XXL Nutrition

Stelling Is Jeff Seid natty of on Roids?

Misschien geen AAS maar vast wel clen ofzo

//

Laatst bewerkt:
of hij naturel is weet niemand. Of het naturel haalbaar is, ja makkelijk.

dit is dus een stom antwoord.
Of die natty is of niet laten we er even buiten, maar naturel dit makkelijk haalbaar is onzin. Om dit te bereiken moet je veel dicipline hebben en kennis, ook speelt genen en bouw een hele hoop mee.

Of die natty is of niet laten we er even buiten, maar naturel dit makkelijk haalbaar is onzin. Om dit te bereiken moet je veel dicipline hebben en kennis, ook speelt genen en bouw een hele hoop mee.

Zit nauwelijks massa op

Z'n stats zijn makkelijk te halen mits je wat ballen hebt.

---------- Post toegevoegd Thu 13 Sep 2012 om 15:00 ----------

Ironie straalt er wel vanaf als het van een fatsige PL'r als jij komt.

heeft totaal geen kennis van voeding, vorm tijdens trainen is slecht, dan zelfs met de beste genetics zou je er niet zo bij komen te staan --> i call juice

heeft totaal geen kennis van voeding, vorm tijdens trainen is slecht, dan zelfs met de beste genetics zou je er niet zo bij komen te staan --> i call juice

lal, je zit zelf aan de juice en bent vrij actief in het AAS gedeelte, niet iedereen vliegt zo snel aan de AAS.

ik durf voor 99% te zeggen roids.. Welke weet ik niet maar zo'n fysiek haal je egt niet op 18 zonder aas..

heeft geen kennis van voeding?
kijk zijn vids hij eet sws altijd genoeg en goede shit

Laatst bewerkt door een moderator:
aangemeld 2007 -> kijkt naar avatar -> LALALALAL
Je weet er duidelijk veel van.

ja jou avatar lijkt egt sprekend op jou :rolleyes:
Moest iedereen die zich aanmeldt al perfecte kennis van voeding hebben dan hadde we een troll-loos forum dus keep on dreamin.
Als je denkt dat je dit natty kan hale op je 18de dan geloof je nog in sinterklaas.

Ben jij een fuking mongol ? je ziet toch ook wel dat hij eruitziet als een vrouw met korte haren.

Ik zeg toch niet dat hij lelijk is. Alsof iemand met een goed fysiek opeens een semi god is waar je geen kritiek op mag hebben.

brb zelfe gasten die haten op zyzz gaan hier deze 18 jarige phaggot nu verdedigen terwijl het obvious is dat hij kuurt. Zyzz kwam er teminste voor uit.

---------- Post toegevoegd Thu 13 Sep 2012 om 16:12 ----------

ik durf voor 99% te zeggen roids.. Welke weet ik niet maar zo'n fysiek haal je egt niet op 18 zonder aas..

Zat gasten in mijn gym die kuren, ouder zijn, en er nog niet zo uit zien.

natty of peace

Laatst bewerkt door een moderator:
natty of niet, lekker boeiend
nog steeds goed fysiek voor zn leeftijd

Wel chubby.

J/K

Wat een jank topic weer. Ga een keer niet telkens vragen of iemand naturel is of niet. Ga aan je eigen lijf bouwen dan zie gauw genoeg wat mogelijk is.

Als dit makkelijk haalbaar was liep iedereen er wel zo bij.

Terug
Naar boven