AndroidHealthClinic

Is het luisteren naar Pedo Jackson nog wel moreel verantwoord

FB_IMG_1552324743442.jpg

Ondanks Michael zijn verschrikkelijke gedrag destijds, laat Giel wel weten nog steeds zijn muziek te draaien en hij raakt zelfs even in de war over de zender waarop hij aan het praten is. 'Het voelt niet echt anders. Bij mij niet. Dat durf ik op 538 op dit tijdstip nog wel uit te spreken. Het is vreselijk wat hij gedaan heeft, maar ik zou toch willen zeggen: er zijn vreselijkere dingen. In zijn wereld...'

Giel's sidekick Jeroen Latijnhouwers is het daar niet mee eens en volgt meteen met: 'Dat moet je niet zeggen. Voor een ouder is er niets ergers.' Giel antwoordt daar op: 'Maar nee, het is niet oké. Ik moet dat gewoon ook niet goed lullen.' En daar heeft hij gelijk in.

Inmiddels laat Giel weten:

“Het is duidelijk geworden dat ik niet moet proberen mijn gedachten hardop te ordenen live op zender. Dan vraag je erom dat een gedeelte van die uitspraken een eigen leven gaat leiden. Laat ik heel duidelijk zijn: kindermisbruik is verwerpelijk en elke vorm van relativering vind ik ongepast.”

Ok, Nederlandse 'Howard Stern'

Had Giel niet al een relatie met zijn vriendin toen zij 17 en hij 30 was?

Gênant hoe sommigen nog dwepen met die gozer.

Michael was natuurlijk gewiekst genoeg om geen kindsterretjes te misbruiken.

Waar is die open brief van Chandler? Ik kan hem niet vinden in ieder geval. 't Zou ook de out of court settlement schenden. Volgens dit artikel heeft hij zelfs een nieuwe identiteit.

Feldman maakt ook een denkfout. Als Dobson eerder uit de kast was gekomen, en geen meineed had gepleegd, dan was Michael zo goed als zeker veroordeeld in 2005.

Laatst bewerkt:
Feldman zou toch een boekje open doen en man en paard noemen? Wie zijn er nu reeds genoemd? Of zit dorpsgekkie te attentionwhoren?

Blijkbaar veranderde hij al ietwat van mening:

Wat een mafketel is het toch ook.

Michael was natuurlijk gewiekst genoeg om geen kindsterretjes te misbruiken.

Waar is die open brief van Chandler? Ik kan hem niet vinden in ieder geval. 't Zou ook de out of court settlement schenden. Volgens dit artikel heeft hij zelfs een nieuwe identiteit.

Feldman maakt ook een denkfout. Als Dobson eerder uit de kast was gekomen, en geen meineed had gepleegd, dan was Michael zo goed als zeker veroordeeld in 2005.

We zullen het nooit weten of hij een kind zn sterretje misbruikt heeft.

• Like
Waarderingen: mat
Waarom is Michael het enige lid van The Jackson 5 waarop we het 'hij had geen normale jeugd' argument toepassen?

De leeftijd waarop ze bij de band kwamen:

Jackie: 11 jaar
Tito: 9 jaar
Jermaine: 8 jaar
Marlon: 7 jaar
Michael: 6 jaar
Randy: 14

BIud13f.jpg

Dat klopt, al heeft het bij Michael nog wel andere vormen aangenomen dan bij de anderen denk ik...

Op 3 weer de doc

Safechuck kwam echt over als een wrak in die Oprah episode. Als hij liegt over alles dan moeten ze hem in ieder geval een Oscar geven.

In de documentaire ‘Leaving Neverland’ beweerde James Safechuck dat Michael Jackson samen met hem trouwringen ging kopen toen hij nog een kind was. Jackson zou een soort trouwceremonie tussen hen hebben georganiseerd, iets dat Michaels entourage altijd ontkende.

In opnieuw opgedoken beelden uit een Amerikaans winkelcentrum blijkt echter dat een deel van het verhaal alvast klopt. Jackson werd samen met James al winkelend om trouwringen gespot.

Terug
Naar boven