Ach, Israel gebruikt dit al zo vele jaren. Nou niet flauw doen he.
Not sure if ...
Omdat Israel dat ook doet is het toegestaan om onschuldige mensen daarmee te bombarderen in hun gezicht? Strong relativiteit.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ach, Israel gebruikt dit al zo vele jaren. Nou niet flauw doen he.
Waarom zouden ze weg moeten? Ze mochten toch gewoon vreedzaam protesteren tegen verdwijnen van het park? Das je goed recht. Jij snapt waarschijnlijk ook niet wat het begrip seculiere staat inhoudt. Zolang hij het maar positief heeft met land? Misschien moet je wat meer lezen en zien voordat je met iets ongefundeerd komt.
Ik heb genoeg gehoord over Erdogan en zijn praktijken.!!! Dat het goed gaat met de ECONOMIE betekent dat niet automatisch het ook goed gaat met MENSENRECHTEN en SAMENLEVING. Die dingen staan zo ver uit elkaar!
Not sure if ...
Omdat Israel dat ook doet is het toegestaan om onschuldige mensen daarmee te bombarderen in hun gezicht? Strong relativiteit.
!!! Dat het goed gaat met de ECONOMIE betekent dat niet automatisch het ook goed gaat met MENSENRECHTEN en SAMENLEVING. Die dingen staan zo ver uit elkaar!
Neen, dat heb ik niet gezegd. Het was sarcasme gemengd met een vleugeltje realiteit.
---------- Post toegevoegd 3 June 2013 om 19:05 ----------
Waarom hebben we dan geen dergelijk topic over Rusland. WAt Poetin daar doet is vele malen ernstiger.
Moet ik de link naar website Europees parlement nog eens posten?Zijn er bewijzen van deze aantijgingen? Of gaat men mss ook betichten van hekserij?
Ja dat blijkt sinds vrijdag. Zoals ik eerder zei gaat het niet goed met de economie. Voor economisch bloei heb je gezonde sociale klasses nodig. In TR is werkloosheid alleen maar toegenomen afgelopen jaren, studenten die zijn afgestudeerd komen niet aan werk etc. Veelal heeft de betere economie te danken aan toerisme sector. Dat zou in elk ander regering ook zijn gebeurd. Bovendien heeft TR nog steeds een torenhoge staatsschuld, door uitgeven van staatsobligaties willen ze dat verminderen. Daarnaast krijgen ze sinds 2002 toetredingssubsidies van de EU. Dat is ondertussen opgelopen tot 700 miljoen per jaar.
[Link niet meer beschikbaar]

idd ze gebruiken agent orangeNot sure if ...

Riot police started using Agent Orange (orange gas in shells) in Turkey protests, a chemical strictly banned by the U.N. resulting in severe health problems, as demonstrations escalated to an immense level in İstanbul's Taksim Square and Ankara. The residence of PM has been barricaded with heavy police force as demonstrators headed that way. Governorship in Ankara has asked the armed forces to take action against protestors.
Plastic bullets were also used and access to social media sites like Facebook and Twitter via wireless connections were shut down for several hours.
Sjah, bondgenootEn wat is daar verder eigenlijk mee gedaan door het Europees parlement? Zeker niets?

Moet ik de link naar website Europees parlement nog eens posten?
http://www.europarl.europa.eu/sides...T+WQ+E-2009-2736+0+DOC+XML+V0//EN&language=hu
Wie heeft er net het nieuws gekeken? 1 minuutje nieuws over Turkije en geen woord uitleg over de motieven van betogers of beleid Erdogan. De gemiddelde NL'er denkt nu nog steeds dat het om een parkje/winkelcentrum/groen in de stad gaat. En toen ging het over Mourinho de voetbaltrainer, zeker even lang.
Begin me echt kapot te ergeren aan het r*tard journaal van de NOS.
Sjah, bondgenoot
Doofpot, gedaan
---------- Post toegevoegd 3 June 2013 om 19:31 ----------
Intradesting:
http://www.facebook.com/photo.php?v=519020978145151
Tja, bij internationale politiek er andere landen bij betrekken, hoe kom ik er toch bijKun je aub een keer bij het onderwerp blijven? Zou wel aardig zijn het gaat hier niet over Israel of Rusland. Thanks.

Moet ik de link naar website Europees parlement nog eens posten?
http://www.europarl.europa.eu/sides...T+WQ+E-2009-2736+0+DOC+XML+V0//EN&language=hu
Tja, bij internationale politiek er andere landen bij betrekken, hoe kom ik er toch bij
---------- Post toegevoegd 3 June 2013 om 19:58 ----------
En zoals verwacht staat er niks over het kopen van stemmen door het geven van rijst.