Atreus
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 264
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 103kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Roa is nou niet echt het goedkoopste goedje zonder recept...![]()
Lees wel eens dat mensen die roa (of een medicijn wat er op lijkt) een aantal kilo afvallen, zal deels ook vocht zijn maar lijkt me sterk dat dat zoveel kilo kan zijn.
En dan praten we over 3-6kg
De poeder is goor. Ik slik liever 10 tabletten per dag.
Is echt een aanrader die B5 want het voorkomt bij mij een hoop acne en het heeft geen bijwerkingen.
Betaal je zoveel voor roa ?
heb ze van internet en daar waren ze nog goedkoops, 40 voor 30x20mg. vind ik nog aardig prijzig als je 2 potjes per maand gebruikt
Oke ja dat is wel een normale prijs. Zelf vind ik het meevallen dus dacht ik dat je er meer voor betaalde.
. maar vond dit nog aardig prijzig. studenten leven is tugh life enzo hahanee via via wel betrouwbare site gekregen. maar vond dit nog aardig prijzig. studenten leven is tugh life enzo haha

Ja dat zijn magere tijden idd, maar daarna pluk je er wel de vruchten van als het goed is![]()

Maand terug gestopt na goed aantal maanden at 20mg. Heeft goed zijn werk gedaan, minimale sides (buiten droge lippen, dit krijg ik al bij 20mg om de dag).
Nog aantal doosjes overgehouden.

B5, pilvorm is het makkelijkst. 10 gram per dag. Na 3 maanden moet het zeker weg zijn.