MuscleMeat

isotretinoïne (roa) + kuren

FutureIFBBPro

Dutch Bodybuilder
Waardering
108
Lengte
1m70
Massa
90kg
Vetpercentage
15%
Beste,

Ik heb de laatste tijd veel vragen maar deze wil ik ook kwijt.

Had acne sinds me 17 niet hevig maar altijd wel puisten op me gezicht na een tijdje stoorde dat en toen ik een relatie kreeg wou ik er een einde aan maken. probeerde veel cremes en zalfjes maar niets hielp en omdat acné in de familie zit ging ik roa halen.

Me dokter schrijft dat lekker om de 2 maanden voor (schrijft eigenlijk alles voor voor een tientje) nu zit ik al een maand of 6 aan de roa en me gezicht is helemaal clean maar volgens de berekening van roa kuurs moet ik ng 2 maanden verder slikken.

Heb wel inmiddels me kuur test-e deca binnen en zou zsm willen beginnen maar zou dit gevaarlijk zijn? Van de roa voel ik niks alleen maar droge lippen voor de rest voel ik me fantastisch.

Dacht dat er zat jongens hier rondliepen die roa combineren met AAS. Zelf ook altijd last van acne gehad tot me 20e altijd wel een paar en tijdens test/mast 250/300 nergens last van, echter nu in de na kuur heb ik wel iets last(niets ernstigs)

Zou niet zo bang zijn als ik jou was.

• Topic Starter Topic Starter
Ja dacht ik ook.. Alleen combineren die jongens het alleen tijdens de kuren en op laagste dosis 10/20mg dacht ik

ik zit al een halfjaar op 40mg zou dat nog veilig zijn?

Roa en AAS is geen probleem en eigenlijk aangeraden als je gevoelig bent voor acne.

Ik zit nu op 20mg eod. Een paar maanden geleden zat ik op 40mg elke dag en had nooit slechte leverwaarden.

Ik zou orals wel wat vermijden met 40mg roa.

• Topic Starter Topic Starter
Roa en AAS is geen probleem en eigenlijk aangeraden als je gevoelig bent voor acne.

Ik zit nu op 20mg eod. Een paar maanden geleden zat ik op 40mg elke dag en had nooit slechte leverwaarden.

Ik zou orals wel wat vermijden met 40mg roa.

Zou ik me roa kuur dan verlagen naar 20mg pd tijdens mijn test e deca kuur?

@FutureIFBBPro zou ik wel doen mits je dokter je niet nog 2 maanden voorschrijft. Anders zit je straks einde kuur en is je roa op, met de kans dat het snel terug komt.

Btw; heb zelf veel ROA geslikt. Pas erop dat het niet weer komt; om dit te voorkomen kun je bijv. 1x per week 10mg slikken. Kan uit ervaring zeggen dat het een kut gevoel is om na een jaar weer terug bij af te zijn.

Terug
Naar boven