TimeforTravel
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m80
Hallo,
Ik zit nu een half jaar op fitness voor zowel conditie als kracht. Mijn doel is vooral het breder krijgen van mijn armen omdat vooral mijn armen redelijk iel zijn. Maar na een half jaar zie ik qua uiterlijk geen verschil. Vandaar dat ik hier vraag of mijn training/eet schema goed is.
Op het moment fitness ik 2 keer in de week op dinsdag en donderdagavond en doe ik hbeide avonden het volgende: (Alle toestellen zijn van Technogym).
- 10 min hardlopen op niveau 10.
- 10 min fietsen varierend van niveau 8 tot 11.
- 10 min crosstrainer varierend van niveau 10 tot 12
- 10 min roeien
Gewichten: Alles is twee sets van 12 herhalingen en 30 sec rust.
-Arm curl rond de 20 kg. Ik begon bij 10.
- Arm extension zo'n 30 kg, ik begon bij 15
- Leg curl is nieuw voor me, 50 kg
- dat buiktrain apparaat waarbij je twee banden over je schouders hangt. 25 kg (3 x 15 bij deze, krijg wel redelijk snel rugpijn)
- Rotary torso, 2 x 15 beide zijden en dan op 30 kg.
- Low row op 50 kg, ik begon rond de 30 denk ik.
- Chest Press volgens mij op 35, weet niet meer waar ik begon.
Sommige apparaten heb ik ook tijdelijk niet gehad omdat ze m'n schema wel eens aanpassen. Nu kunnen de instructeurs geen helder antwoord geven hoe ik mijn spieren verbeter, een zei dat je er wel gebouwd voor moest zijn... Klopt dat wel?
Wat ik ongeveer eet:
's ochtends 2 boterhammen wit
's middags 5 boterhammen bruin
's avonds bord redelijk vol aardappels en groenten en vlees erbij 9 meestal van dat verpakte vlees etc.
Tussendoortjes in de vorm van af en toe fruit en een koek etc.
Het eten wordt thuis gewoon gekookt dus ik heb niet zo heel veel vrijheid in vlees en groentekeus.
Kunnen jullie helpen? Als ik meer moet aanvullen, zeg het maar.
Ik zit nu een half jaar op fitness voor zowel conditie als kracht. Mijn doel is vooral het breder krijgen van mijn armen omdat vooral mijn armen redelijk iel zijn. Maar na een half jaar zie ik qua uiterlijk geen verschil. Vandaar dat ik hier vraag of mijn training/eet schema goed is.
Op het moment fitness ik 2 keer in de week op dinsdag en donderdagavond en doe ik hbeide avonden het volgende: (Alle toestellen zijn van Technogym).
- 10 min hardlopen op niveau 10.
- 10 min fietsen varierend van niveau 8 tot 11.
- 10 min crosstrainer varierend van niveau 10 tot 12
- 10 min roeien
Gewichten: Alles is twee sets van 12 herhalingen en 30 sec rust.
-Arm curl rond de 20 kg. Ik begon bij 10.
- Arm extension zo'n 30 kg, ik begon bij 15
- Leg curl is nieuw voor me, 50 kg
- dat buiktrain apparaat waarbij je twee banden over je schouders hangt. 25 kg (3 x 15 bij deze, krijg wel redelijk snel rugpijn)
- Rotary torso, 2 x 15 beide zijden en dan op 30 kg.
- Low row op 50 kg, ik begon rond de 30 denk ik.
- Chest Press volgens mij op 35, weet niet meer waar ik begon.
Sommige apparaten heb ik ook tijdelijk niet gehad omdat ze m'n schema wel eens aanpassen. Nu kunnen de instructeurs geen helder antwoord geven hoe ik mijn spieren verbeter, een zei dat je er wel gebouwd voor moest zijn... Klopt dat wel?
Wat ik ongeveer eet:
's ochtends 2 boterhammen wit
's middags 5 boterhammen bruin
's avonds bord redelijk vol aardappels en groenten en vlees erbij 9 meestal van dat verpakte vlees etc.
Tussendoortjes in de vorm van af en toe fruit en een koek etc.
Het eten wordt thuis gewoon gekookt dus ik heb niet zo heel veel vrijheid in vlees en groentekeus.
Kunnen jullie helpen? Als ik meer moet aanvullen, zeg het maar.
Laatst bewerkt: