XXL Nutrition

Istanbul lijkt op een warzone

Turkse politie gebruikt chemische wapens tegen het volk (mengen het met het water van de waterkanonnen):
34q4q9v.jpg

ygoaq.jpg
of ze vullen gewoon het een en ander uit en je hebt gewoon een foto van een toerist met uitslag?

overigens slechte zaak wat daaro gebeurt...

turkije maybe ook stukje mee willlen plukken van de arabische lente

Denk je dat ze met alleen water iedereen kunnen wegjagen? zou hetzelfde hebben gedaan, hoerenzonen zitten nu 2 weken alles te vernielen en te plunderen, het is genoeg geweest

Denk je dat ze met alleen water iedereen kunnen wegjagen? zou hetzelfde hebben gedaan, hoerenzonen zitten nu 2 weken alles te vernielen en te plunderen, het is genoeg geweest

dit. +1

tevens was uit de gesprekken met erdogan en de vertegenwoordigers van de demonstranten naar voren gekomen dat ze t park zouden verlaten. ze hebben zich niet aan die afspraak gehouden, waarop de politie nu de boel leeg geveegd heeft. terecht imo.

overigens waren de enige die overbleven communisten, junkies en vertegenwoordigers van israel/amerika.

Laatst bewerkt:
of ze vullen gewoon het een en ander uit en je hebt gewoon een foto van een toerist met uitslag?
Behalve het feit dat de gouverneur van Istanbul het inmiddels bevestigd heeft?
dit. +1

tevens was uit de gesprekken met erdogan en de vertegenwoordigers van de demonstranten naar voren gekomen dat ze t park zouden verlaten. ze hebben zich niet aan die afspraak gehouden, waarop de politie nu de boel leeg geveegd heeft. terecht imo.

overigens waren de enige die overbleven communisten, junkies en vertegenwoordigers van israel/amerika.
Het is allang bekend dat die gesprekken niet met de echte demonstranten hebben plaatsgevonden, maar met een paar poppen van Erdogan. Heel Twitter stond er vol mee, met allemaal berichten van de demonstranten dat zij helemaal niemand hebben gekozen om met Erdogan te praten, maar dat het poppen van Erdogan waren.

• Topic Starter Topic Starter
Erdogan bedriegt de bedoel en gebruikt geweld tegen vreedzame demonstranten. Dit is een dictator. De islamitische aap is uit de mouw ;)

Pro-Erdogan mensen die vandaag samenkomen zien er duidelijk heel anders uit dan zij die betoogden.
- Duidelijk lagere klasse
- Veel meer hoofddoeken
- Opvallend donkerdere huidskleuren
- Vééééél minder jonge mensen
- Bedruktere gezichten dan de betogers en dat terwijl de betogers aangevallen werden

Ze hebben heel istanbul over hoop gehaald. tijdens mijn vakantie en weer zo een protest? pak ik mijn beretta en schiet ik zeker iemand door zijn kop heen. (niemand die dat ziet op zo een drukke dag.)
het zijn allemaal junkies schoolloze mensen die geen carriere niks hebben.
Het is een spelletje van andere landen om tayyip van zijn stoeltje weg te halen.

Het heeft niks met hoofddoeken te maken, Mijn vriend in turkije Christelijk (wel een turk) is ook voor tayyip, Het gaat er om of je zijn goeie doelen ziet en hoe hoog hij turkije heeft gebracht in zo een korte tijd.
adnan menderes hebben jullie opgehangen turgut ozal vergiftigd maar aan tayyip zullen jullie niet kunne kome,
Iedereen is nu wakker en weet wat er gaande is.

al die protestanten zijn ingehuurde kakkerlakken van andere landen die turkije niet willen laten groeien.

:roflol: Ben je zelf van Turkse komaf?

Geweldige speech van Erdogan vandaag!!!!
De meerderheid heeft weer gesproken.
Haters gonna hate bitches :D:D

Turken die hier wonen zijn veelal van lagere klasse en afkomstig uit pro Erdogan gebied. Verbaasd me dan ook niet dat zij Erdogan steunen. Dat je zegt dat je de betogers door de kop wilt schieten zegt al genoeg.

Schoolloze mensen??? :roflol: absoluut niet, juist omgekeerd, laaggeschoolden zijn pro Erdogan en de betogers bestonden voor een groot deel uit studenten. Er zijn zelfs honderden advocaten tot rechters bij de betogers.

Hypocriet trouwens van Turken die hier wonen om Erdogan te steunen. Want ze verkiezen blijkbaar hier te wonen, wellicht omdat het hier beter is. Maar toch willen ze voor Turkije iemand die de omgekeerde kant uit wil. Waar zouden jullie het liefst wonen? Hier of in een land als Saudi-Arabië? Lijkt me dat je al op voorhand voor 'hier' gekozen hebt. Maar de richting die Erdogan uit wil is meer die van Saudi-Arabië en andere landen waar Islam de wet is.

---------- Post toegevoegd 16 June 2013 om 23:35 ----------

Ik kan pro-Erdogan mensen ook niet serieus nemen als ze gaan beweren dat de betogers allemaal "schoolloze mensen" zijn terwijl het vooral midden- en hogere klasse is die hen steunen en die mee betogen. Bovendien bestaat een groot deel van de betogers uit studenten, en er zijn zelfs advocaten en rechters tussen... Hoe kan ik; jullie pro-Erdogan mensen dan ooit serieus nemen als je dingen gaat beweren als "schoolloze mensen"! Schoolloze mensen is dan nog niet eens juiste verwoording, zelf naar school geweest?

Laatst bewerkt:
whami is een van die amerikaanse joden die in taksim plein zit te protesteren

whami is een van die amerikaanse joden die in taksim plein zit te protesteren
:roflol: Amerikaanse joden die op taksim betogen :roflol:

Ik ben anders ook vrij anti-joden en Israël. Al is anti joden veralgemenen. Ik ben tegen de strikte joden die zich beter voelen dan anderen. En ik ben tegen Israël omdat Israël bestaat. Dat hen land honderden jaren geleden afgenomen is betekend niet dat ze nu zomaar het allemaal mogen komen terug opeisen en ondertussen de bevolking die er leefde en niets te maken had met wat er lang geleden gebeurt is gaan wegpesten op een manier die gruwelijk te noemen is. (maar ik ben nog sterker tegen de lafaards die raketinstallaties vlak bij huizen van burgers plaatsen om Israël mee te beschieten).
Dus plz, spaar me je pro joden crap.

whami for turkiye president!

Kijk naar Iran, Rouhani. Hij durft dictator Khamenei tegen te spreken en een hand te rijken naar betogers uit de vorige verkiezingen in Iran. Dat is een echte leider! Al is het te vroeg om positief te spreken over hem, maar er zijn tekenen die me enige goeie hoop geven. Iran zal niet ineens een paradijs worden maar als hij ook werkelijk president wordt verwacht ik toch een positieve vooruitgang. Ben wel bang dat Khamenei wel eens zou durven proberen Rouhani te saboteren om werkelijk de macht te grijpen aangezien hij niet conservatief is en hem al tegengesproken heeft...

ZELFS in een land als Iran, met alle uitdagingen slaagt een 'leider' (toekomstig) er beter in om zich een ware leider te tonen dan Erdogan.

Terug
Naar boven