- Waardering
- 2.890
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 80kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Verschrikkelijk, zo ga je niet met de bevolking om. Ze hebben een het recht en een sterk punt om te protesteren. Die gehele politie-aanpak rechtvaardigt sowieso al het protest, Erdogan moet imo aftreden. Moeten andere landen zich gaan bemoeien denkt u?
Het volk krijgt de leider die het verdiend, wat dat betreft hebben wij eigenlijk niets te klagen met een Rutte en Samson.
Of met de kans dat ik zou verdwijnen door EU-gezinde enge mannetjes, of onthoofd word door een extremist. We leven in een schijnvrijheid met schijndemocratie.Waar rook is, is water.
Kijk naar die eerste link van me over fraude. En in alle berichten hebben ze het over waarnemers.
Met alle info die er over te vinden is, valt het niet te ontkennen. De enige vraag is in welke mate er gefraudeerd is.
---------- Post toegevoegd 3 June 2013 om 12:49 ----------
Ik ben onlangs nog eens een schok tegen gekomen toen ik lekkere Turkse tegen het lijf liep
Gemiddeld vind ik ze zeker ook minder. (zou dan ook gefrustreerd rondlopen moest ik met zoiets moeten trouwen)
Waar rook is, is water.
Zou ik mss ook wel doen als ik een arme sloeber zonder scholing was geweest