AndroidHealthClinic

isotropin HGH oralspray, iemand ervaring ?

Die amps zagen eruit als tranen........ze waren ook om te huilen. In die vochtige kartonnen verkreukelde doosjes.,jezus wat zag dat spul eruit...maar ja sjinees bestond toen nog niet

Die vails braken werkelijk in 1000 stukjes in je hand. Die meuk moest echt KOEL getransporteerd worden. Kreeg toen bj mijn dealer een aanbieding had ijskast vol. Maar sommige inhoud was volges mij necrose in opgetreden....heb ze wel ff netjes op kleur gesorteerd ...gatver als ik daar aan denk.

• Topic Starter Topic Starter
Bunk is nog steeds te koop hoor. Maar in de jaren 80-90 experimenteerde men er op los,omdat toen de HGH in opmars kwam. ZG russiche roulette,met de wandstaltige amps uit tjernobyl wehwhwhwhw. Als je ze doorbrak zat er groezelig geel/wit poeder in....direkt gewonen uit de hypofische van dode zwervers en criminelen hahahaha.

Dus niemand durfde dat echt. Ik had toen een zooi van dat spul liggen....durfde het niet te gebruiken,direkt doorverpatst.

Tja zie je wel,
zo wordt het langzaamaan toch wel een leuke discussie, haha. Al is het wat luguber aan het worden met deze wending in het onderwerp.

Die lijkenp(r)ikkers maakten toch zelfs graven open destijds ? Wat ik er van begrepen hebt dan toen, werd gewoon een graf geopend en een spuit in de nek gezet, wat er uit kwam kwam er uit en werd verkocht.........interesseerde ze geen reet dat er mensen aan allerlei enge dingen dood gingen.

De laatste jaren gaan er toch lugubere verhalen van embryo's leegtrekken voor cellen? Ook zonder enige veiligheidsvoorschriften ? En gevriesdroogde placenta's ?..............................

Ik houd het wel bij de schonere dingen, haha.

Zag net nog over in koelkast bewaren, die dingen moesten toch ook binnen 24 uur gebruikt worden toen ?

ps ik heb amps prop zonder breeklijn.......hoe maak ik ze het beste open? Brak er 1 in stukken, ging nog goed maar geeft zo'n glastroep.

Laatst bewerkt:
Godver kunnen we het niet over coïtus hebben:eek:

En je vrouw altijd maar denken waarom je als een lijk ruikt als je flink hebt zitten zweten :D

Laatst bewerkt:
Denk beetje overdreven. Vroeger werd het uit resusaapjes gehaald zg monkeyjuice. Het werd ook uit donoren gehaald. In de jaren 80 namen ze het natuurlijk niet nauw met mensenrechten in de voormalige USSR, maar het waren wel degelijk pharma spullen.

Allemaal spookverhalen en imo Urban broodjes aap. Maar goed.

Ff een ampulsnijder halen bij de APO, lichtjes een streepje zetten en van daar uit duwen. Wel keuken papier gebruiken om je vingers te beschermen.

Okee thanks Krieltje. ik ga ff kijken voor een snijder.

mbt die verhalen, ja zal gerust een hoop broodje aap bij zitten. Maar wel met een smeulende kern. maar zoals je al zegt, "maar goed", onderwerp is mooi geweest.

groet.

hahaha Yep Krieltje het lijkt idd een "AMAZING MIKE!" product te zijn.
Maar niemand die het ooit gebruikt heeft, ja behalve LEAN dan blijkbaar!

---------- Toegevoegd om 01:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:27 ----------

....
Okee dus je hebt het geprobeerd,
Maar jaren 90 ?? kreeg je dat toen al ?? Dan was je er erg vroeg bij en je bent nu, hoe oud ? en toen in de jaren 90 ?

Beste Martin,

Waarom blijf je steeds in elke post afgeven op eenieder die jonger is dan jij?

"Er moet een forum komen voor mensen die meer dan 25 jaar trainen. Ieder die in zijn twintiger jaren is, is een kleuter. Ervaren bb zijn hier niet meer tegenwoordig. Alleen als je in de 90's traint heb je enig verstand van BB, dus kan je pas een mening geven." enz. enz.

Leeftijd is een kwantiteit en geen kwaliteit! Er zijn hier oudere members met heel veel ervaring en wijsheid, maar er zijn OOK jongere members die hier niet voor onder doen! Vergeet dat niet! Mensen die een beetje verstand hebben, voldoende leergierig zijn en hun kleinere scala aan ervaring nuttig gebruiken, zijn ook in staat jouw vragen te beantwoorden.

Probleem bij jou is: je zegt zelf enerzijds 25 jaar te trainen en je al behoorlijk te hebben ingelezen in AAS en anderzijds stel je (misschien een beetje bot uitgedrukt, mijn excuses) de meest onzinnige vragen.

Je krijgt dan ook van (mede jongere members) onzinnige antwoorden als reactie daarop... Die regel is zo solide dat het bijna natuurkundig genoemd kan worden!

Om vervolgens deze members voor kleuters uit te maken, niet in staat om serieus op jouw vragen te beantwoorden, doet niet af aan de onzinnigheid van je eigen vragen. Je kan gewoonweg niet zeggen dat je 25 jaar traint en vervolgens zulke domme vragen stellen, daar wordt je op afgerekend. Nothing personal...

Martin, dit post ik niet om jouw te bashen, maar om je te laten inzien waarom mensen op jouw posts reageren zoals ze doen!

Succes!

• Like
Waarderingen: Lean
Na het lezen van jou reactie in het newbee/flame topic wil ik daar nog wat aan toevoegen;

Rot op met je ****ing toespelingen naar de in jou ogen "jonge" gebruiker. Je hebt na 26 jaar in deze sport geen enkele ****ing know how, je hebt de klok horen luiden maar je weet niet waar de klepel hangt. In de vijf jaar dat ik bezig ben met bodybuilding heb ik nog nooit iemand met zoveel "ervaring" zulk idiote statements zien maken.

Misschien moeten we een aparte sectie voor wereldvreemde verbitterde senioren maken. Wat is je probleem kerel? Andere gasten van jou leeftijd zitten toch ook niet de hele dag te zeiken over "snotneuzen"? Is je vrouwtje afgepakt door een jong pikkie? Last van je midlife crisis?

Food for thought.

Denk dat iedereen nu wel zijn zegje gedaan heeft enbegrijpt hoe het voor de ander eruit ziet.
Nu weer gaarne on topico

Misschien moeten we een aparte sectie voor wereldvreemde verbitterde senioren maken.
Food for thought.

Allemaal prima..maar dan moet er ook een sectie komen voor wereldwijze happy senioren, anders zit ik tussen allemaal ouwe zeurstengels man! :D

hahaha Yep Krieltje het lijkt idd een "AMAZING MIKE!" product te zijn.
Maar niemand die het ooit gebruikt heeft, ja behalve LEAN dan blijkbaar!

---------- Toegevoegd om 01:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:27 ----------

....
Okee dus je hebt het geprobeerd,
Maar jaren 90 ?? kreeg je dat toen al ?? Dan was je er erg vroeg bij en je bent nu, hoe oud ? en toen in de jaren 90 ?

Volgens mij geef ik hier niet af op jonkies. Ik vraag naar ervaring van gebruikers en Lean geeft antwoord........ Dus mag ik er van uit gaan dat hij het destijds geprobeerd heeft toch ?

• Like
Waarderingen: Lean
ik kan mij niet inbeelden dat er nog gasten zijn die geloven dat die HGH sprays, druppels, enz zouden werken. er zit geen groeihormoon in. het zijn zogenaamde groeihormoonreleasers, maar eigenlijk zijn het gewoon wat plantaardige sapjes in combinatie met wat arginine, ornithine en wat andere aminozuren. moest groeihormoon in orale vorm bestaan, zou het al lang in de medische wereld ook gebruikt worden. maar topicstarter, iedereen loopt wel is in de val. ik heb mij tien jaren geleden ook door die middeltjes laten vangen. niks heeft het mij opgeleverd. enkel geldverkwisting. zelfde probleem met die prohormonen.

ik kan mij niet inbeelden dat er nog gasten zijn die geloven dat die HGH sprays, druppels, enz zouden werken. er zit geen groeihormoon in. het zijn zogenaamde groeihormoonreleasers, maar eigenlijk zijn het gewoon wat plantaardige sapjes in combinatie met wat arginine, ornithine en wat andere aminozuren. moest groeihormoon in orale vorm bestaan, zou het al lang in de medische wereld ook gebruikt worden. maar topicstarter, iedereen loopt wel is in de val. ik heb mij tien jaren geleden ook door die middeltjes laten vangen. niks heeft het mij opgeleverd. enkel geldverkwisting. zelfde probleem met die prohormonen.

Hey Dirk,

ja klopt wel wat je zegt,
ik heb de meeste bekeken en zowat alles heeft ook die vermelding die je benoemt, het plantaardige sapje met arginine, ornithine enz. Een enkeling claimt wel de HGH er in te hebben zitten.

Ja en de meeste middeltjes sterven een vroege dood, maar veel fabrikanten blijven proberen.
Mij laatst bekende tests waren insuline en Tamiflu als oral spray en goed werkend. De insuline (van GNBT) wacht nog op (fda)goedkeuring overigens.

Jouw verhaal klinkt verder heel erg bekend, vaak komt er iets met veel spektakel op de markt en werkt wellicht maar de hele rits slappe aftreksels er na doen niets.

Die prohormonen tja,...ik heb me ooit rot geslikt aan DHEA, dat was toen die grote actie die in de S&F stond......werkte voor geen meter bij mij. Kostte alleen een hoop guldens.

maar bedankt voor je reply.
groet,
Martin

Laatst bewerkt:
martin neppert

Ik zie dat jullie hier ook toestanden hebben meegemaakt met deze kerel.. Dat verbaast me niks want op muscleboard is het een chaos geworden door deze mr. Nono..

Na het lezen van jou reactie in het newbee/flame topic wil ik daar nog wat aan toevoegen;

Rot op met je ****ing toespelingen naar de in jou ogen "jonge" gebruiker. Je hebt na 26 jaar in deze sport geen enkele ****ing know how, je hebt de klok horen luiden maar je weet niet waar de klepel hangt. In de vijf jaar dat ik bezig ben met bodybuilding heb ik nog nooit iemand met zoveel "ervaring" zulk idiote statements zien maken.

Misschien moeten we een aparte sectie voor wereldvreemde verbitterde senioren maken. Wat is je probleem kerel? Andere gasten van jou leeftijd zitten toch ook niet de hele dag te zeiken over "snotneuzen"? Is je vrouwtje afgepakt door een jong pikkie? Last van je midlife crisis?

Food for thought.

Ben je weg van MB dan Ray?

Hey TS misschien moet je dit vraag bij de supplementen sectie vragen.
Ik denk namelijk dat je daar meer antwoorden zult krijgen van dit product.
Want het wordt verkocht als voedingsupplement en niet met een recept bij de apotheek.

Terug
Naar boven