MuscleMeat

Is efedrine hcl sterker dan natuurlijk efreda extract of niet?

• Topic Starter Topic Starter
wat ik ook graag zou willen weten is of er bepaalde kruiden zijn, zoals herbamate extract, guarana extract Siberische Ginseng wortel extract, kolanut extract, spaanse peper extract enz, die niet gecombineerd mogen worden met efedrine hcl?

Bij mijn weten wel, wel stacken met caffeine

efedrine is de werkzame stof uit ephedra.

Ga (indien mogelijk) altijd voor efedrine, niet voor ephedra.

Of het "sterker" is is afhankelijk van de dosering.

Verder efedrine NIET gelijk innemen met yohimbine.

ephedrine works both through weak binding to the beta-receptors (which is how it both increases fat mobilization and increases heart rate and blood pressure); it also works by increasing the body's output of adrenaline/noradrenaline (which do the same thing). You can think of this as pushing down the accelerator (to stretch my analogy quite thin).

The other compound you mentioned, yohimbe works as an alpha-2 receptor antagonist, meaning that it blocks the effects of the alpha-2 receptor. You can think of this as taking your foot off the brake. By inhibiting an inhibitor, yohimbe ends up increasing lipolysis and heart rate/blood pressure.

So what happens when you combine ephedrine/caffeine (press the accelerator) with yohimbe (take your foot off the brake)? Well, while this can have some very nice effects on lipolysis, it can also shoot heart rate and blood pressure sky high. Which is why the combination is potentially dangerous and why I generally recommend against it.
(van Lyle McDonald)

ECY is juist de meest gebruike stack volgens mij:)

ECY is juist de meest gebruike stack volgens mij:)

Meest gebruikt ? volgens mij was dat ECA (met Aspirine). En meest gebruikt wil nog niet zeggen dat dat het verstandigst is (plus dat Lyle ook beweerd dat het meestal wel mee valt omdat de yohimbine meestal ondergedoseerd is in dergelijke stacks dus het kan geen kwaad, maar het helpt ook niet echt (alleen om mensen meer te laten betalen))

Meest gebruikt ? volgens mij was dat ECA (met Aspirine). En meest gebruikt wil nog niet zeggen dat dat het verstandigst is (plus dat Lyle ook beweerd dat het meestal wel mee valt omdat de yohimbine meestal ondergedoseerd is in dergelijke stacks dus het kan geen kwaad, maar het helpt ook niet echt (alleen om mensen meer te laten betalen))

Nee daar doelde ik ook niet op:) was meer in de vorm van DAN DOE VEEL MENSEN HET VERKEERD:)

ECA/ECY veel zal het niet schelen denk ik kwa gebruikers:)

• Topic Starter Topic Starter
efedrine is de werkzame stof uit ephedra.

Ga (indien mogelijk) altijd voor efedrine, niet voor ephedra.

Of het "sterker" is is afhankelijk van de dosering.

Verder efedrine NIET gelijk innemen met yohimbine.

(van Lyle McDonald)

guys thnx voor de reacties.. yohimbe ga ik idd ook niet erbij nemen.. ook asperine niet, omdat ik op verschillende forums had gelezen dat het haast geen nut heeft. maar ook vanwege dat asperine je proteinesynthese verlaagd, wat neem ik aan niet goed is voor je spieropbouw.
ik denk dat ik efedrine dus alleen ga stacken met caffeine..

Terug
Naar boven