MuscleMeat

Istanbul lijkt op een warzone

Hou asjeblieft whami uit dit topic mods.

Hierbij delft Syrië ook het spit. Dat de Turkse economie goed is is allemaal schijn, op de IMF staan ze hoog in ranking en er worden veel obligaties uitgegeven om staatsschuld te verminderen.

Delft het onderspit! (onderspit betekent nederlaag,een spit is een stang waar je een harmem varkentje mee braadt)
Gebruik alleen uitdrukkingen als je weet hoe dit moet. http://www.encyclo.nl/begrip/het%20onderspit%20delven

En WTF waarom moet iemand uit een topic geweerd worden. Je lijkt dezelfde mening over vrije meningsuiting toegedaan als Erdogan. Hij is de man die journalisten verbiedt over zaken te schrijven....
Leg eens inhoudelijk uit waar Whami fout zit dan in zijn mening.

Delft het onderspit!
Gebruik alleen uitdrukkingen als je weet hoe dit moet. http://www.encyclo.nl/begrip/het onderspit delven

En WTF waarom moet iemand uit een topic geweerd worden. Je lijkt dezelfde mening over vrije meningsuiting toegedaan als Erdogan. Hij is de man die journalisten verbiedt over zaken te schrijven....
Leg eens inhoudelijk uit waar Whami fout zit dan in zijn mening.

Bedankt dat je mij de les wil lezen. Is meer een inside joke met whami (uit Syrie topic). Mja je hoeft er niet op in te gaan vriend, blijf bij OP.

Lol @ r**ards die dachten dat dit puur over een stukje groen ging :roflol:

Dat "onze jongeren" daar eens wat gaan protesteren ipv wat te gaan plunderen en verkrachten in Syrië.

Lol @ r**ards die dachten dat dit puur over een stukje groen ging :roflol:

Dat krijg je met het geweldige NOS journaal waar wij het mee moeten doen. Die gaan altijd zo goed in op controverse, achtergrond etc ipv op een teletubbie achtige manier (dat uitklapscherm :roflol: )

Bang als ze zijn wat van de turkse kijkers te verliezen gaan ze niet in op Erdogans beleid maar nemen een verklaring die een kind van 6 nog kan begrijpen; mooi parkje weg --> niet leuk --> turkse mensen protest.

Haha, dit filmpje van turkse protestant: vanaf 17sec :HEADSHOT

Laatst bewerkt:
Bedankt dat je mij de les wil lezen. Is meer een inside joke met whami (uit Syrie topic). Mja je hoeft er niet op in te gaan vriend, blijf bij OP.

Ik ga er altijd op in als mensen schrijven dat iemand iets niet mag schrijven/ uit een topic moet blijven. Dat gebeurd zo vaak en is zo vreemd in een topic over politiek, dat meningen niet mogen. Verder ben ik je vriend niet, ymir is mijn naam. Heb een hekel aan dat.....bro.....vriend. Ik ken jou helemaal niet.

Ik ga er altijd op in als mensen schrijven dat iemand iets niet mag schrijven/ uit een topic moet blijven. Dat gebeurd zo vaak en is zo vreemd in een topic over politiek, dat meningen niet mogen. Verder ben ik je vriend niet, ymir is mijn naam. Heb een hekel aan dat.....bro.....vriend. Ik ken jou helemaal niet.

Nu weet je dus dat het een joke was met whami. Anders had ik gezegd dat Erdogan groupies uit dit topic moesten blijven/geband worden, wat een verkapte vorm van censuur is, hetgeen ik dus geen voorstander van ben. Ook heb ik liever dat je in het vervolg inhoudelijk op mijn post's ingaat.

• Like
Waarderingen: Ymir
Ook heb ik liever dat je in het vervolg inhoudelijk op mijn post's ingaat.

Daar heb jij weer helemaal gelijk in. Teruggelezen en ja eigenlijk 100% +1 want ik deel je visie over dat Turkije het beste seculier kan blijven en dat Erdogan deze principes stelselmatig afbreekt. Er zit in politiek en religie imo iets geks. Als je christen bent, stem je dan het beste op een partij die het christelijke geloof voor andere geloven plaatst (CDA/christenunie/SGP) of op een partij die het standpunt heeft dat alle religies de ruimte moeten hebben (in het prive domein) Ik denk uiteindelijk het laatste want met de waan van de dag waarin politiek meewaait zal vandaag de christen voorgetrokken worden en morgen de moslim.....Uiteindelijk is ieder geloof het beste af me de vaste waarden van de diversiteit van de samenleving waar die diversiteit ook in al de religies behouden blijft. Die basis is veel stabieler dan vandaag God A en morgen God B voortrekken.

Niet ****en met Erdogan bishes :D

idd eje, zat laatste whale wars te kijken en daar had iemand toch serieuze verwondingen aan z´n oog door een waterkanon.

en dit is nog wel ff een stuk feller

uit die ik postte; op 10sec zie je volgens mij die gozer wegrennen aan de linkerkant (donkerblauw shirt)

Dit is DE manier om een betoging volledig te laten ontsporen. Als manifestanten geweld willen gebruiken, en ze zien dergelijk gedrag van de staan, vergroot hun aanhang alleen maar, en zal het geweld toenemen.
Domme actie van de overheid. Dergelijke manifestaties moet je niet te veel op reageren en gewoon laten doodbloeien.

Is gewoon een autoritair machtsspel. Erdogan wil hiermee impliciet zeggen dat hij de baas is en niemand wat te zeggen heeft. Terwijl demonstratierecht één van de grondrechten is en politie enkel hierbij als handhaving van de openbare orde mag fungeren.

Is gewoon een autoritair machtsspel. Erdogan wil hiermee impliciet zeggen dat hij de baas is en niemand wat te zeggen heeft. Terwijl demonstratierecht één van de grondrechten is en politie enkel hierbij als handhaving van de openbare orde mag fungeren.

Volledig mee eens.

Dit is bull Machete. Demonstreren mag en dat is zelf meerdere malen door Erdogan bevestigd, alleen accepteert de overheid geen relschoppers, punt!!!
Dan heb je wel eens momenten dat de politie af en toe corrigerende maatregelen moet treffen.
Hoe vaak zitten wij hier in Nederland niet te zeuren als de politie juist te weinig acties onderneemt.

Terug
Naar boven