Fitness Seller

Islamitische taxichauffeurs weigeren blindegeleidehonden te vervoeren

jij bent bewust hele dagen internet aan t doorspitten op zoek naar frappante stukken die moslims zwart maken. je leest en vindt wat je graag wilt lezen en vinden.. ik kan zelf ook negatieve stukken vinden en hier plaatsen van notabene Gandhi als ik wil ... ga toch gewoon lekker n terrasje pakken ipv haat zaaien

DBC01 zei:
Je bent het aan niemand verplicht om het te lezen Corazon maar jouw afschuw wedijvert continue met je niet aflatende nieuwschierigheid :D

Haha don't flatter yourself DBC, ik kijk naar dit soort topics puur voor het vermaak. Vermakelijk zijn ze zeker dat moet ik je meegeven :D.

DBC lult trouwens zwaar uit z'n nek, ik vroeg het net nog aan een groenteboer uit Limburg en hij bevestigde het.

Corazon zei:
DBC lult trouwens zwaar uit z'n nek, ik vroeg het net nog aan een groenteboer uit Limburg en hij bevestigde het.

:roflol: Ik heb een informant gebeld die in een telefoonzaak werkt en die kon mij vertellen dat DBC01 helemaal geen telefoon heeft en onmogelijk kan bellen met bronnen.

AHA! Nou val je door de mand DBC :roflol:

Ik heb net ook maar eens een informant gebeld op CS en volgens hem was de betreffende cab-driver een tegen de 120kg wegende bodybuilder met een vals baardje en dito snorretje. Hij zag deze gast aan het eind van zn dienst met een scooter wegrijden.

Zou DBC alles zelf in touw hebben gezet? Is dit onderdeel van zn landelijke promotour: Maak de moslim (nog) zwart(er)

Ik had net ook een informant aan de lijn, die gaf door dat we ontopic moeten blijven.

Ik had net ook een informant aan de lijn. Hij vertelde helemaal niks

Informanten zijn handig als ze juiste info verschaffen. Een informant meldde mij ook dat die avatar niet echt is.

Uit betrouwbare informatie heb ik opgedaan dat 90% van dbb zich groter voelt dan ze zijn.

Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat als dit zo doorgaat dat het topic dan gesloten gaat worden

laten we nu maar alles gaan bagatelliseren !

dat hebben ze ook in brussel gedaan bij de albanezen

roxxe zei:
hehe, toch grappig hé, de machteloosheid van een internetheld.

vraag me hoe dbc01 gaat slapen met de gedachte dat moslims iedere dag een stapje dichterkomen tot werelddominantie :)

:roflol:

maar de enige juiste reply voor wederom een belachelijk topic...

Aahhhhhh de jihad is begonnen!
De Heilige Mohammed kondigde het al aan in de bijkans nog heiligere Qoer'ān :
het weren van honden uit taxi's is het begin van de zondvloed die alle ongelovige Westerlingen van deze aardbodem zal doen verdwijnen!!!

ALLAHUUU AKBARRRR!!

haha wat een prachtig topic

roxxe zei:
hehe, toch grappig hé
de machteloosheid van een internetheld

vraag me hoe dbc01 gaat slapen met de gedachte dat moslims iedere dag een stapje dichterkomen tot werelddominantie :)

vandaag blindegeleidehonden, morgen haaien met lasers op hun kop :evil:

:roflol:

OT: Kan me wel voorstellen dat je geen hond in je taxi wil hebben maar weet ook dat de hele taxi wereld in Amsterdam verrot is en dat komt puur door het beleid.. heb toevallig een paar vrienden die taxi chauffeurs zijn en die ergeren zich ook aan bepaalde dingen sinds die hele taxi markt vrij is gegeven....

by the way doet me trouwens denken aan die Nederlandse taxichauffeurs die 20 jaar geleden die negroide man niet wouden vervoeren omdat ie was neergestoken door skinheads en dus onder het bloed zat en dus ook aan zijn verwondingen is overleden. (het was in het nieuws maar ik heb het toen nagevraagd aan een collega van mij die een broer had die weer een buurman was van een taxichauffeur en die heeft het bevestigd)

en hoe behandeld een Nederlandse taxi chauffeur vanaf nu, een blinde moslim met blinde geleidehond?

hond op de achterbank..............

moslim in the back..........:D

Terug
Naar boven