Fitness Seller

Stelling is spierpijn noodzakelijk voor groei? wat vinden jullie

Peiling Peiling is spierpijn noodzakelijk voor goei, wat vinden jullie

• Totaal stemmers
    101
  • Peiling gesloten .
ik heb deze heleweek al spierpijn, maar dat komt omdat ik mn benen een beetje misbruikt heb :D

ff 1 weekje niet meer benen :D hoop dat de spierpijn wegis :P

Heb enkel spierpijn in borst, terwijl ik juist het gevoel heb dat borst het minst vanal wordt aangepakt (groeit niet zo goed mee)

Verklaring? :p

Heb enkel spierpijn in borst, terwijl ik juist het gevoel heb dat borst het minst vanal wordt aangepakt (groeit niet zo goed mee)

Verklaring? :p

meer borst trainen, had dat ook toen ik nog maar 1 x per week borst deed... nu 2 keer en heb er geen "last" meer van

ik doe 3x per week borst ik heb er ook geen last van ;)

meer borst trainen, had dat ook toen ik nog maar 1 x per week borst deed... nu 2 keer en heb er geen "last" meer van

De spierpijn stoort mij niet echt.
Maar heb in geen enkele andere spiergroep spierpijn.

Enkel in borst, op dit moment ook (en gisteren enkel 5x5 bp en 2 setjes incline)

Nee.

Geen spierpijn bij mij = wussytraining. Enkel bij schouders heb ik het nooit en die groeien zeker goed mee :p Of het dus nodig is? Blijkbaar niet, toch voel ik me beter als ik totaal kreupel ben :D

respect Jeppe!!
Ik denk er ook zo over (NO PAIN, NO GAIN), maar dat lukt me nie bro.. altijd spierpijn creëren lukt me niet.. verdikke ofwel ben ik een wussy die prulle traint.. hehehe... :D

Ik heb heel de vorige week geen spierpijn gehad... Ik maak me toch wel een beetje zorgen, maar tegelijk kon ik ook niet meer hebben. Ik doe schema met alleen compound oefeningen, mss een idee om 1 of 2 isolatie erbij te pakken???

als ik een week of 3 loodzwaar train is de 4de week ook praktisch zonder spierpijn... even gas terug... lichte week inlassen..

Weet ook niet of het echt nodig is. Maar ik krijg pas spierpijn bij harde trainingen en nieuwe PR's. Het is dus altijd wel leuk als ik pijn heb, dan weet ik tenminste dat ik hard genoeg getrained heb.

Kheb niet altijd spierpijn , biceps en triceps zijn bv moeilijk. Rug al helemaal. Schouders ook. Borst heb ik bijna altijd pijn in xD Maar die groeit ook het best :)

Ja, ik heb eigenlijk altijd spierpijn als ik (hard) heb getraind. Dus wat mij betreft is spierpijn het gevolg van hard trainen, en hard trainen is voorwaardelijk voor groei. Dus spierpijn is meer het gevolg van, in plaats van een voorwaarde voor.

Wat een onzin..... pijn is fijn !? Nou, ik train veel liever opgeladen en onbezorgt, dan dat ik me druk moet maken om een pijntje hier en een pijntje daar. Psychologisch gezien kun je je beter fris en vitaal voelen, dan een oud wijf met menstruatieprikjes in d'r donder (sorry dames ;) niet denigerend bedoeld).

Gewoon gaan met die handel, goed eten en je rustmoment pakken.... en de spierpijn is praktisch verleden tijd!

Ik heb alleen spierpijn als ik een week of langer de spier niet getraind heb.
Normaal gesproken soms een lichte spierpijn die nouwlijks waarneembaar is.

Tip als je na een tijdje niet trainen spierpijn wil voorkomen.
Ga 3 keer per week de spier aanpakken de eerste week. Dan zal je zien dat je week 2 zonder spierpijn kan trainen. De eerste 3 dagen is wel ff lastig

Terug
Naar boven