- Waardering
- 12.184
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een post van iemand die 18 jaar is met een goede fysiek. Hij is dan wel 167cm.
http://www.youtube.com/watch?v=VZWmUBmxs1c

of hij naturel is weet niemand. Of het naturel haalbaar is, ja makkelijk.
dit is dus een stom antwoord.
Of die natty is of niet laten we er even buiten, maar naturel dit makkelijk haalbaar is onzin. Om dit te bereiken moet je veel dicipline hebben en kennis, ook speelt genen en bouw een hele hoop mee.
dit is dus een stom antwoord.
Of die natty is of niet laten we er even buiten, maar naturel dit makkelijk haalbaar is onzin. Om dit te bereiken moet je veel dicipline hebben en kennis, ook speelt genen en bouw een hele hoop mee.
heeft totaal geen kennis van voeding, vorm tijdens trainen is slecht, dan zelfs met de beste genetics zou je er niet zo bij komen te staan --> i call juice
heeft totaal geen kennis van voeding, vorm tijdens trainen is slecht, dan zelfs met de beste genetics zou je er niet zo bij komen te staan --> i call juice
lal, je zit zelf aan de juice en bent vrij actief in het AAS gedeelte, niet iedereen vliegt zo snel aan de AAS.
ik durf voor 99% te zeggen roids.. Welke weet ik niet maar zo'n fysiek haal je egt niet op 18 zonder aas..
aangemeld 2007 -> kijkt naar avatar -> LALALALAL
Je weet er duidelijk veel van.

ik durf voor 99% te zeggen roids.. Welke weet ik niet maar zo'n fysiek haal je egt niet op 18 zonder aas..
Z'n stats zijn makkelijk te halen mits je wat ballen hebt.
---------- Post toegevoegd Thu 13 Sep 2012 om 15:00 ----------
Ironie straalt er wel vanaf als het van een fatsige PL'r als jij komt.
heeft geen kennis van voeding?
kijk zijn vids hij eet sws altijd genoeg en goede shit
Dat wil niet zeggen dat hij er kennis van heeft.
Hij krijgt gewoon zijn bordje volgeschept en eet dat braaf op.