AndroidHealthClinic

Is jouw streef fysiek naturel haalbaar?

Peiling Peiling Is jou streef fysiek naturel haalbaar

• Totaal stemmers
    150
  • Peiling gesloten .
ben wel blij met m'n aanhechtingen (op rechter biceps na dan). ze zijn erg mooi, ik weet zeker dat er genoeg mensen zijn die mijn penor er voor zouden zuigen in ruil voor mijn aanhechtingen.

Mister10, dus nee, niet natty haalbaar.

Ben mijn streeffysiek per ongeluk al voorbij :(

Ben nog natty ben niet van plan om wat te gebruiken, mn streef is Lazar maar dan zonder baard

Nope, maar ga er wel alles aan doen om zo dicht mogelijk in de buurt te komen en daarnaast ook nog een leven te hebben ;)

Voor iemand anders wellicht wel, voor mij jammer genoeg niet.

makkelijk haalbaar wat ik wil, maar juice me eige kapot omdat ik lui ben :(

Er zijn topics geweest over jullie gedroomde fysiek. Is je droomfysiek ook naturel te behalen denk je, en ben je dit ook van plan zo te behalen?

calimera nooit over nagedacht toen ik begon met trainen begin jaren 80 zag ik ze al gebruiken en ik wou ook zo groot worden deed mijn 1e wedstrijd na 1.5 jaar trainen wel helemaal clean werd 2e in een line-up
van 15 man daar na was het hek van de dam en kwamen de eerste kuurtjes

Streef fysiek is naturel te behalen omdat alles daarboven voor mij niet meer hoeft. Niet omdat ik het niet mooi vind, maar ik gewoon niet jarenlang ga zitten spuiten voor wat extra spiertjes.

Me ideale lichaam ligt zo'n 5-10 kilo boven wat ik natuurlijk kan bereiken. Iets als Zyzz of Tavi Castro, maar dan rond de 10% BF ipv 5-6%.

Een groot doorzettingsvermogen, een slim trainingsschema en de juiste voeding en supplementen, daarmee wist de Rotterdamse Tavi Castro afgelopen weekend maar liefst twee titels te winnen op World Musclemania in Las Vegas.

De 22-jarige Tavi won de titel van Jr. Musclemania en de titel World Fitness Model Overall, wat feitelijk wil zeggen dat je als fitnessmodel alle andere klassen overstijgt in die categorie.

Sponsor Berry de Mey, zelf voormalig wereldkampioen bodybuilding en eigenaar van Berry de Mey Nutrition, ondersteunde hem in de aanloop naar de wedstrijd met advies over training en voeding en supplementen. Musclemania staat wereldwijd bekend als één van de grootste organisatoren van natuurlijke, dopingvrije bodybuilding en fitness events.

dus die vent is 100% naturel? vind ik moeilijk om te geloven.

Heb mn streeffysiek al. Vind het allemaal wel prima zo.

En de vrouwtjes vinden het zo ook beter. Kreeg toen ik 15-20 kilo zwaarder was alleen maar complimenten van mannen :roflol:

• Like
Waarderingen: Tsn
Terug
Naar boven