Fitness Seller

Is jouw streef fysiek naturel haalbaar?

Peiling Peiling Is jou streef fysiek naturel haalbaar

• Totaal stemmers
    150
  • Peiling gesloten .
Ik doe niet aan streeffysieken, andere fysieken streven mij na.

• Like
Waarderingen: mat
Ik ga voor een redelijk laag BF, conditie, sterk voorkomen & kracht. Mijn doel is nog niet behaald, maar ik zit in de buurt.

82 kg @ 4% misschien wel, maar de bijbehorende triple BW squat zal ik nooit bereiken denk ik.

Mijne is wel haalbaar natty... illuminatty that is..:eyebrow:

Ik heb zulke goede facial aesthetics dat mijn fysiek verder niet boeit.

Heb niet echt een streeffysiek maar het gewicht en vetpercentage dat ik wil behalen zal nog wel een aantal jaar trainen zijn.

80/85kg op ong. 10%

Nu 69 op 7/8% 1.78

Is theoretisch wel haalbaar volgens mij.

Randgevalletje, misschien met heel veel dedicatie en over een termijn van 10+ jaar. Maar zolang ga ik niet wachten :D

6155122037_25db16a55c.jpg

Ik categoriseert mezelf niet als bodybuilder maar als ik een bodybuilder physique zou moeten kiezen/nastreven zou het a la Corney zijn. Zou ik toch wel een kuurtje moeten doen, vrees ik :rolleyes:

Streeffysiek en doelen allemaal gehaald dus ja en idd heeft me meer dan 20 jaar gekost.

Ik ben denk ik nog maar een jaar tot twee jaar verwijderd van mijn streef fysiek, en nee ik gebruik geen AAS o.i.d.. Mijn streef is niet zo over the top buff.

Ja, heb geen podium ambities. Maar een PH kuur sluit ik niet uit. Kan er nu nog weinig over zeggen, valt naturel nog genoeg te behalen. :)

6155122037_25db16a55c.jpg

Ik categoriseert mezelf niet als bodybuilder maar als ik een bodybuilder physique zou moeten kiezen/nastreven zou het a la Corney zijn. Zou ik toch wel een kuurtje moeten doen, vrees ik :rolleyes:

"Een kuurtje"? Gaat toch wel wat meer werk in zitten om er als Ed uit te zien. Maak er maar 20 van en je ziet er nog niet zo baas uit als hem ;)

"Een kuurtje"? Gaat toch wel wat meer werk in zitten om er als Ed uit te zien. Maak er maar 20 van en je ziet er nog niet zo baas uit als hem ;)
Was ook sarcastisch. Ik zal sowieso nooit zo baas zijn ivm lacking moustache.

Nope :)

Terug
Naar boven