XXL Nutrition

Islamitische groep dreigt met Aanslagen in NL

leGionellz

Advanced Bodybuilder
Waardering
1
DUBAI - Een onbekende islamistische groep dreigt met aanslagen in Nederland na een serie van aanvallen op islamitische instellingen in ons land. Dat staat in een verklaring van de Islamitische Tawhid Brigades die dinsdag op het internet is geplaatst.

"We vragen jullie voor de laatste keer en jullie hebben nog steeds een kans, om te stoppen met aanvallen op onze moskeeën, scholen en de moslimgemeenschap in Holland want anders betalen jullie een hoge prijs", schrijft de groep in de verklaring die staat op een website die veelvuldig wordt gebruikt door radicale islamieten.

Sinds de moord op cineast Theo van Gogh zijn verscheidene islamitische gebedshuizen beklad. Maandag ontplofte een bom bij een islamitische school in Eindhoven. De ingang van de school raakte zwaar beschadigd. Niemand raakte gewond. De verdachte van de moord op Van Gogh is een vermoedelijke islamitische militant.

De Islamitische Tawhid Brigades stelt niet machteloos te blijven toekijken en schrijft dat "We de Nederlandse regering en het volk flink zullen laten boeten". De authenticiteit van de verklaring kon niet worden geverifieerd.

De groepering heeft ook de verantwoordelijkheid opgeëist voor de aanslagen vorige maand in Egypte. Toen kwamen bij aanslagen op onder meer een hotel in Taba meer dan dertig mensen om het leven. De Egyptische autoriteiten hebben officieel geen verband gelegd tussen de aanslagen en de Islamitische Tawhid Brigades.

Gaat het hier nog eens echt uit de hand lopen ?

Als het inderdaad zo ver komt denk ik van wel, velen zitten nu al op het randje, dit zou echt de druppel betekenen

:mad: :mad: :mad: al die t*ring mong*len gewoon het land uit kiepen !!! :mad: :mad: :mad:

Volgens andere berichten neemt de Egyptische politie deze groepering niet serieus. En iedereen kan vanalles op internet zetten. Stomme dreigementen. En anders, laat ze maar komen hoor. In Israel zeggen ze dat er nog steeds meer doden in het verkeer zijn, dan doden door aanslagen. Dus. :rolleyes:

Tja, totdat jou vriendin of vrouw of whatever net rond lopt op de plek waar ze een bommetje plaatsen... Kans is natuurlijk nihil, maar hij is wel aanwezig. Ik denk dat dan de pl**ris echt uitbreekt in NL. Maarja, ik heb zelf ook mijn twijfels aan zulke uitspraken en denk eerder dat het bluf is.

Als deze groep echt een bomaanslag oid zou plegen gaat de boel hiern echt radicaal uit de hand lopen. Dan krijgen we een vicieuze cirkel van geweld.

Als ze een aanslag op nederland plegen zal ik hun beloven dat er veel
moslims zullen sterven als vergelding.

je oogst wat je zaait. perfecte natuurlijke proces. als je niet wilt dat er modder op jouw kleren zitten moet je er geen steentjes tegen werpen...zo simpel is het.

Aan de andere hand, jay impel, ik ben moslim, mijn buren zijn moslim... doen wij ooit iets verkeerd ? Hoeveel keer ben ik, mijn buren, mijn moslim kennissen op tv of gazet geweest ? Richt je woede tegen het persoon, niet tegen het religie. Islam predikt niet om geweld te gebruiken. En er bestaat niets als radicale moslim. Je bent ofwel moslim, ofwel niet. Radicaal, of abtract, of kredicaal moslim, dat is onzin. Mensen die met vrede leven tegenover anderen zijn moslim, en hoewel de "radicale" moslims die aanslagen plegen etc.. beweren dat ze dat doen "in naam van god", ze zijn heel verkeerd bezig en doen dat ZEKER en vast tegen de wil van islam. Ik bv. heb mij geen kloot aan gegeven ofdat nu theo of marc of gerard nu iets tegen islam heeft of niet. Ik doe wat ik wil, hij doet wat hij wilt. Iedereen is zelf verantwoordelijk voor wat hij doet. Maar aan de andere kant moet je weten dat er mensen zijn die niet zoals mij denken, en die kost wat kost de "overprater" het mond gaan willen snoeren, mede uit zijn heldhaftigheid, of de drang naar beroemdheid, of psychologische problemen.

Al bij al, ik koester zeker geen liefde voor iemand die ons als geitenn**ker noemt. Maar haat koester ik er ook niet voor. Want wat hij denkt, of doet, kan me geen bom schelen omdat zo'n mensen in mijn ogen minder waarde hebben dan een regenworm..... respect.... that's all i'm asking for.

capricik zei:
Maar aan de andere kant moet je weten dat er mensen zijn die niet zoals mij denken, en die kost wat kost de "overprater" het mond gaan willen snoeren, mede uit zijn heldhaftigheid, of de drang naar beroemdheid, of psychologische problemen.

Ik dacht altijd dat Moslims meer uit eer handelden. Waarom komt dat niet in het lijstje voor?
Heb verder niks tegen moslims, maar vind het eer-gedoe altijd zo ontzettend overdreven.

Stel capricik, jouw zus(je) gaat met native belg. Wordt dat door jouw vader goedgekeurd?
Zo ja, gemiddeld genomen, hoeveel procent van de moslims vindt zoiets niet goed en zal maatregelen treffen?
Zo nee, sta jij hierachter en als je hierachter staat, acht jij jezelf (naast je vader) dan diegene die hier verantwoordelijk hierover draagt?

Een hoop vragen, hoop dat je ze beantwoordt. :)

Red devil zei:
Ik dacht altijd dat Moslims meer uit eer handelden. Waarom komt dat niet in het lijstje voor?
Heb verder niks tegen moslims, maar vind het eer-gedoe altijd zo ontzettend overdreven.

Overdreven? Die achterlijke gedachte van eer en wraak, en het kiezen van de kant van je bloedlijn i.p.v. de kant die de meeste argumenten heeft is juist de oorzaak van veel ellende. Overigens is dit niet typisch moslim. Ook in Europese landen aan de Middellandse Zee komt men dat tegen. Zegt het wordt Vendetta jullie iets bijvoorbeeld. Dat is eer en wraak op zijn Siciliaans. In Italie zeggen ze soms dat Afrika onder de lijn Napels - Bari begint. En voor de Fransen is het 'achter de Pyreneen'.

Het gaat niet uit de hand lopen hier, tis nu eff hevig. Maar het gaat te goed met de gemiddelde Nederlander; waarom zou je een oorlog beginnen als je het niet slecht hebt. En onder Nederlanders versta ik iedereen die hier woont.

Alles is wel op scherp gezet, en flink ook. Ik denk dat er 2 dingen moeten gebeuren;

* de native Nederlanders moeten zich koest houden en respect opbrengen voor 'die andere religie', je kunt niet meteen een hele bevolkingsgroep veroordelen a.d.h.v. een zielige daad van een individu. En gezien onze reacties; met het in de fik steken van moskees zorgen we er alleen maar voor dat het verder ascaleert.

* De Islamitische gemeenschap daarentegen zal flink aan de slag moeten om extremisten, fundamentalisten en aanhangers van jihads en dit soort laffe aanslagen keihard aan te pakken, te veroordelen en uit te leveren zodat wij in Nederland met dit onkruid van de samenleving kunnen doen wat we willen.
We denken in Nederland dat wij dit soort gasten wel even aanpakken, alleen de moslimwereld zelf kan dat.

Daarnaast zullen moslims, net zoals het grootste gedeelte van de Christenen decenia geleden, moeten begrijpen dat we in Nederland schijt hebben aan de wetten van Allah wanneer deze tegenstrijdig zijn met de wetten in Nederland.

En de normen en waarden van God, Allah, Boedha, Puta etc etc zijn ondergeschikt aan de normen en waarden van Nederland. Dat schijnt nog steeds moeilijk te begrijpen zijn voor een hoop mensen.

capricik zei:
Al bij al, ik koester zeker geen liefde voor iemand die ons als geitenn**ker noemt. Maar haat koester ik er ook niet voor. Want wat hij denkt, of doet, kan me geen bom schelen omdat zo'n mensen in mijn ogen minder waarde hebben dan een regenworm..... respect.... that's all i'm asking for.

Lol! :D

Red devil zei:

Stel capricik, jouw zus(je) gaat met native belg. Wordt dat door jouw vader goedgekeurd?
Zo ja, gemiddeld genomen, hoeveel procent van de moslims vindt zoiets niet goed en zal maatregelen treffen?
Zo nee, sta jij hierachter en als je hierachter staat, acht jij jezelf (naast je vader) dan diegene die hier verantwoordelijk hierover draagt?

Een hoop vragen, hoop dat je ze beantwoordt. :)

let's see.. ik heb een zus die net zoals jij ze beschreven hebt is. En ze leeft alleen. Waar komt dat nog voor, moord uit eer... Mijn zus is oud genoeg om zelf te beslissen wat ze wilt doen, i don't care.

Geloof geen zak van die bedreigingen. Zal wel een gefrustreerde puber zijn. Ik denk niet dat er ook maar iemand 1 seconde van wakker ligt.

capricik zei:
Richt je woede tegen het persoon, niet tegen het religie. Islam predikt niet om geweld te gebruiken. En er bestaat niets als radicale moslim. Je bent ofwel moslim, ofwel niet. Radicaal, of abtract, of kredicaal moslim, dat is onzin. Mensen die met vrede leven tegenover anderen zijn moslim, en hoewel de "radicale" moslims die aanslagen plegen etc.. beweren dat ze dat doen "in naam van god", ze zijn heel verkeerd bezig en doen dat ZEKER en vast tegen de wil van islam.

bla bla bla

Soera 2: 190-193

En strijdt voor de zaak van God tegen degenen, die tegen je strijden…
En doodt hen, waar je hen ook ontmoet…
En bestrijdt hen, totdat er geen vervolging meer is en de godsdienst alleen voor God wordt

Soera 2: 216.

Vechten is je geboden ofschoon je er afkerig van bent; maar het kan zijn, dat je tegenzin hebt in iets terwijl het goed voor je is en het kan zijn, dat je iets behaagt terwijl het slecht voor je is. God weet het en jij weet het niet.

Soera 2: 244

Strijdt voor de zaak van God en weet, dat God Alhorend, Alwetend is.

Soera 3: 157-158

En als je voor de zaak van God wordt gedood of sterft, zal God's vergiffenis en barmhartigheid zeker beter zijn, dan hetgeen zij bijeengaren.
En indien je sterft of gedood wordt, voorzeker, tot God zul je worden teruggebracht.

Soera 3: 169.

En denkt niet over degenen, die terwille van God zijn gedood, als doden. Neen, zij zijn levend en bij hun Heer worden hun gaven geschonken.

Soera 3: 195.

…En Ik zal van hen…die hebben gevochten en zijn gedood, de fouten zeker bedekken en zal hen tuinen doen binnengaan, waar doorheen rivieren stromen: een beloning van God en bij God is de beste beloning.

Soera 4: 101

…Voorwaar, de ongelovigen zijn een openlijke vijand voor u.

Soera 4:74
Laten derhalve zij, die hun tegenwoordig leven voor het leven in het Hiernamaals willen offeren, voor de zaak van God strijden. En wie voor de zaak van God strijdt, hetzij hij gedood wordt of overwint, weldra zullen Wij hem een grote beloning geven.

Soera 4:76
Zij die geloven, strijden voor de zaak van Allah, maar de ongelovigen strijden voor de zaak van de boze. Strijdt daarom tegen de vrienden van Satan; voorzeker, Satan's plan is zwak.

Soera 4: 89

Zij wensen dat gij [het geloof] verwerpt, evenals zij hebben verworpen, zodat gij aan hen gelijk zult worden. Neemt derhalve geen vrienden uit hun midden totdat zij voor de zaak van Allah werken. En indien zij tot vijandschap vervallen, grijpt hen dan en doodt hen waar gij hen ook vindt...

Soera 4: 95
Diegenen der gelovigen die niets doen, met uitzondering der onbekwamen, zijn niet gelijk aan degenen die met hun rijkdommen en hun persoon terwille van Allah strijden. Allah heeft degenen, die met hun rijkdommen en hun persoon strijden doen uitmunten boven de rustenden en aan ieder heeft Allah het goede beloofd. Allah zal de strijders boven de stilzittenden doen uitblinken door een grote beloning

Soera 5: 33
De vergelding degenen die oorlog tegen Allah en Zijn boodschappers voeren en er naar streven wanorde in het land te scheppen, is slechts dat zij gedood of gekruisigd worden, of dat hun handen en hun voeten de ene rechts en de andere links, worden afgesneden, of dat zij het land worden uitgezet. Dat zal voor hen een schande in deze wereld zijn en in het Hiernamaals zullen zij een grote straf ontvangen.

Soera 5: 54
O, gij die gelooft, neemt de Joden en de Christenen niet tot vrienden. Zij zijn elkanders vrienden. En wie uwer hen tot vrienden neemt, is inderdaad één hunner. Voorwaar, Allah leidt het overtredende volk niet.

Soera 8: 12-17
Toen uw Heer aan de engelen openbaarde: "Ik ben met u; versterkt de gelovigen. Ik boezem ontzag in de harten der ongelovigen. Slaat daarom hun hoofd af en slaat alle toppen van hun vingers af."
Dit is, omdat zij zich tegen Allah en Zijn boodschapper hebben verzet. En wie tegen Allah en Zijn boodschapper strijdt, (wete) Allah is voorzeker streng in vergelding…
O, gij die gelooft, wanneer gij degenen die niet geloven, op u af ziet komen wendt hun dan niet uw rug toe.
En wie op die dag zijn rug toekeert, tenzij hij voor het gevecht manoeuvreert of om plaats te nemen bij een andere groep, doet inderdaad de toorn van Allah over zich komen en de hel zal zijn tehuis zijn en dat is een slechte verblijfplaats.

Soera 8: 59-60
En laat de ongelovigen niet denken dat zij een voorsprong hebben. Voorzeker, zij kunnen Ons niet ontkomen.
En maakt aan de grens alle mogelijke strijdkrachten en vastgehouden paarden voor hen gereed, waarmede gij de vijand van Allah en uw vijand en anderen buiten hen, die gij niet kent, doch die Allah kent, moogt afschrikken. En wat gij ook voor de zaak van Allah besteedt, het zal u ten volle worden terugbetaald en u zal geen onrecht worden aangedaan.

Soera 8: 65
O profeet, spoor de gelovigen aan om te vechten. Als er twintig onder u zijn die stand houden, zullen zij tweehonderd overwinnen en als er honderd uwer zijn zullen zij duizend der ongelovigen verslaan, omdat zij een volk zijn dat niet wil begrijpen.

Soera 9: 5
Wanneer de heilige maanden voorbij zijn, doodt dan de afgodendienaren waar gij hen ook vindt en grijpt hen en belegert hen en loert op hen uit elke hinderlaag.

Soera 9:5
doodt dan de afgodendienaren waar gij hen ook vindt en grijpt hen en belegert hen en loert op hen uit elke hinderlaag.

Soera 9: 14
Bestrijdt hen, Allah zal hen door uw handen straffen en vernederen...

Soera 9: 29
Bestrijdt diegenen onder de mensen van het Boek die in Allah noch in de laatste Dag geloven, noch voor onwettig houden wat Allah en Zijn boodschapper voor onwettig hebben verklaard, noch de ware godsdienst belijden totdat zij de belasting met eigen hand betalen, terwijl zij onderdanig zijn

Soera 47: 4
Wanneer gij de ongelovigen (in oorlog) ontmoet, treft dan hun nek en wanneer gij overwinnaar zijt, bindt hen dan vast…
En indien Allah wilde, had Hij hen Zelf kunnen bestraffen. Doch Hij wilde sommigen uwer door anderen op de proef stellen. En degenen die terwille van Allah worden gedood, hun werken zal Hij zeker niet vruchteloos maken.

Soera 61: 4
Voorzeker, Allah heeft diegenen lief die terwille van Hem strijden in geordende gelederen, alsof zij een hechte muur vormen.

de islam predikt wel om geweld te gebruiken, zelfs tegen vrouwen en als je dat ontkend dan ken je je eigen godsdienst niet, maar dat is ook logisch aangezien in de meeste moskee's in het arabisch word gepredikt

Greeetzzz

ps: ik daag je uit om te bewijzen dat de islam een vredelievende godsdienst is

sow junkie, ik wist niet dat jij ook moslim was :D

ssst ben undercover terrorist :D

Hehe, dit is iets maar veel mensen juist een kick van zullen krijgen. Rechts extremisten grijpen dit allemaal aan om iets te kunnen ontketenen. Als de moslimwereld geen troubles wil, moeten ze proberen om hun extremisten de mond te snoeren, want de westerse wereld heeft meer geld en macht om hun aan te pakken, als andersom.
Ze sluiten dadelijk gewoon alle grenzen van alle moslimlanden (geen vliegtuigen, transport, enz).
Complete handel wordt gestopt.
Economisch een geweldig probleem. Leven ze dadelijk in een compleet isolement.
En dan????

Als ze het hier in Nederland al weten te vernken (meest tolerante land ter wereld zo'n beetje), dan doen ze toch echt iets verkeerd!

twjunk zei:
bla bla bla

Soera 2: 190-193

En strijdt voor de zaak van God tegen degenen, die tegen je strijden…
En doodt hen, waar je hen ook ontmoet…
En bestrijdt hen, totdat er geen vervolging meer is en de godsdienst alleen voor God wordt

Soera 2: 216.

Vechten is je geboden ofschoon je er afkerig van bent; maar het kan zijn, dat je tegenzin hebt in iets terwijl het goed voor je is en het kan zijn, dat je iets behaagt terwijl het slecht voor je is. God weet het en jij weet het niet.

Soera 2: 244

Strijdt voor de zaak van God en weet, dat God Alhorend, Alwetend is.

Soera 3: 157-158

En als je voor de zaak van God wordt gedood of sterft, zal God's vergiffenis en barmhartigheid zeker beter zijn, dan hetgeen zij bijeengaren.
En indien je sterft of gedood wordt, voorzeker, tot God zul je worden teruggebracht.

Soera 3: 169.

En denkt niet over degenen, die terwille van God zijn gedood, als doden. Neen, zij zijn levend en bij hun Heer worden hun gaven geschonken.

Soera 3: 195.

…En Ik zal van hen…die hebben gevochten en zijn gedood, de fouten zeker bedekken en zal hen tuinen doen binnengaan, waar doorheen rivieren stromen: een beloning van God en bij God is de beste beloning.

Soera 4: 101

…Voorwaar, de ongelovigen zijn een openlijke vijand voor u.

Soera 4:74
Laten derhalve zij, die hun tegenwoordig leven voor het leven in het Hiernamaals willen offeren, voor de zaak van God strijden. En wie voor de zaak van God strijdt, hetzij hij gedood wordt of overwint, weldra zullen Wij hem een grote beloning geven.

Soera 4:76
Zij die geloven, strijden voor de zaak van Allah, maar de ongelovigen strijden voor de zaak van de boze. Strijdt daarom tegen de vrienden van Satan; voorzeker, Satan's plan is zwak.

Soera 4: 89

Zij wensen dat gij [het geloof] verwerpt, evenals zij hebben verworpen, zodat gij aan hen gelijk zult worden. Neemt derhalve geen vrienden uit hun midden totdat zij voor de zaak van Allah werken. En indien zij tot vijandschap vervallen, grijpt hen dan en doodt hen waar gij hen ook vindt...

Soera 4: 95
Diegenen der gelovigen die niets doen, met uitzondering der onbekwamen, zijn niet gelijk aan degenen die met hun rijkdommen en hun persoon terwille van Allah strijden. Allah heeft degenen, die met hun rijkdommen en hun persoon strijden doen uitmunten boven de rustenden en aan ieder heeft Allah het goede beloofd. Allah zal de strijders boven de stilzittenden doen uitblinken door een grote beloning

Soera 5: 33
De vergelding degenen die oorlog tegen Allah en Zijn boodschappers voeren en er naar streven wanorde in het land te scheppen, is slechts dat zij gedood of gekruisigd worden, of dat hun handen en hun voeten de ene rechts en de andere links, worden afgesneden, of dat zij het land worden uitgezet. Dat zal voor hen een schande in deze wereld zijn en in het Hiernamaals zullen zij een grote straf ontvangen.

Soera 5: 54
O, gij die gelooft, neemt de Joden en de Christenen niet tot vrienden. Zij zijn elkanders vrienden. En wie uwer hen tot vrienden neemt, is inderdaad één hunner. Voorwaar, Allah leidt het overtredende volk niet.

Soera 8: 12-17
Toen uw Heer aan de engelen openbaarde: "Ik ben met u; versterkt de gelovigen. Ik boezem ontzag in de harten der ongelovigen. Slaat daarom hun hoofd af en slaat alle toppen van hun vingers af."
Dit is, omdat zij zich tegen Allah en Zijn boodschapper hebben verzet. En wie tegen Allah en Zijn boodschapper strijdt, (wete) Allah is voorzeker streng in vergelding…
O, gij die gelooft, wanneer gij degenen die niet geloven, op u af ziet komen wendt hun dan niet uw rug toe.
En wie op die dag zijn rug toekeert, tenzij hij voor het gevecht manoeuvreert of om plaats te nemen bij een andere groep, doet inderdaad de toorn van Allah over zich komen en de hel zal zijn tehuis zijn en dat is een slechte verblijfplaats.

Soera 8: 59-60
En laat de ongelovigen niet denken dat zij een voorsprong hebben. Voorzeker, zij kunnen Ons niet ontkomen.
En maakt aan de grens alle mogelijke strijdkrachten en vastgehouden paarden voor hen gereed, waarmede gij de vijand van Allah en uw vijand en anderen buiten hen, die gij niet kent, doch die Allah kent, moogt afschrikken. En wat gij ook voor de zaak van Allah besteedt, het zal u ten volle worden terugbetaald en u zal geen onrecht worden aangedaan.

Soera 8: 65
O profeet, spoor de gelovigen aan om te vechten. Als er twintig onder u zijn die stand houden, zullen zij tweehonderd overwinnen en als er honderd uwer zijn zullen zij duizend der ongelovigen verslaan, omdat zij een volk zijn dat niet wil begrijpen.

Soera 9: 5
Wanneer de heilige maanden voorbij zijn, doodt dan de afgodendienaren waar gij hen ook vindt en grijpt hen en belegert hen en loert op hen uit elke hinderlaag.

Soera 9:5
doodt dan de afgodendienaren waar gij hen ook vindt en grijpt hen en belegert hen en loert op hen uit elke hinderlaag.

Soera 9: 14
Bestrijdt hen, Allah zal hen door uw handen straffen en vernederen...

Soera 9: 29
Bestrijdt diegenen onder de mensen van het Boek die in Allah noch in de laatste Dag geloven, noch voor onwettig houden wat Allah en Zijn boodschapper voor onwettig hebben verklaard, noch de ware godsdienst belijden totdat zij de belasting met eigen hand betalen, terwijl zij onderdanig zijn

Soera 47: 4
Wanneer gij de ongelovigen (in oorlog) ontmoet, treft dan hun nek en wanneer gij overwinnaar zijt, bindt hen dan vast…
En indien Allah wilde, had Hij hen Zelf kunnen bestraffen. Doch Hij wilde sommigen uwer door anderen op de proef stellen. En degenen die terwille van Allah worden gedood, hun werken zal Hij zeker niet vruchteloos maken.

Soera 61: 4
Voorzeker, Allah heeft diegenen lief die terwille van Hem strijden in geordende gelederen, alsof zij een hechte muur vormen.

de islam predikt wel om geweld te gebruiken, zelfs tegen vrouwen en als je dat ontkend dan ken je je eigen godsdienst niet, maar dat is ook logisch aangezien in de meeste moskee's in het arabisch word gepredikt

Greeetzzz

ps: ik daag je uit om te bewijzen dat de islam een vredelievende godsdienst is

wtf ?!?!
Mensen doden, alleen maar omdat ze niet in Allah met ze dikke zweetlul willen geloven ?!?! :mad:
En ik dacht dat de bijbel al erg was :S:S:S

Waarom kunnen mensen niet gewoon geloven wat ze willen en dat voor
zichzelf houden en geen anderen ermee belasten ?
Wat zou het een gelovige schelen als ze buurman niet geloofd ?
Dat heeft toch geen betrekking op die gelovige zelf ?

RichardV zei:
Hehe, dit is iets maar veel mensen juist een kick van zullen krijgen. Rechts extremisten grijpen dit allemaal aan om iets te kunnen ontketenen. Als de moslimwereld geen troubles wil, moeten ze proberen om hun extremisten de mond te snoeren, want de westerse wereld heeft meer geld en macht om hun aan te pakken, als andersom.
Ze sluiten dadelijk gewoon alle grenzen van alle moslimlanden (geen vliegtuigen, transport, enz).
Complete handel wordt gestopt.
Economisch een geweldig probleem. Leven ze dadelijk in een compleet isolement.
En dan????

Als ze het hier in Nederland al weten te vernken (meest tolerante land ter wereld zo'n beetje), dan doen ze toch echt iets verkeerd!

Helemaal gelijk !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

capricik zei:
let's see.. ik heb een zus die net zoals jij ze beschreven hebt is. En ze leeft alleen. Waar komt dat nog voor, moord uit eer... Mijn zus is oud genoeg om zelf te beslissen wat ze wilt doen, i don't care.

THanks

Je hoort anders nog maar al te vaak dat de broers de eer van de familie moeten redden door te vermoorden omdat ze in de ogen van de familie iets gedaan heeft wat niet door de beugel kon.

Terug
Naar boven