- Waardering
- 551
Haha nee dat was toch gh van jappen. Ik heb wel vaak zin in wodka maar dat zal wel toeval zijn.Geen toffe glow in tha dark lul aan over gehouden Ton?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha nee dat was toch gh van jappen. Ik heb wel vaak zin in wodka maar dat zal wel toeval zijn.Geen toffe glow in tha dark lul aan over gehouden Ton?

Bunk is nog steeds te koop hoor. Maar in de jaren 80-90 experimenteerde men er op los,omdat toen de HGH in opmars kwam. ZG russiche roulette,met de wandstaltige amps uit tjernobyl wehwhwhwhw. Als je ze doorbrak zat er groezelig geel/wit poeder in....direkt gewonen uit de hypofische van dode zwervers en criminelen hahahaha.
Dus niemand durfde dat echt. Ik had toen een zooi van dat spul liggen....durfde het niet te gebruiken,direkt doorverpatst.

jakssshahaha Yep Krieltje het lijkt idd een "AMAZING MIKE!" product te zijn.
Maar niemand die het ooit gebruikt heeft, ja behalve LEAN dan blijkbaar!
---------- Toegevoegd om 01:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:27 ----------
....
Okee dus je hebt het geprobeerd,
Maar jaren 90 ?? kreeg je dat toen al ?? Dan was je er erg vroeg bij en je bent nu, hoe oud ? en toen in de jaren 90 ?
Misschien moeten we een aparte sectie voor wereldvreemde verbitterde senioren maken.
Food for thought.

hahaha Yep Krieltje het lijkt idd een "AMAZING MIKE!" product te zijn.
Maar niemand die het ooit gebruikt heeft, ja behalve LEAN dan blijkbaar!
---------- Toegevoegd om 01:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:27 ----------
....
Okee dus je hebt het geprobeerd,
Maar jaren 90 ?? kreeg je dat toen al ?? Dan was je er erg vroeg bij en je bent nu, hoe oud ? en toen in de jaren 90 ?
ik kan mij niet inbeelden dat er nog gasten zijn die geloven dat die HGH sprays, druppels, enz zouden werken. er zit geen groeihormoon in. het zijn zogenaamde groeihormoonreleasers, maar eigenlijk zijn het gewoon wat plantaardige sapjes in combinatie met wat arginine, ornithine en wat andere aminozuren. moest groeihormoon in orale vorm bestaan, zou het al lang in de medische wereld ook gebruikt worden. maar topicstarter, iedereen loopt wel is in de val. ik heb mij tien jaren geleden ook door die middeltjes laten vangen. niks heeft het mij opgeleverd. enkel geldverkwisting. zelfde probleem met die prohormonen.
Na het lezen van jou reactie in het newbee/flame topic wil ik daar nog wat aan toevoegen;
Rot op met je ****ing toespelingen naar de in jou ogen "jonge" gebruiker. Je hebt na 26 jaar in deze sport geen enkele ****ing know how, je hebt de klok horen luiden maar je weet niet waar de klepel hangt. In de vijf jaar dat ik bezig ben met bodybuilding heb ik nog nooit iemand met zoveel "ervaring" zulk idiote statements zien maken.
Misschien moeten we een aparte sectie voor wereldvreemde verbitterde senioren maken. Wat is je probleem kerel? Andere gasten van jou leeftijd zitten toch ook niet de hele dag te zeiken over "snotneuzen"? Is je vrouwtje afgepakt door een jong pikkie? Last van je midlife crisis?
Food for thought.