Fitness Seller

Roa(isotretinoine) ervaring?

Lees wel eens dat mensen die roa (of een medicijn wat er op lijkt) een aantal kilo afvallen, zal deels ook vocht zijn maar lijkt me sterk dat dat zoveel kilo kan zijn.
En dan praten we over 3-6kg

Lijkt me gelul

De poeder is goor. Ik slik liever 10 tabletten per dag.
Is echt een aanrader die B5 want het voorkomt bij mij een hoop acne en het heeft geen bijwerkingen.

Betaal je zoveel voor roa ?

heb ze van internet en daar waren ze nog goedkoops, 40 voor 30x20mg. vind ik nog aardig prijzig als je 2 potjes per maand gebruikt

Alsnog duur in stuks prijs

Ik heb het bij extreme hardnekkige acne na 120mg winstrol gebruikt, was niet prettig met uitdrogen etc..

Ik heb het van de dokter gekregen met een smoes "Ik kreeg van een vriend met een acne verleden wat pilletjes die goed werkten volgens hem, nu werkt dit super voor mij, dus ik ging vd week bij de apotheek de pillen kopen, nu bleek dat ik een recept nodig heb! Daarom ben ik hier nu, ik wil de behandeling graag voorzetten aangezien het eindelijk goed werkt en ik alles al geprobeert heb"

Voila, gratis roa, en nog eens een maandelijkse bloedtest gratis ook ;)

Momenteel gebruik ik alleen nog benzoylperoxide 10%, vrij verkrijgbaar bij apotheek.. Dit smeer je op de acne.. Droog ook extreem uit, je lakens verbleken ervan haha.. Maar wel veilig, geen sides, en niet levertoxisch.. Kan geen kwaad dat eens te kopen voor die paar euro, zeker met de klachten die jij beschrijft lijkt roa me wat te hoog gegrepen..

Good luck bro

Roa is goed spul als je erg veel last heb van ernstige acne. Ik heb het zelf meerdere kuren gebruikt toen ik jonger was. Het was het enige dat werkte bij mij. Alle zalfjes en cremepjes werken voor geen meter. De doseringen weet ik niet exact meer maar volgens mijn 40mg per dag. Veel last van droge lippen en bloedneuzen (door droog neussluimvlies). Wat betreft je leverwaardes valt het allemaal erg mee (bij mij althans). Ik heb meerdere keren bloed moeten prikken en alles was altijd prima in orde.

Dus voor de TS: deal with it! het zijn een paar puistjes. Het kan altijd erger, kijk maar naar je broer.

Bewaar je Roa maar voor als je gaat kuren.....

Maand terug gestopt na goed aantal maanden at 20mg. Heeft goed zijn werk gedaan, minimale sides (buiten droge lippen, dit krijg ik al bij 20mg om de dag).

Nog aantal doosjes overgehouden.

Generische isotetrinoine is de moeite niet om te verpatsen want het is al niet duur in aanschaf

Idd plus dat b5 maar voor een zeer selecte groep mensen werkt !!

Terug
Naar boven