Fitness Seller

Islamitische taxichauffeurs weigeren blindegeleidehonden te vervoeren

Bezoekers in dit topic

Socrates zei:
:roflol:
by the way doet me trouwens denken aan die Nederlandse taxichauffeurs die 20 jaar geleden die negroide man niet wouden vervoeren omdat ie was neergestoken door skinheads en dus onder het bloed zat en dus ook aan zijn verwondingen is overleden. (het was in het nieuws maar ik heb het toen nagevraagd aan een collega van mij die een broer had die weer een buurman was van een taxichauffeur en die heeft het bevestigd)


Frank Boeien heeft er toendertijd een hit mee gescoord...........Zwart-Wit;)

(.....wie wil er bloed op de achterbank.....)
 
Dani zei:
Jezus doe ff normaal...vraag eens na onder taxichauffeurs hoe vaak ze honden weren uit de taxi! Heeft geen ene ruk te maken met geloof van wie dan ook maar vanwege het simpele feit dat de meesten geen zin hebben de auto na een rit te moeten ontharen. Hoor je ook nooit iemand over.

Ben ik nou de enige die een beetje moe wordt van dit soort berichten......

Sterker nog....het geloof is vast als excuus gebruik omdat die man geen hond in zijn taxi wou. Zal er vast geen ruk mee te maken hebben gehad.
 
Moeilijke keuze, slot er op, naar het gare hanenhok verplaatsen of gewoon door laten gaan.

Op zich is deze thread best vermakelijk, over 30 jaar kijken we er met genoegen op terug als we allemaal 5 keer per dag op een kleedje ons buigen naar het oosten. :roflol:

Gegroet van uw linkse vriend uit de bagataliserende gelederen van de Linkse kerk. Slaap zacht, het valt allemaal reuze mee.
 
EricR zei:
Op zich is deze thread best vermakelijk, over 30 jaar kijken we er met genoegen op terug als we allemaal 5 keer per dag op een kleedje ons buigen naar het oosten. :roflol:

Gegroet van uw linkse vriend uit de bagataliserende gelederen van de Linkse kerk. Slaap zacht, het valt allemaal reuze mee.


EricR 4 President !!


.........Slaap zacht mijnheer de president..........slaap zacht......:D :D :D
 
EricR zei:
Moeilijke keuze, slot er op, naar het gare hanenhok verplaatsen of gewoon door laten gaan.

Op zich is deze thread best vermakelijk, over 30 jaar kijken we er met genoegen op terug als we allemaal 5 keer per dag op een kleedje ons buigen naar het oosten. :roflol:

Gegroet van uw linkse vriend uit de bagataliserende gelederen van de Linkse kerk. Slaap zacht, het valt allemaal reuze mee.

Ik zat me laats te bedenken dat ik al besneden was.. zou dat ook al het begin van het einde zijn? hebben die gasten mij onbewust mij al in hun greep.. het begint met besnijden maar waar eindigt het :eek:


ok..ok.. ik houd op :D
 
Ik zou ook geen hond meenemen als ik taxichauffeur was. Wie wil er poep op de achterbank?
 
klusmier zei:
EricR 4 President !!


.........Slaap zacht mijnheer de president..........slaap zacht......:D :D :D

Welterusten.....slaap maar lekker in uw mooie witte huis...
 
Ik ben in mijn bek gespuugd door een sorry negroide man die dacht dat ik een turkse was .. ik ben volbloed smokenburger ...(Rozenburg botlek ....)
EN WIJ MOETEN GEDULD OPBRENGEN ....!!!!
 
happymar zei:
Ik ben in mijn bek gespuugd door een sorry negroide man die dacht dat ik een turkse was .. ik ben volbloed smokenburger ...(Rozenburg botlek ....)
EN WIJ MOETEN GEDULD OPBRENGEN ....!!!!


ja, slaat/spuugt men u op de ene wang.........keert hem/haar dan de andere wang toe!


met agressie los je niets op..............met zoutzuur wel:D
 
happymar zei:
Ik ben in mijn bek gespuugd door een sorry negroide man die dacht dat ik een turkse was .. ik ben volbloed smokenburger ...(Rozenburg botlek ....)
EN WIJ MOETEN GEDULD OPBRENGEN ....!!!!

:scratch: die snap ik niet
 
Negers die Turken in de bek spugen terwijl het Smokenburgers zijn, het moet toch niet gekker worden in dit land.
 
was de taxichaiffeur die kerwin duynmeier jaren geleden weigerde mee te nemen, nadat hij door een racist neergestoken bloedend en wel vroeg om hem naar een ziekenhuis te vervoeren, ook een 'islamiet'?
 
Ik heb trouwens veel intressantere nieuws
Nieuws dat mensen echt boeit!!!!1


060611_50691__41750334_bear203_ap.jpg


Kat jaagt beer boom in

Jack, een tien jaar oude, zeven kilo zware kat uit New Jersey is nogal territoriaal ingesteld. Zo jaagt hij wel vaker kleine dieren de tuin uit maar deze week was hij wel heel extreem bezig. Een zwarte beer liep de tuin in om prompt de boom in gejaagd te worden door Jack. Na een kwartier angstig naar Jack te hebben gekeken waagde de beer een poging om naar beneden te klimmen maar helaas, Jack was daar niet zo van gediend en joeg hem prompt een volgende boom in.

Uiteindelijk was de beer vrij om te gaan toen de eigenaar van Jack de kat naar binnen riep. "We zeiden altijd tegen elkaar dat Jack op wacht stond," aldus Donna Dickey tegen een lokale krant, "we hadden alleen nooit verwacht dat hij een beer aan zou pakken".

Een buurman die de beer in de boom zag klimmen dacht eerst dat de kat alleen maar aan het toekijken was, totdat hem opviel hoe de beer niet naar de blazende kat toe durfde.

FOK
 
spiertje16 zei:
was de taxichaiffeur die kerwin duynmeier jaren geleden weigerde mee te nemen, nadat hij door een racist neergestoken bloedend en wel vroeg om hem naar een ziekenhuis te vervoeren, ook een 'islamiet'?

Lees het berichtje van Socrates:

by the way doet me trouwens denken aan die Nederlandse taxichauffeurs die 20 jaar geleden die negroide man niet wouden vervoeren omdat ie was neergestoken door skinheads en dus onder het bloed zat en dus ook aan zijn verwondingen is overleden. (het was in het nieuws maar ik heb het toen nagevraagd aan een collega van mij die een broer had die weer een buurman was van een taxichauffeur en die heeft het bevestigd)

:D
 
spiertje16 zei:
Ik heb trouwens veel intressantere nieuws
Nieuws dat mensen echt boeit!!!!1


060611_50691__41750334_bear203_ap.jpg


Kat jaagt beer boom in

Jack, een tien jaar oude, zeven kilo zware kat uit New Jersey is nogal territoriaal ingesteld. Zo jaagt hij wel vaker kleine dieren de tuin uit maar deze week was hij wel heel extreem bezig. Een zwarte beer liep de tuin in om prompt de boom in gejaagd te worden door Jack. Na een kwartier angstig naar Jack te hebben gekeken waagde de beer een poging om naar beneden te klimmen maar helaas, Jack was daar niet zo van gediend en joeg hem prompt een volgende boom in.

Uiteindelijk was de beer vrij om te gaan toen de eigenaar van Jack de kat naar binnen riep. "We zeiden altijd tegen elkaar dat Jack op wacht stond," aldus Donna Dickey tegen een lokale krant, "we hadden alleen nooit verwacht dat hij een beer aan zou pakken".

Een buurman die de beer in de boom zag klimmen dacht eerst dat de kat alleen maar aan het toekijken was, totdat hem opviel hoe de beer niet naar de blazende kat toe durfde.

FOK

:roflol: :roflol:
 
Back
Naar boven