Zal niet gaan gebeuren, Israel is volgens de bijbel het beloofde land. en aangezien religie gekke dingen doet met de mens kun je zelf wel voorstellen dat zoiets er niet van gaat komen.
Daarnaast betwijfel ik of het rust in het M-O gaat brengen. Denk aan de situatie in afghanistan-pakistan, al quida cellen zitten ook door heel M-O, dus denk niet dat het echt vrede zal gaan worden als israel zou vertrekken.
Precies jij hebt hem door!!
Religie doet idd gekke dingen met de mens!
Ik kan er over meepraten!!Wateen crap kan religie zijn zeg.......
Al die manieren, tradities,gebruiken maakt niet uit uit welke stroming.
Zelfs uit of misschien juist uit de charismatische pinksterhoek komen mensen voor die zo religieus zijn als een deur.
Oh wee als je verkeerd praat 5 minuten te kort heb gebeden te weinig heb gelezen......
Houd toch op..........Allemaal copietjes van de voorgangers en de leiders!!
En ze vergeten waar het allemaal om draait.
En ze weten allemaal zo goed te vertellen over de fouten van een ander terwijl ze zelf
ook alles fout doen.........
Ik heb soms nog meer geloof in de mensen die met een rok tot hun tenen lopen maar gewoon wel echt zijn!!!!!!!!Want dat maakt dus niks uit he!!
Ik geloof wel in God maar de kerk stinkt echt ik meen het!!stelletje honden!!
Was ff offtopic maar moest er uit!
Ok er zijn nog genoeg goede gelovigen maar probeer het maar eens te onderscheiden.
Dat valt niet mee voor je het weet krijg je weer een emmerkoud water over je heen!