XXL Nutrition

Istanbul lijkt op een warzone

Omdat de meerderheid van de stemmers hem daar gezet heeft, ook al gaat dat met een zakaardappelen en wat visstiscks:rolleyes: Zou ik mss ook wel doen als ik een arme sloeber zonder scholing was geweest;)
Ik herhaal mezelf niet graag:mad:
tumblr_mntitmT5Su1ste7qoo1_1280.jpg

---------- Post toegevoegd 3 June 2013 om 18:02 ----------

In hoeverre is het bouwen van die megamoskee nou waar? Ik lees het hier en daar, maar hoor er in de media nagenoeg niets over. alleen over een shopping mall. Enlighten me!
Erdogan zegt steeds iets anders, al zeker 5 dingen de revue gepasseerd.
Volgens mij opzettelijk, om de protestanten nog meer te kloten.

allemaal eigen schuld.
Dit is geen demonstratie, maar puur vernieling.
Tegen de politie moet je niet op ingaan. Zo simpel.
Je daagt hem zelf uit, moet je niet klagen van pepperspray of geslagen te worden met een job.
Als je hem nietmeer wilt hebben, kun je de komende verkiezingen op een ander stemmen. Zolang heeft hij het te zeggen, simpel en uit.
Het is waarschijnlijk allemaal werk van CHP, begonnen met groepje => mensen aangezet om mee te doen => ....
Allemaal voor NIKS.
Dat ze maar op een fatsoenlijke manier hadden gedemonstreerd, zonder de vernielingen en versperringen.
pfft Heeft allemaal niks te maken met erdogan maar met mensen die tegen hem zijn. En een hoop mensen die daar staan zonder besef.

allemaal eigen schuld.
Je daagt hem zelf uit, moet je niet klagen van pepperspray of geslagen te worden met een job.
Als je hem nietmeer wilt hebben, kun je de komende verkiezingen op een ander stemmen. Zolang heeft hij het te zeggen, simpel en uit.
Het is waarschijnlijk allemaal werk van CHP, begonnen met groepje => mensen aangezet om mee te doen => ....
Allemaal voor NIKS.
Dat ze maar op een fatsoenlijke manier hadden gedemonstreerd, zonder de vernielingen en versperringen.
pfft Heeft allemaal niks te maken met erdogan maar met mensen die tegen hem zijn. En een hoop mensen die daar staan zonder besef.

oh hey, leuk dat je hier post.

voor de nationalisten ga ik niet zijn, ze komen niet voor hun volk, maar naaien hun eigen volk (mhp).
veel weet ik niet van politiek.
maar een ding wel, voor Erdogan aan de macht was, Werd turkije alleen maar kaalgeplukt, en er was bijna geen vooruitgang. Veel ontwikkeling met Erdogan, veel positiefs... Ohya turkije heeft zijn staatsschuld terug betaald aan Imf, met dank aan Erdogan. Die andere hebben turkije alleen maar dieper in de grond gestopt.
Je weet zelf ook, economie is het belangerijkst.

Kijk jij snap het.
Rellen om het park is alleen maar een smoes om tegen Erdogan te protesteren. Blijkbaar willen ze terug naar de tijd 10 jaar geleden toen het enorm slecht ging met Turkije.
Helft van die protesterende zijn terroristen t*ring lijers.

Kijk jij snap het.
Rellen om het park is alleen maar een smoes om tegen Erdogan te protesteren. Blijkbaar willen ze terug naar de tijd 10 jaar geleden toen het enorm slecht ging met Turkije.

:roflol: r*tard

en jij bent besiktasli? ga je schamen.

• Topic Starter Topic Starter
Er is helemaal niet begonnen met rellen. Het begon met een vreedzaam protest, maar omdat meneertje Erdogan zijn wil wilt doordrukken, probeert hij de demonstranten hardhandig van het plein af te slaan/spuiten/vergassen. Maar ho even, dacht de rest van de Turkse stadsmensen, zo ga je niet met ons seculiere turken en onze mening om! PROTEST!

allemaal eigen schuld.
Allemaal voor NIKS.
Zwijg toch en rot op als je nergens van weet. Was begonnen met 100% vredig protest.

Ja hoor, zijn de protestanten die het beest uithangen:rolleyes:
http://www.youtube.com/watch?v=wvT0pCcESww&list=PLPC0Udeof3T6EQfTPPnuyek1gNRCTiulH

http://www.youtube.com/watch?v=RHFe7vK1hyw

http://www.youtube.com/watch?v=Ggnbcb9Amck&feature=player_embedded

MEER IN SPOILER

---------- Post toegevoegd 3 June 2013 om 18:22 ----------

Kijk jij snap het.
Je weet duidelijk nergens van...
Protestanten zijn vooral middenklasse en hoge klasse, zelfs minstens 1 parlementslid.

---------- Post toegevoegd 3 June 2013 om 18:23 ----------

"Bedankt dat je objectief bent"
Ik heb de afgelopen uren er zitten over lezen. Het is mij al helemaal duidelijk hoor.

Vind het verbazingwekkend overigens, dat veel turkse mensen die wat met het islamitische geloof hebben, sterk achter Erdogan en de politie staan. Afslaan die protesten, hardhandig wegwerken! Het zijn terroristen! Dafuq? Die leven hier compleet van de realiteit los en hebben geen idee hoe ontwikkeld turken daar zijn vergeleken met de turken hier of... ik weet het eigenlijk niet. Ik vind het maar vreemd, maar dat vind ik het meeste in/uit het Midden-Oosten.

Kan van weinigen worden gezegd whami ;)

WTF is dat voor een gek!

Hadden wij maar meer van deze verwesterde Turken in ons landje, hadden we die (aankomende) cultuurclash waarschijnlijk nooit hoeven hebben. Krijg sterk het gevoel dat dat daar nu ook leeft. De ene kant wilt helemaal geen islamitische invloeden in hun leven, zij willen vrijheid en een eigen mening, het recht om vredig te protesteren tegen de regering. De andere kant die droomt van een islamitische heilstaat, en zijn bovendien arm en ongeschoold en makke schapen. Die geloven maar in één ding, en dat is het paradijs en Allah. Hier maakt Erdogan gretig gebruik van uiteraard.

Zo, dat was mijn onderbuik weer voor vandaag.

:D
Ik ben helemaal niet gelovig, kan niet eens bidden.
Dat ze gewoon de komende verkiezingen hem eruit stemmen.
Als politie zegt, weggaan. Dan ga je weg, en niet tegen de politie in werken.
Als ik kan stemmen, stem ik voor Erdogan.
Zolang hij het maar positief heeft met het land, is ok voor mij.
Verwesterde turken? Dat was vroeger ook zo hoor, maar hoorde je niet veel van.
Ook al welke man aan de macht komt, Turkije is en zal een islamitische land blijven.

Ook al welke man aan de macht komt, Turkije is en zal een islamitische land blijven.
....lees je nu nog niet...lees eens de links die ik erover poste...
Doden die stemmen
100+ mensen die zouden gestemd hebben met het zelfde adres dat een schuur blijkt...
18.000 AKP vervalste stemmen onderschept door observator...
Mensen die met geweld en onder begeleiding moeten stemmen.
"Toevallige ongelukken" die stemmen beletten op plaatsen waar men anti-AKP is.
En nog veel meer... tekeningetje nodig? En kijk naar bron eerste link, niet betrouwbaar genoeg?

Waarom zouden ze weg moeten? Ze mochten toch gewoon vreedzaam protesteren tegen verdwijnen van het park? Das je goed recht. Jij snapt waarschijnlijk ook niet wat het begrip seculiere staat inhoudt. Zolang hij het maar positief heeft met land? Misschien moet je wat meer lezen en zien voordat je met iets ongefundeerd komt.

Best lastig om hem weg te stemmen, als hij sowieso alle stemmers in het oosten en uit de bergen op zijn hand heeft. Met een paar kilootjes rijst krijgt hij hun stem. Zij hebben volgens mij geen idee van wat er gaande is, en stemmen allemaal als makke schapen op Erdogan.
De aanleiding voor dat schapengedrag mag onderhand duidelijk zijn. Daarnaast, deze mensen zijn de grote onderklasse. Zij protesteren niet maar worden dom gehouden en 'omgekocht'. Ze ontvangen denk ik niet eens de krant en zijn ook geen lid van social media.

Dan ook nog het feit dat Erdogan de media in handen heeft, en er nauwelijks iets in de kranten stond over de protesten. Nu probeert hij het af te schuiven op extremisten en whatnot.

Grootschalige fraude met verkiezingsuitkomst etc.

Dictatoriale trekjes if you ask me. Obama, wat nu?

Dus Erdogan koopt simpelweg zijn stemmen van de achterlopende, dommere, gelovige bevolking om dictatortje te kunnen spelen. Hij roept dan wel dat hij democratisch aan de macht is gekomen, maar dat zegt ook niet alles. Net als Rutte en Samson aan democratisch aan de macht zijn gekomen, maar verder van democratie geen sprake is. Meer en meer word door de Europe Unie geregeld, nota bene mensen die niet democratisch in het europese pluche zijn geholpen.

Kom eens met referenda, peil je bevolking eens wat meer bij beslissingen. Dát is democratie.

Zijn er bewijzen van deze aantijgingen? Of gaat men mss ook betichten van hekserij?

Best lastig om hem weg te stemmen, als hij sowieso alle stemmers in het oosten en uit de bergen op zijn hand heeft. Met een paar kilootjes rijst krijgt hij hen stem. Zij hebben volgens mij geen idee van wat er gaande is, en stemmen allemaal als makke schapen op Erdogan.
De aanleiding voor dat schapengedrag mag onderhand duidelijk zijn. Daarnaast, deze mensen zijn de grote onderklasse. Zij protesteren niet maar worden dom gehouden en 'omgekocht'. Ze ontvangen denk ik niet eens de krant en zijn ook geen lid van social media.

Dan ook nog het feit dat Erdogan de media in handen heeft, en er nauwelijks iets in de kranten stond over de protesten. Nu probeert hij het af te schuiven op extremisten en whatnot.

Dictatoriale trekjes if you ask me.

Precies. Kans dat ze wat mee krijgen is klein. Gezien het mediaverbod. Twee zenders zenden uit, maar die zijn niet te vinden op analoge kabel, maar via een speciale digitale tv pakket enkel.

Terug
Naar boven