Topic Starter Topic Starter
alvast heel erg bedankt voor de reacties tot nu toe! ben er erg blij mee en dit helpt me ook goed verder

maar dus 1 keer in de week de borst trainen en niet 2 keer? Zo ja, waarom?

Laatst bewerkt:
alvast heel erg bedankt voor de reacties tot nu toe! ben er erg blij mee en dit helpt me ook goed verder

maar dus 1 keer in de week de borst trainen en niet 2 keer? Zo ja, waarom?

Als je twee keer in de week je borst wilt trainen, doe dan ub/lb schema. Maar dan moet je wel je benen trainen. En geloof me van voetbal alleen ga je geen huge benen krijgen, zeker omdat je nog jong bent. Niet alle prof voetballers hebben grote benen, meeste zelfs niet.

• Topic Starter Topic Starter
Als je twee keer in de week je borst wilt trainen, doe dan ub/lb schema. Maar dan moet je wel je benen trainen. En geloof me van voetbal alleen ga je geen huge benen krijgen, zeker omdat je nog jong bent. Niet alle prof voetballers hebben grote benen, meeste zelfs niet.

wat is ub/lb schema?

omdat je als je je borst traint al je triceps gebruikt, dus als je daarna je triceps ga trainen, heb je al wat energie erin gestoken, en train je ze niet maximaal, daarom rug triceps, borst biceps

omdat je als je je borst traint al je triceps gebruikt, dus als je daarna je triceps ga trainen, heb je al wat energie erin gestoken, en train je ze niet maximaal, daarom rug triceps, borst biceps

Onzin. Wat is maximaal trainen dan in dat opzicht? Als je ze lichtjes pakt tijdens borst en dan gericht afmaakt tot die maximaal van jou is er weinig aan de hand.

Veel mensen die splittrainen doen borst en triceps samen, is geen probleem.

Onzin. Wat is maximaal trainen dan in dat opzicht? Als je ze lichtjes pakt tijdens borst en dan gericht afmaakt tot die maximaal van jou is er weinig aan de hand.

Veel mensen die splittrainen doen borst en triceps samen, is geen probleem.

idd dat denk ik dus ook. ik ga even proberen borst en biceps omdat ik nu al tijdje borst triceps doe maar ik weet zeker dat borst triceps ook niet fout is;)

ni direct fout, ma ik dee het vroeger ook, en vind borst biceps beter gaan. als je ma maximaal train ej, dan komt alles goed

Gast, benen trainen hoort er gewoon bij.
Je wilt toch niet iemand worden die wel 100 kilo kan benchen maar nog geen 100 kilo kan fullsquatten?

Terug
Naar boven