- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Classics.
Bijna mijn hele jeugd heb ik geluisterd naar muzikanten die pedo's/ perverselingen, zelfmoordneigingen hadden etc. WTF.

En dat dan thuis werd gezegd zo praat je niet over meneer de pastoor ga je mond spoelen. Ja dat sowieso, die plaktroep tegen je gehemelte is geen pretje. In veel van die gehuchten zijn er hier en daar figuren geweest die dat meemaakte. Hoe vromer van de buitenkant...Idem hier, maar liever dat dan dat mijn hele jeugd had moeten doorbrengen op schoot van de pastoor![]()
Ignition, When a woman fed's up, Gotham city, Feelin' on yo booty (verzin het niet), Fiesta, Contagious, I believe I can fly, down low, Bump 'n grind, It seems like you're ready.
Hij waarschuwde ons al die tijd al. Alleen Ronald Isley doorzag dat, en heeft er meerdere liedjes over gemaakt -> https://www.youtube.com/playlist?list=PLjbez7gv_zMJOZj6KaTKsfH0wLa0MW1ea
...

Misbruikt worden door wereldsterren.

Bek dicht sjon. Ik snap dat het maandag is en voor iedereen is het klote maar voor jou net iets meer omdat al je speelkameraadjes weer naar huis zijn. Deal with it.
Bek dicht sjon. Ik snap dat het maandag is en voor iedereen is het klote maar voor jou net iets meer omdat al je speelkameraadjes weer naar huis zijn. Deal with it.

Tegen haar zeg ik niet nee. Geen zorgen, ze is ondertussen 21.![]()
It was impressive that he could cover three or four octaves in his range, but not uncommon: Freddie Mercury and Chris Cornell could do that too.