MuscleMeat

Sticky IVDM voorstellen

Bezoekers in dit topic

The Hoff Aeresan en anderen,
zijn er dingen die jullie van mij willen weten in een interview?

hoeveel tijd je spendeert aan dit forum. Voor dat je mod werd en nu.
Wat je überhaupt doet in het dagelijkse leven. Waarom zoveel plaatjes en flimpjes post in het pro bodybuilers gedeelte.
Wat je ambities zijn voor de toekomst qua bb.
Wat vind je hoe jullie mods het forum leiden nu een jaar na dato dat Big-T is overleden. En hoe vind je dat jullie het op gepakt hebben.

Of je nog een baard laat groeien al dan niet onder dwang van die piraat.
 
Wat The Hoff al zegt.

Ik zou ook graag willen weten hoe je forum mod bent geworden.
 
Uitgelekte video's van baardmans :haha:
 
Heb net mijn eigen IVDM nog eens gelezen, goh wat een leuk verhaal zeg en wat een sympathieke eikel ben ik toch :trollfacex:
Jouw interview was het eerste wat ScumbagAnnie hier gelezen heeft geloof ik. Toen ik het zat te lezen vroeg ze wat ik aan het lezen was en ze vond je schrijfstijl erg tof kan ik me nog goed herinneren.
 
Jouw interview was het eerste wat ScumbagAnnie hier gelezen heeft geloof ik. Toen ik het zat te lezen vroeg ze wat ik aan het lezen was en ze vond je schrijfstijl erg tof kan ik me nog goed herinneren.

Dat had je al eerder verteld ja, ik wist alleen niet dat zij ScumbagAnnie is :)
 
Jouw interview was het eerste wat ScumbagAnnie hier gelezen heeft geloof ik. Toen ik het zat te lezen vroeg ze wat ik aan het lezen was en ze vond je schrijfstijl erg tof kan ik me nog goed herinneren.
true, this. Ik was verbaasd dat er intellectuele mensen op het forum zaten ahahha. :haha:
Dat had je al eerder verteld ja, ik wist alleen niet dat zij ScumbagAnnie is :)
That's me! :spaz:
Ik nomineer ons dbb koppel wovano en ScumbagAnnie voor een duo interview. Ook Cools nog eens vernoemen :)
Hahaha, ik moet hier eerst nog wat street cred genereren voor een duo interview op zijn plaats is, vrees ik. :clown:
 
Komt hier nog een vervolg op?
 
Back
Naar boven