XXL Nutrition

Stelling Is Jeff Seid natty of on Roids?

wtf houden die testen dan in op steroids? daar is nix uit gevonden dus natty???

Kan je geen uitspraak over doen.

Wel kun je aannemen dat de kans minder aannemelijk is omdat hij nog maar 18 is. Lijkt me sterk dat hij al jaren kuurt, op zo'n jonge leeftijd heb je de kennis en kans om te kuren denk ik nog niet. Zeker aangezien hij nog bij zijn ouders woont, kan niet allemaal ongezien lijkt mij.

Hij kuurt niet, waarom zou hij zijn lichaam op het spel zetten? Gast had op z'n 12e al een goed fysiek en is ook een atleet. Veel trainen + voeding + genen.

Hij kuurt niet, waarom zou hij zijn lichaam op het spel zetten? Gast had op z'n 12e al een goed fysiek en is ook een atleet. Veel trainen + voeding + genen.
Voor geld, image en plezier natuurlijk.. Wat dan? Waarom zou iemand anders zijn lichaam op het spel zetten? Doe je toch ook met roken, alcohol, etc.

Voor geld, image en plezier natuurlijk.. Wat dan? Waarom zou iemand anders zijn lichaam op het spel zetten? Doe je toch ook met roken, alcohol, etc.

Lijkt me sterk Pindahoofd, zitten teveel risico's aan lijkt me. En z'n progressie is niet heel lomp tussen de jaren door. Maar goed, wie weet... we kunnen uiteindelijk alleen maar speculeren toch?

Lijkt me sterk Pindahoofd, zitten teveel risico's aan lijkt me. En z'n progressie is niet heel lomp tussen de jaren door. Maar goed, wie weet... we kunnen uiteindelijk alleen maar speculeren toch?
Worden altijd zo overrated. Het is prima mogelijk, maar heb me verder niet zo verdiept in die kerel. Fact is dat als hij wat wilt bereiken in een bodybuilding wereldje (waarmee ik bedoel, biggie worden en wedstrijden draaien) al vroeg moe(s)t beginnen.

strong zyzz imitation

Worden altijd zo overrated. Het is prima mogelijk, maar heb me verder niet zo verdiept in die kerel. Fact is dat als hij wat wilt bereiken in een bodybuilding wereldje (waarmee ik bedoel, biggie worden en wedstrijden draaien) al vroeg moe(s)t beginnen.

dus...... wanneer ga jij in je stringetje op het podium staan? :heart: (nohomo)

dus...... wanneer ga jij in je stringetje op het podium staan? :heart: (nohomo)
Wanneer ik klaar ben met m'n uit de hand gelopen bulk van 1,5 jaar, die waarschijnlijk tot volgend jaar maart/april gaat duren. Daarna flinke cut erin. Zou eigenlijk gewoon de 100 willen halen, fat of niet :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

die kop :o

Lijkt wel een lesbie

Jeff Seid is naughty (nohomo)

wat een haat hier, alleen maar haat.
Haat, haat, haat en nog eens haat

• Topic Starter Topic Starter
Wanneer ik klaar ben met m'n uit de hand gelopen bulk van 1,5 jaar, die waarschijnlijk tot volgend jaar maart/april gaat duren. Daarna flinke cut erin. Zou eigenlijk gewoon de 100 willen halen, fat of niet :D

btw voor jou stats, 1.65 heb jij zeker een mooi fysiek man! mirin those kg's

waarom zou hij niet kuren?

wat een homo filmpje :D

Terug
Naar boven