AndroidHealthClinic

Is het luisteren naar Pedo Jackson nog wel moreel verantwoord

Is het toch een boefke

Nou, over Madonna geef ik hem geen ongelijk. Dat is natuurlijk een irritant overschat mormeltje.

Idereen verbleekt qua stardom met Jackson. Misschien Elvis maar dat is voor mijn tijd.

The Beatles?

Ik vond die persoonsverheerlijking van Michael toch ook enorm overdreven. En dan de bedenken dat ik alleen z'n laatste jaren bewust heb meegemaakt. :emo:

The Beatles?

Ik vond die persoonsverheerlijking van Michael toch ook enorm overdreven. En dan de bedenken dat ik alleen z'n laatste jaren bewust heb meegemaakt. :emo:
Komt denk ook dat hij zoveel platen heeft verkocht van Thriller. Echt bizar veel.

Het is ook wel weer typisch voor Amerikanen dat ze hun eigen sterren een stuk meer ophemelen.

Wat zou het onderhoud van Neverland hem gekost hebben op jaarbasis? :emo:
Hij was over de hele wereld populair. In de binnenlanden van Congo wisten meer mensen de naam MJ dan Reagan.

Waren ook geruchten dat zn vermogen zwaar in de min stond.

Waren ook geruchten dat zn vermogen zwaar in de min stond.
Ja, inderdaad. :thinking: Alleen had hij blijkbaar nog allerlei assets. (iemand zei ter waarde van 200 miljoen)

Je moet het wel erg bont maken. Z'n muziek moet toch nog jaarlijks miljoenen opgeleverd hebben in verkoop en royalty's. :nut:

Laatst bewerkt:
Hij had ook de Beatles rechten.

Maar zoals je zag hoe hij winkelt in Las Vegas. Vind ik het niet gek dat hij weer moest touren om extra omzet te hebben.

Naar wie gaan z'n inkomsten nu vooral? Er is ook een complottheorie, die toch ietwat vanuit de Jackson familie de wereld in werd gestuurd, dat hij werd vermoord omdat hij dood meer waard is. :emo: Michael bracht, inderdaad, nog honderden miljoenen op na z'n dood.

https%3A%2F%2Fblogs-images.forbes.com%2Fzackomalleygreenburg%2Ffiles%2F2018%2F08%2Fdownload.jpg

#MindBlown

Mj had 80% van De aandelen van Sony music ofzoiets dus verdiende genoeg door copyrights

Blijkbaar nu verkocht:

cJo1RsO.jpg

(of ik begrijp het verkeerd)

giphy.gif

"michael eating popcorn sounds better than most of today's music":roflol:

Laatst bewerkt:
Mijn eerste herinnering aan Michael. (samen met The Earth Song)

Terug
Naar boven