AndroidHealthClinic

Israel verhuizen naar USA??

RichardV

Colossal Veteran
Waardering
155
Stelling:
Israel stopt met bestaan.
Er word een deel in USA opgericht, voor de Israeliers.
Dus Israel word dan weer voor de arabieren.
Zou dat rust brengen in de wereld?

Ik betwijfel het, want de mensen uit die contrijen willen gewoon knokken in mijn ogen.

Het gaat niet enkel om een stuk grond. Israel is 't beloofde land voor de joden.

Stelling:

Ik betwijfel het, want de mensen uit die contrijen willen gewoon knokken in mijn ogen.
hoorde je iets over die regio voor de oprichting vd israelische staat? nee dus

Alle rust zal dan eindelijk weer wederkeren
Ik denk voor de hele wereld....

Welk gebied had je in gedachten? De Rocky Mountains of Death Valley? :D

Alle rust zal dan eindelijk weer wederkeren
Ik denk voor de hele wereld....

maw het komt alleen maar door de Israeli's (joden) , of moet ik het anders interpreteren.

Even wat anders : Is het waar dat Turken zo min mogelijk met Arabieren willen worden vergeleken?

Stelling:

Nope geen rust, want dan krijgen ze het aan de stok met de Real American Rednex.

dan is Bush z'n uitvalsbasis tegen het middenoosten kwijt

Als dat zou kunnen zou het zeker schelen denk ik. Het enige probleem is dat al die gelovigen daar weer beginnen te schuimbekken omdat in hun letterlijk opgevatte verhalenboeken staat dat zich in Israel 'heilige plaatsen' bevinden. Die moeten vande gelovigen tegen elke prijs verdedigd worden, anders gaan ze weer schuimbekken. Er moet dus eerst iemand een boek schrijven waarin staat dat Amerika het beloofde land is voor Joden, en ze zover krijgen dat ze dát boek gaan geloven. :D

Zal niet gaan gebeuren, Israel is volgens de bijbel het beloofde land. En aangezien religie gekke dingen doet met de mens kun je zelf wel voorstellen dat zoiets er niet van gaat komen.
Daarnaast betwijfel ik of het rust in het M-O gaat brengen. Denk aan de situatie in afghanistan-pakistan, al quida cellen zitten ook door heel M-O, dus denk niet dat het echt vrede zal gaan worden als israel zou vertrekken.

Stelling:

Als je hulp nodig hebt bel je maar ;)

Zal niet gaan gebeuren, Israel is volgens de bijbel het beloofde land. en aangezien religie gekke dingen doet met de mens kun je zelf wel voorstellen dat zoiets er niet van gaat komen.
Daarnaast betwijfel ik of het rust in het M-O gaat brengen. Denk aan de situatie in afghanistan-pakistan, al quida cellen zitten ook door heel M-O, dus denk niet dat het echt vrede zal gaan worden als israel zou vertrekken.

Precies jij hebt hem door!!
Religie doet idd gekke dingen met de mens!

Ik kan er over meepraten!!Wateen crap kan religie zijn zeg.......
Al die manieren, tradities,gebruiken maakt niet uit uit welke stroming.

Zelfs uit of misschien juist uit de charismatische pinksterhoek komen mensen voor die zo religieus zijn als een deur.
Oh wee als je verkeerd praat 5 minuten te kort heb gebeden te weinig heb gelezen......

Houd toch op..........Allemaal copietjes van de voorgangers en de leiders!!

En ze vergeten waar het allemaal om draait.

En ze weten allemaal zo goed te vertellen over de fouten van een ander terwijl ze zelf
ook alles fout doen.........

Ik heb soms nog meer geloof in de mensen die met een rok tot hun tenen lopen maar gewoon wel echt zijn!!!!!!!!Want dat maakt dus niks uit he!!

Ik geloof wel in God maar de kerk stinkt echt ik meen het!!stelletje honden!!

Was ff offtopic maar moest er uit!

Ok er zijn nog genoeg goede gelovigen maar probeer het maar eens te onderscheiden.
Dat valt niet mee voor je het weet krijg je weer een emmerkoud water over je heen!

Laatst bewerkt:
Precies jij hebt hem door!!
Religie doet idd gekke dingen met de mens!

Ik kan er over meepraten!!Wateen crap kan religie zijn zeg.......
Al die manieren, tradities,gebruiken maakt niet uit uit welke stroming.

Zelfs uit de charismatische pinksterhoek komen mensen voor die zo religieus zijn als een deur.
Oh wee als je verkeerd praat 5 minuten te kort heb gebeden te weinig heb gelezen......

Houd toch op..........

En ze vergeten waar het allemaal om draait.

En ze weten allemaal zo goed te vertellen over de fouten van een ander terwijl ze zelf
ook alles fout doen.........

Ik heb soms nog meer geloof in de mensen die met een rok tot hun tenen lopen maar gewoon wel echt zijn!!!!!!!!Want dat maakt dus niks uit he!!

Ik geloof wel in God maar de kerk stinkt echt ik meen het!!stelletje honden!!

Was ff offtopic maar moest er uit!
kalm aan jacky, neem een dafalgan of zo :)

Stelling:

ook een beetje de kern van het probleem. De vechtende moslims en joden zien bepaalde steden als heilig en zijn nog niet weer op het idee gekomen blijkbaar dat je dat ook best naast elkaar zou kunnen doen.

maw het komt alleen maar door de Israeli's (joden) , of moet ik het anders interpreteren.

Even wat anders : Is het waar dat Turken zo min mogelijk met Arabieren willen worden vergeleken?

Beetje kort door de bocht en indirect
Maar eigenlijk wel
Waarom denk je dat osama die vliegtuigen zowieso de twin towers in heeft laten vliegen?

En ja tuurlijk willen ze dat, net zoals arabieren niet met turken vergeleken willen worden
En nederlanders niet met duitsers
Arabieren en Turken zijn beide erg nationalistisch
Vanwaar deze vraag?

Ahmadinejad heeft gezegd dat hij vind dat Israel bestraansrecht heeft en het recht op een eigen land en regering. Maar NIET op het land v/d Palestijnen en ten koste van hun geluk.

Het probleem is, is dat zodra er gebieden, stenen of muren 'heilig' worden verklaard er iets ontstaat in de mens dat hem er zover toe laat gaan dat zelfs de dood aanvaardbaar is.

Het vind plaats in de geest van een mens, de klaagmuur is beton en steen net als elk ander stuk in de wereld. Alleen omdat groepen mensen er van binnenuit iets mee in hun mezelf beleven en dingen van hun af kunnen gooien is het 'heiligdom'.

Kan zoiets heel goed begrijpen, maar iemand die daadwerkelijk religie bedrijft, zou ook een onafhankelijkheid daarvan moeten hebben, het zit tenslotte allemaal in jezelf.

Israel verplaatsen zal zeker veel oplossen, maar is ondenkbaar, anders zou al dat bloed, al die ellende en 60 jaar strijd voor niets zijn geweest.

Terug
Naar boven