MuscleMeat

Is mijn schema in orde?

DaBeef

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
72kg
Hallo!
Ik ben nieuw op dit forum en kom meteen met zon vraag die al zo vaak gesteld word, is mijn traingsschema goed? Ik ben 16 jaar en heb al ervaring met krachttraining maar ben niet bijzonder gespierd, ik houd mijn sets kort maar krachtig en doe dus niet aan overtrainen wanneer ik die dag een spiergroep train. Met sport train ik al mijn beenspieren appart dus die zijn er niet bij ingedeeld want die zijn al groot genoeg vind ik persoonlijk! Verder heb ik er geen last van om vaak per week dezelfde spiergroep te trainen en train ik graag bi&triceps op een dag.

De vraag is dus wat of jullie van mijn schema vinden, is het in orde? Slechte combinaties oid? Laat het me graag even weten! Heel erg bedankt!

MAANDAG
-Rug
-Schouder
DINSDAG
-Borst
-Bicep
-Tricep
-Buikspieren
WOENSDAG
-rustdag
DONDERDAG
-Rug
-Schouder
VRIJDAG
-rustdag
ZATERDAG
-Borst
-Bicep
-Tricep
-Buikspieren
ZONDAG
-rustdag

Beter add je benen toe in je schema. Ongeacht hoe gespierd en ontwikkeld ze zijn.

Welke sport doe je? Zeg aub geen voetbal :o.

Edit:
Sowieso zou ik in jou geval kiezen voor Stonglifts of ub/lb split.

Laatst bewerkt:
Zomer komt er weer aan :cool::cheer::D

mis benen en kuiten in je schema ???

• Topic Starter Topic Starter
Beter add je benen toe in je schema. Ongeacht hoe gespierd en ontwikkeld ze zijn.

Welke sport doe je? Zeg aub geen voetbal :o.

Edit:
Sowieso zou ik in jou geval kiezen voor Stonglifts of ub/lb split.

Atletiek ;) nee gelukkig geen voetval nee haha! Maar dan wel atletiek waar ik niet echt mijn bovenlichaam gebruik. Maar verder een goed schema?

Atletiek ;) nee gelukkig geen voetval nee haha! Maar dan wel atletiek waar ik niet echt mijn bovenlichaam gebruik. Maar verder een goed schema?

Anders dan de meeste schema's, maar opzich niks mis mee. Ik zou toch een dagje vrij maken voor je benen. Als je core gespierd genoeg is, ga je ook niet stoppen om die te trainen toch? :o

Daarnaast werkt het voor de meesten beter om borst/triceps, rug/biceps en schouders/benen te trainen. Maar als dit voor jou werkt, why not. Btw aan stronglifts gedacht?

Trainde altijd veel vaker mijn armen, triceps en biceps en had hier nooit last of problemen mee, zal ik nog een dagje aan armen besteden? Wel een dag rust dan dus niet meteen na een dag die ik er al aan bestede? Pakte bij mij goed uit toen! Zoals dit:
MAANDAG
-Rug
-Schouder

DINSDAG
-Borst
-Bicep
-Tricep
-Buikspieren

WOENSDAG
-rustdag

DONDERDAG
-Rug
-Schouder

VRIJDAG
-Borst
-Bicep
-Tricep
-Buikspieren

ZATERDAG
-rustdag

ZONDAG
-bicep
-tricep
-buikspieren

Laat dat extra dagje armen nu en doe benen in de plaats nee?

Benen kunnen nooit groot genoeg zijn ;)

Heb toch zitten nadenken over een ander schema, wil elke spiergroep met 3 dagen rust trainen en heb dus dit schema gemaakt, zijn er fouten of dingen die beter kunnen? Laat het me graag even weten! Na week 4 gaat hij weer opnieuw.
i3fpcz.jpg

Terug
Naar boven