MuscleMeat

Israel verhuizen naar USA??

Dus spiertje16, de onderdrukking van de koerden in het midden-oosten komt door israel? Sadam heeft jarenlang oorlog mogen voeren tegen Iran, een deel van zijn eigen volk ondrukt, allemaal door Israel?

Precies jij hebt hem door!!
Religie doet idd gekke dingen met de mens!

Ik kan er over meepraten!!Wateen crap kan religie zijn zeg.......
Al die manieren, tradities,gebruiken maakt niet uit uit welke stroming.

Zelfs uit of misschien juist uit de charismatische pinksterhoek komen mensen voor die zo religieus zijn als een deur.
Oh wee als je verkeerd praat 5 minuten te kort heb gebeden te weinig heb gelezen......

Houd toch op..........Allemaal copietjes van de voorgangers en de leiders!!

En ze vergeten waar het allemaal om draait.

En ze weten allemaal zo goed te vertellen over de fouten van een ander terwijl ze zelf
ook alles fout doen.........

Ik heb soms nog meer geloof in de mensen die met een rok tot hun tenen lopen maar gewoon wel echt zijn!!!!!!!!Want dat maakt dus niks uit he!!

Ik geloof wel in God maar de kerk stinkt echt ik meen het!!stelletje honden!!

Was ff offtopic maar moest er uit!

Ok er zijn nog genoeg goede gelovigen maar probeer het maar eens te onderscheiden.
Dat valt niet mee voor je het weet krijg je weer een emmerkoud water over je heen!

Zo dat lucht vast op :cool:
Maar je hebt idd gelijk, ik woon zelf in een zwaar chr. dorp en je wilt niet weten hoe hypocriet en schijnheilig veel van die mensen zijn. Ze voelen zich 10x beter als een ander, hun kinderen mogen geen tv /radio hebben. Zondags mogen ze niet naar buiten.
En met de splitsing van 2 kerken (pkn en hervormde kerk) zeggen de mensen opeens geen gedag meer tegen elkaar of gaan ze niet meer naar bepaalde winkels omdat de eigenaren daarvan naar de andere kerk zijn overgestapt. Er zijn zelfs doodsbedreigingen geuit, over en weer. :(
En dat terwijl ze in dezelfde god geloven...:rolleyes:

btje offtopic maar goed

hij zegt toch in de wereld lulletje
Hij bedoelt internationale terrorisme

Ja die gelovige mensen hebben gewoon iets concreet nodig in dat abstracte wereldje van geloof . Wat eigenlijk juist heel tegensprekelijk is , geloof staat los van materieele plaatsen , muurtjes , mekka's . Noem maar op .
Je leeft 1 keer and that's it , iets dat vele mensen echt niet willen begrijpen blijkbaar ...

Ja die gelovige mensen hebben gewoon iets concreet nodig in dat abstracte wereldje van geloof . Wat eigenlijk juist heel tegensprekelijk is , geloof staat los van materieele plaatsen , muurtjes , mekka's . Noem maar op .
Je leeft 1 keer and that's it , iets dat vele mensen echt niet willen begrijpen blijkbaar ...

juist

En ik zie trouwens de fun niet in reincarnatie en leven na de dood, veel plezier dus met jullie afterlife maar ik doe niet mee.

When the curtain goes down the show is over...

Als één iemand waanideeën heeft noemt men hem gek, als een groep waanideeën heeft noemt men het religie.

Beetje kort door de bocht en indirect
Maar eigenlijk wel
Waarom denk je dat osama die vliegtuigen zowieso de twin towers in heeft laten vliegen?

En ja tuurlijk willen ze dat, net zoals arabieren niet met turken vergeleken willen worden
En nederlanders niet met duitsers
Arabieren en Turken zijn beide erg nationalistisch
Vanwaar deze vraag?

een vriendin van mij is Turkse en die wil pertinent niet geassocieerd worden met Arabieren, ze vindt ze vreselijk en vrouw onvriendelijk. een aantal Turkse maten van me vinden hetzelfde.

Ik wist niet of dat in zijn algemeenheid ook zo is?

een vriendin van mij is Turkse en die wil pertinent niet geassocieerd worden met Arabieren, ze vindt ze vreselijk en vrouw onvriendelijk. een aantal Turkse maten van me vinden hetzelfde.

Ik wist niet of dat in zijn algemeenheid ook zo is?

Bwhahaha dude turken die vrouw vriendelijk zijn
Turken zijn in zn algemeenheid best wel vrouw onvriendelijk
Mischien niet naar buiten toe, maar je moest eens weten
Waarschijnlijk is die vriendin van je dan verkaasd zoals dat heet

Bwhahaha talk about vrouw onvriendelijkheid:roflol:
HLN.be: bizar - Turk slaat vrouw dood omdat ze hem altijd noedels voorschotelt (349819)

Een inwoner van Trabzon, in het noordoosten van Turkije, heeft zijn vrouw met enkele hamerslagen omgebracht omdat zij al een maand lang enkel nog deegwaren klaarmaakte, zo meldt zaterdag het agentschap Anatolië.

Bwhahaha dude turken die vrouw vriendelijk zijn
Turken zijn in zn algemeenheid best wel vrouw onvriendelijk
Mischien niet naar buiten toe, maar je moest eens weten
Waarschijnlijk is die vriendin van je dan verkaasd zoals dat heet

Bwhahaha talk about vrouw onvriendelijkheid:roflol:
http://www.gva.be/nieuws/in_de_rand/default.asp?art={956A2F95-CB09-40AF-9831-BD82003C62C4}

Een inwoner van Trabzon, in het noordoosten van Turkije, heeft zijn vrouw met enkele hamerslagen omgebracht omdat zij al een maand lang enkel nog deegwaren klaarmaakte, zo meldt zaterdag het agentschap Anatolië.

Ze is Duitse, maar dat doet er verder niet toe. Ik had het over Arabieren die volgens haar zeer vrouwonvriendelijk zijn. Turken zijn dus ook zeer vrouwonvriendelijk volgens jou?

Vandaar al die ellende op straat met allochtonen van Turkse en Marokkaanse afkomst die voruwen lastig vallen.

Turken mogen arabieren niet omdat ze nog een beetje gefrustreerd zijn van de arabisce revolutie die mee heeft geholpen aan de val van het ottomaanse rijk
Nogmaals, arabieren en turken zijn erg nationalitisch ingesteld

Ze is Duitse, maar dat doet er verder niet toe. Ik had het over Arabieren die volgens haar zeer vrouwonvriendelijk zijn. Turken zijn dus ook zeer vrouwonvriendelijk volgens jou?

Vandaar al die ellende op straat met allochtonen van Turkse en Marokkaanse afkomst die voruwen lastig vallen.

Nee dat zijn eerloze en respectloze honden
Als oosterling wordt er geacht dat je respect en eer hebt. En dat je dus goed van dat soort dingen kunt afwenden
Waar jij op doelt zijn die ''gangs''
Dat soort types beschouw ik alang al niet meer als echte oosterlingen

Kijk het probleem is gewoon dat dat geloof elke keer weer een wapen is in alles wat ze willen . Al dat gekanker over geloof moet gewoon eens ophouden . Bush enzo ook , altijd van god bless us ..

Pff hou er eens mee op , de wereld is zo hypocriet als maar kan zijn . Als er echt een god bestaat dan is het een ongelooflijke lul en kan je gerust stellen dat satan de enige god is die er bestaat .

Zo dat lucht vast op :cool:
Maar je hebt idd gelijk, ik woon zelf in een zwaar chr. dorp en je wilt niet weten hoe hypocriet en schijnheilig veel van die mensen zijn. Ze voelen zich 10x beter als een ander, hun kinderen mogen geen tv /radio hebben. Zondags mogen ze niet naar buiten.
En met de splitsing van 2 kerken (pkn en hervormde kerk) zeggen de mensen opeens geen gedag meer tegen elkaar of gaan ze niet meer naar bepaalde winkels omdat de eigenaren daarvan naar de andere kerk zijn overgestapt. Er zijn zelfs doodsbedreigingen geuit, over en weer. :(
En dat terwijl ze in dezelfde god geloven...:rolleyes:

btje offtopic maar goed

Dit is wel zo'n beedje wat er speelt ja.
Maar ik ging gisteren eigenlijk veel te ver in
mijn uitingen hier daarover maar ik ben nou eenmaal erg boos:mad:

Sorry niemand schiet er wat mee op met wat ik geschreven heb
maar idd dit is het zo'n beedje.

Met het geloof is niks mis maar mensen ik zelf inbegrepen
hebben het nog steeds niet begrepen en dat blijkt wel.

ook een beetje de kern van het probleem. De vechtende moslims en joden zien bepaalde steden als heilig en zijn nog niet weer op het idee gekomen blijkbaar dat je dat ook best naast elkaar zou kunnen doen.

long lon time ago deden ze dat wel, maja dat was voor de "landverdeling"

Stelling:
Israel stopt met bestaan.
Er word een deel in USA opgericht, voor de Israeliers.
Dus Israel word dan weer voor de arabieren.
Zou dat rust brengen in de wereld?

Ik betwijfel het, want de mensen uit die contrijen willen gewoon knokken in mijn ogen.

ik stem voor!

Terug
Naar boven