GPRO
Huge Freak
- Waardering
- 1.330
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ben nog natty ben niet van plan om wat te gebruiken, mn streef is Lazar maar dan zonder baard
Nope, maar ga er wel alles aan doen om zo dicht mogelijk in de buurt te komen en daarnaast ook nog een leven te hebben![]()

Ja. Ik heb niet zulke hoge doelstellingen.. Gewoon zo ver mogelijk en verder niet.
Er zijn topics geweest over jullie gedroomde fysiek. Is je droomfysiek ook naturel te behalen denk je, en ben je dit ook van plan zo te behalen?
Een groot doorzettingsvermogen, een slim trainingsschema en de juiste voeding en supplementen, daarmee wist de Rotterdamse Tavi Castro afgelopen weekend maar liefst twee titels te winnen op World Musclemania in Las Vegas.
De 22-jarige Tavi won de titel van Jr. Musclemania en de titel World Fitness Model Overall, wat feitelijk wil zeggen dat je als fitnessmodel alle andere klassen overstijgt in die categorie.
Sponsor Berry de Mey, zelf voormalig wereldkampioen bodybuilding en eigenaar van Berry de Mey Nutrition, ondersteunde hem in de aanloop naar de wedstrijd met advies over training en voeding en supplementen. Musclemania staat wereldwijd bekend als één van de grootste organisatoren van natuurlijke, dopingvrije bodybuilding en fitness events.
dus die vent is 100% naturel? vind ik moeilijk om te geloven.
Met 10% BF zou hij nu rond de 90kg zitten op mijn lengte.