AndroidHealthClinic

Ivar progressiefoto's

Nultwee

Novice
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
79kg
Ik ben Ivar, 19 jaar, 1,87m lang. En begin eigelijk nu pas met meer spieropbouw.
Afgelopen jaren was ik een goeie levensgenieter, en had hierdoor ook de aardige kilo's meegenomen.
Nu heb ik een jaar geleden besloten om te stoppen met alle onzin, en mezelf wat op te peppen.
Wat dus begon met afvallen. Ik had hiervoor vrij simpel mijn hele eetpatroon omgegooid en dit heeft tot mooie resultaten geleidt!
Nu wil ik dus alleen beginnen met het opbouwen van mijn spiermassa.
Hebben jullie hiervoor handige tips voor mij als het gaat om opbouwen met training, voeding en/of voedingsschema's als een rookie?!

Hier 2 foto's van mijn vooruitgang vanaf hartje zomer naar de dag van vandaag.
Ongeveer vanaf 90 kilo naar een 79 kilo.

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Link niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Link niet meer beschikbaar]

Goed gedaan, lange weg nog te gaan.

Netjes gedaan gozer -->lees je eens in bij de voeding- en trainingsectie.

Er zit zoiezo al vooruit gang in.
Stel een goed voeding schema op, maak een goed training schema klaar, en maak je bed netjes op.. dan kom je er wel.. succes!

Goed gedaan man dat je die knop om hebt gezet voor jezelf. Je hebt nog een weg te gaan, maar je zit op het goede spoor als ik de resultaten zo zie. Een quote waar ik zelf sterk in geloof is: "What's the best way to eat an elephant? One bite at a time." Oftewel staar jezelf niet blind op resultaat door doelen te stellen zoals deze maand 8 kg afvallen. Doe het stap voor stap en dan is het goed vol te houden. Ga zo door!

• Topic Starter Topic Starter
Dankjewel.

Ik heb mezelf eigelijk geen doelen gesteld vanaf het begin al niet.
Ik kreeg op een gegeven moment een confrontatie met mezelf in de spiegel, en ging er eindelijk een lampje branden, dit kan zo niet langer.
Ik begon op een gewicht van 98,4.
Vervolgens dus mijn voedingspatroon omgegooid, en na een jaar een goed gewicht bereikt voor mezelf.

En ik ga alle tips in ontvangst nemen, en verder rondkijken op het forum!

een goede beslissing die je hebt genomen man, bezoek zeker de voedingspagina's op dit forum en leesook zeker de andere dingen die je op weg kunnen helpen

veel succes!

Suc6 man!

Terug
Naar boven