PainIsGain
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 51
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor geld, image en plezier natuurlijk.. Wat dan? Waarom zou iemand anders zijn lichaam op het spel zetten? Doe je toch ook met roken, alcohol, etc.Hij kuurt niet, waarom zou hij zijn lichaam op het spel zetten? Gast had op z'n 12e al een goed fysiek en is ook een atleet. Veel trainen + voeding + genen.
Voor geld, image en plezier natuurlijk.. Wat dan? Waarom zou iemand anders zijn lichaam op het spel zetten? Doe je toch ook met roken, alcohol, etc.
Worden altijd zo overrated. Het is prima mogelijk, maar heb me verder niet zo verdiept in die kerel. Fact is dat als hij wat wilt bereiken in een bodybuilding wereldje (waarmee ik bedoel, biggie worden en wedstrijden draaien) al vroeg moe(s)t beginnen.Lijkt me sterk Pindahoofd, zitten teveel risico's aan lijkt me. En z'n progressie is niet heel lomp tussen de jaren door. Maar goed, wie weet... we kunnen uiteindelijk alleen maar speculeren toch?
Worden altijd zo overrated. Het is prima mogelijk, maar heb me verder niet zo verdiept in die kerel. Fact is dat als hij wat wilt bereiken in een bodybuilding wereldje (waarmee ik bedoel, biggie worden en wedstrijden draaien) al vroeg moe(s)t beginnen.
(nohomo)Wanneer ik klaar ben met m'n uit de hand gelopen bulk van 1,5 jaar, die waarschijnlijk tot volgend jaar maart/april gaat duren. Daarna flinke cut erin. Zou eigenlijk gewoon de 100 willen halen, fat of nietdus...... wanneer ga jij in je stringetje op het podium staan?(nohomo)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
die kop
Lijkt wel een lesbie

Wanneer ik klaar ben met m'n uit de hand gelopen bulk van 1,5 jaar, die waarschijnlijk tot volgend jaar maart/april gaat duren. Daarna flinke cut erin. Zou eigenlijk gewoon de 100 willen halen, fat of niet![]()
wat een haat hier, alleen maar haat.
Haat, haat, haat en nog eens haat
gast is 18 daar man met zon fysiek, post jouw fysiek eens toen je 18 was
---------- Post toegevoegd Wed 12 Sep 2012 om 18:49 ----------
veel geluk, kan wel met 1.69 m maar niet met jeff zijn lengte