Fitness Seller

Jacht op jongeren met "te dure" wagens

Bezoekers in dit topic

hier ook zo'n asielzoekers gezin; krijgen overal subsidie op, niemand in het gezin werkt(al gaat die pa wel iedere dag vroeg de deur uit tot in de middag in werkkleding), kinderen kunnen niet mee op schoolreisje want daar hebben ze het geld niet voor dus dat word door school betaald want anders is het zo zielig voor die kinderen. terwijl elk ander gezin ongeacht hoe breed ze het hebben wel zelf moet mee dokken... maar er staat wel een 5 serie uit 2010 voor de deur met nieuwe OZ velgen. :rolleyes:

nee gozer, dat is wat anders. als asielzoeker heb je geen recht op rijbewijs en dus ook geen recht om een auto te hebben. dan werkt die vader gewoon zwart erbij.. sowieso hebben ze als asielzoekers niet breed. die auto kan ik niet uitleggen. misschien van iemand anders? tja ze doen dan wat goed/fout hoe je het wilt zien maar dat de school betaald voor asielzoekers kinderen is niet onlogisch als je als asielzoeker op 40-50 euro in de week voor hele fam. moet leven. dit heft gewoon met de situatie in dat gezin te maken en degene die een oog in de zeil moet houden doet iets fout en zij maken er misbruik van. nogmaals, dan ben ik de moraalridder, alles wat fout gaat in de bevolking begint bij de mensen als individuen. er zouden meer mensen een moraalridder moeten zijn dan hadden we misschien meer kunnen bezuinigen op onzinnige programma's voor moraal verkrachters ;)
 
Je bent gewoon een triest gefrustreerd mannetje die zich beter voelt door andere erbij te naaien. Je kan dan wel mooi de moraalridder uithangen maar wie is r nou het kneusje? Jij belt stiekem politie om wat mensen die je niet eens kent aan te geven bij de politie omdat ze in een mooie auto rijden.

Het verbaasd me eigenlijk ook niet dat je link met de NSB niet legt.

Als het een Marokkaan is, dan is dit er niets mis mee om dit te melden.
 
Volgens mij leggen ze het balletje bij degene die de auto bezit.
Als jij kan aantonen dat je er op een eerlijke mannier aan gekomen bent, lotto, erfenis, goede baan is het geen probleem natuurlijk. Iemand in de bijstand kan natuurlijk geen auto van €100.000,00 rijden.

Zo werkt het dus niet. :)
Het is aan hun om te bewijzen dat er iets niet klopt, niet aan die jongens om te bewijzen dat het allemaal klopt... :)
 
Sommige mensen hebben waarschijnlijk geen dikke auto nodig voor hun ego :o .

geloof me, als jij het geld had reed jij ook in een dikke auto
 
ja want dat heeft ook echt iets te maken met leden van een partij met een antiparlementaire, radicaal autoritaire en antisemitische achtergrond :rolleyes: Kneusje

Ik heb gewoon een bloedhekel aan alle parasieten in de samenleving, de criminelen, de mensen die leven van anderen zonder geldige reden. uitkeringen blijven trekken voor niks. En ik grijp elke kans aan om die lui te verlinken ja

Waarom pleeg je dan geen zelfmoord? dat zou de samenleving heel veel goeds doen.
 
Nu gaan ze dus alleen maar allochtonen aanhouden in andere woorden.
 
ach,niemand kan iemand anders zijn rekening maken als je een goede job hebt en je verkiest om bij je ouders te blijven wonen kan elke jonge gast een dikke bak kopen,bmw benz audi..weliswaar met een grote lening maar is mogelijk..
 
Zelfs al rij je er in en staat ie niet op je naam, maar is de auto in de buurt van jou huis meerdere malen gesignaleerd kunnen ze je al pakken.
 
Ze zetten die wagens gewoon op een soort aanbetaling en de belasting heeft geen poot om op te staan.
 
Ik weet wel dat ze hier best slecht naar kijken bij wat oudere auto's. Wij hebben thuis bijvoorbeeld zo'n amerikaanse pickup (dodge d200) die nogal wat roestplekken heeft, de belasting schatte dat ding op 5k terwijl die hoogstens 2k was. Hoop gezeur toen om het kwartje te laten vallen bij die lui.

Dit zijn dan geen hoge bedragen maar als het hier al zo mee gaat dan kan je je ook wel bedenken hoe het met de wat duurdere auto's zal gaan.

Belasting geeft niks om de waarde, alleen het gewicht
 
Back
Naar boven