- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je kijkt hoeveel Elvis en mj net worth is zie je pas hoe klein Elvis was in vergelijkingIdereen verbleekt qua stardom met Jackson. Misschien Elvis maar dat is voor mijn tijd.
Komt denk ook dat hij zoveel platen heeft verkocht van Thriller. Echt bizar veel.The Beatles?
Ik vond die persoonsverheerlijking van Michael toch ook enorm overdreven. En dan de bedenken dat ik alleen z'n laatste jaren bewust heb meegemaakt.![]()
Wat zou het onderhoud van Neverland hem gekost hebben op jaarbasis?Als je kijkt hoeveel Elvis en mj net worth is zie je pas hoe klein Elvis was in vergelijking

Hij was over de hele wereld populair. In de binnenlanden van Congo wisten meer mensen de naam MJ dan Reagan.Het is ook wel weer typisch voor Amerikanen dat ze hun eigen sterren een stuk meer ophemelen.
Wat zou het onderhoud van Neverland hem gekost hebben op jaarbasis?![]()
Ja, inderdaad.Waren ook geruchten dat zn vermogen zwaar in de min stond.
Alleen had hij blijkbaar nog allerlei assets. (iemand zei ter waarde van 200 miljoen)
Michael bracht, inderdaad, nog honderden miljoenen op na z'n dood.Sony was niet happy dat hij zoveel macht had kunnen er ook een stokje voor gestoken hebbenBlijkbaar nu verkocht:
![]()
(of ik begrijp het verkeerd)